quote:Op woensdag 7 september 2022 18:51 schreef -Sigaartje het volgende:
Dat is geen FOK!ker.
Hier heb je vrouwen met piemels.
SPOILER: Deze nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Het_Bokje....quote:Op donderdag 8 september 2022 08:26 schreef Het_Bokje het volgende:
Jeej! Een dood topic tot leven gewekt!
Als de look maar gedijt, toch.quote:Op donderdag 8 september 2022 08:35 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb liever een dijk van lood dan een dood lijk, als een dijk van lood uit het lood staat, kun je uit het lood geslagen dode lijken verwachten. Ofzoiets....
Deze look?quote:Op donderdag 8 september 2022 08:39 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Als de look maar gedijt, toch.
Ik bedoelde eigenlijk deze lookquote:Op donderdag 8 september 2022 08:44 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Deze look?
[ afbeelding ]
(en de dijen van je moeder gedijen ook lekker in mijn contreien overigens)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2022 19:07 schreef Metalfrost het volgende:
[..]Leuk plaatje maar ik zou niet midden in de nacht bij een kampvuur helemaal naakt staan. Komen al die muggen op je af...SPOILER: Deze nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die sletten dames al niet lekgeprikt waren of gaan wordenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk plaatje maar ik zou niet midden in de nacht bij een kampvuur helemaal naakt staan. Komen al die muggen op je af...
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:59 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Alsof die sletten dames al niet lekgeprikt waren of gaan worden
Iemand die als een lap vlees gaat liggen en niet beweegt of iets dergelijks is inderdaad storend. Want je weet dat zo iemand het vermogen heeft om actief mee te doen maar die vaardigheden worden niet gebruikt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Liever een dood lijk dan een levenloos lichaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |