Heb de mijne op 5 euro gezet, daarna verhuis ik naar Panama.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:59 schreef Mikeytt het volgende:
Heb al maanden geen stroom van ze afgenomen, en nu krijg ik een mail met de suggestie om de maandrekening te verhogen naar 451 euro![]()
Waar baseren ze dat op?
451zelfs al zou ik geen zonnepanelen hebben, dan ga je dat tpch niet betalen joh
gewoon wachten tot de overheid alles kwijtscheldt, man man man.
Denken ze zelf dat dit ook slim is? Zoveel mogelijk aan maandbedragen innen en dan failliet gaan zodra je half Nederland moet terugbetalen ofzo!
Als je de juiste zonnepanelen hebt, mag dat gewoon in Nederland.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat het geen 450 was. Dat ging niet zo fantastisch zijn.
Mag je eigenlijk een huis hebben zonder energie leverancier? Jezelf onafhankelijk maken van energie
Volgens mij mag dat, maar heb geen thuisbatterij helaas, dus moet toch bepaalde weken.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat het geen 450 was. Dat ging niet zo fantastisch zijn.
Mag je eigenlijk een huis hebben zonder energie leverancier? Jezelf onafhankelijk maken van energie
Met welke zonnepanelen kan je zonder stroomleverancier in Nederland?quote:Op woensdag 7 september 2022 16:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je de juiste zonnepanelen hebt, mag dat gewoon in Nederland.
Voorbeeld: https://www.coolblue.nl/zonnepanelen
Mits je geen verdere vergunningen van de gemeente nodig hebt, gaat soms samen met een verbouwing.
Energiedirect? Maat van me had 1650 per maand gekregen, maar ze hebben daar blijkbaar gewoon een storing vertelden ze nadat ie belde.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:09 schreef Questular het volgende:
Hier komen ze met de suggestie om er 1250.- per maand van te maken. Geweldig idee!
Oh wacht, heb zijn post verkeerd gelezenquote:Op woensdag 7 september 2022 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met welke zonnepanelen kan je zonder stroomleverancier in Nederland?
Gekregen?quote:Op woensdag 7 september 2022 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Energiedirect? Maat van me had 1650 per maand gekregen, maar ze hebben daar blijkbaar gewoon een storing vertelden ze nadat ie belde.
Als suggestie voor zijn maandbedragquote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 16:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als suggestie voor zijn maandbedrag
nee helaas geen storing, gewoon het bedrag wat ze denken te moeten vragen.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Energiedirect? Maat van me had 1650 per maand gekregen, maar ze hebben daar blijkbaar gewoon een storing vertelden ze nadat ie belde.
Vrijstaande jaren '30 doorwaaiwoning met zwembad?quote:Op woensdag 7 september 2022 16:33 schreef Questular het volgende:
[..]
nee helaas geen storing, gewoon het bedrag wat ze denken te moeten vragen.
Komt omdat ze hun margin calls moeten betalenquote:Op woensdag 7 september 2022 16:09 schreef Questular het volgende:
Hier komen ze met de suggestie om er 1250.- per maand van te maken. Geweldig idee!
Nee, is onzin.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:19 schreef Mikeytt het volgende:
Even opgezocht, energieleverancier is verplicht in Nederland, ook al gebruik je geen stroom/gas van ze
gas kan, maar niet je volledige energiecontract.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, is onzin.
Je kan je gas of stroom zo opzeggen.
Daarmee wordt de ATO ook direct opgezegd.
Ik heb al 4 jaar geen gascontract meer, gewoon opgezegd.
Maar dat is de grap toch juist, dat je niet meer aangesloten wil zijn? Dan heb je geen contract nodig.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
gas kan, maar niet je volledige energiecontract.
Elke huis dat aangesloten is aan het elektriciteitsnetwerk, moet een contract hebben.
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
gas kan, maar niet je volledige energiecontract.
Elke huis dat aangesloten is aan het elektriciteitsnetwerk, moet een contract hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |