Ik vond ze altijd wel leuk (lekker 's avonds kijken), maar ik heb ze idd ook niet echt gemist.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:13 schreef Sked het volgende:
Oh dit heb ik dus totaal niet gemist tijdens de coronajaren.
Die eerste paar jaar was het erg maar op een gegeven moment hadden de renners het door en konden de Australiërs eenvoudig het sprintje winnen.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:13 schreef Sked het volgende:
Oh dit heb ik dus totaal niet gemist tijdens de coronajaren.
Sagan werd ooit kansloos uit het wiel gesprint door Gesink anders!quote:Op woensdag 7 september 2022 15:19 schreef hhh38 het volgende:
Deze koersen waren echt op het lijf van Sagan, Matthews en Van Avermaet geschreven, vervlogen tijden.
Bling maakt nog wel kans natuurlijk
ES2 is zojuist live gegaan, met Jan en Bobby.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:27 schreef noodgang het volgende:
Jan en Bobby hadden hier geen zin in? Geen NL audio op de Pleejur
Mooi, alleen jammer dat de reclamevrije stream geen Nederlands commentaar heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ES2 is zojuist live gegaan, met Jan en Bobby.
Blijft een raar ding die player.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi, alleen jammer dat de reclamevrije stream geen Nederlands commentaar heeft.
Maar gelukkig is Chinees(?) wel beschikbaar.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Nederlands commentaar op de PLAYER, bijzonder.
Japans volgens mij, maar ik versta t net zo goedquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar gelukkig is Chinees(?) wel beschikbaar.
Eerste edities waren leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog steeds een flopkoers, merk ik.
Corona had best plaatselijk een ding mogen blijven in Canada.
Bobbie was ook enthousiast geweest over de Vueltarit van vandaag.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Bobby is wel enthousiast over deze koers.
Bobbie is het niet met jou eens.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog steeds een flopkoers, merk ik.
Corona had best plaatselijk een ding mogen blijven in Canada.
Inderdaad. Daarna leerde men het parcours kennen en werd het voorspelbaar.quote:
Dan heb ik dus gelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bobbie is het niet met jou eens.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Montreal is altijd wel iets leuker toch.
Wat hadden we nou afgesproken?quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout verliest hier definitief het kopmanschap van Wollongong.
Ook iets zwaarder.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Montreal is altijd wel iets leuker toch.
Sven VTH: "Remco kopman".quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Spaart zich na de post van @:Koffieplanter
Het maakt alleen niets meer uit.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Movistar gaat flink scoren deze week met Serrano, Mas en vandaag weer Garcia Cortina.
Alfabet he. Net een vlaggetje te vroeg aangeklikt. En net te weinig kennis van zaken om meteen te zien dat je de verkeerde hebt uitgekozen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:54 schreef Slobeend het volgende:
En ja hoor, daar is de vlag van Equatoriaal-Guinea weer. Hoe kan dat toch?
Cosnefroy start niet.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Fransen zullen wel weer op punt staan richting het WK.
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk al een verwachting of Alaflip gaat starten?
Hij rijdt bij een Franse ploeg van de oude stempel. Dan rijst het donkerbruine vermoeden dat ze maar wat doen qua training/begeleiding en hij pas op niveau is na flink wat koersen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cosnefroy is zo'n gare renner. Hoe kun je nu ieder jaar pelotonvulling zijn in de Tour en een paar weken later het hele peloton oprollen in dit soort koersen?
De Vuelta bewust overslaan en je met specifieke trainingen voorbereiden op eendagskoersen. Nee inderdaad, het WK past niet in dit verhaal.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Pello Bilbao, die niet heeft toegewerkt naar het WK en heeft aangegeven dat er heel veel renners zijn die er meer klaar voor zijn, zoals Ezquerra en Berrade, netjes 12e vandaag!
Pello schijnt op z'n zachtst gezegd geen fan te zijn van Momparler en wil daarom liever niet voor Spanje uitkomen zolang die onbenul de scepter zwaait. Daar sta je dan, als Spaanse bond. Bidden en smeken bij Movistar of Oier Lazkano alsjeblieft mee mag doen. Heel veel renners mogen niet mee vanwege de punten en met de renners die geen verplichtingen hebben maak je ruzie, zodat je uitkomt bij Gotzon Martin. Tijd voor een functioneringsgesprekje.quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Vuelta bewust overslaan en je met specifieke trainingen voorbereiden op eendagskoersen. Nee inderdaad, het WK past niet in dit verhaal.
Wout was pas 3 dagen in Canada. Al kan ik me voorstellen dat dit voor veel meer renners geldt.quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
20 man weg, met daarbij alle grote ploegen. Ik heb genoeg gezien, Krists Neilands wint.
Die beginnen pas om 21:00.quote:Op zondag 11 september 2022 20:11 schreef Sked het volgende:
Kan weer geen Nederlands commentaar kiezen op D+
Dat is niet ideaal.quote:
Omdat die er niks van kanquote:Op zondag 11 september 2022 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom stopt Duchesne eigenlijk?
Die carrière lijkt als een nachtkaars uit te gaan.quote:Op zondag 11 september 2022 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had een kleine opleving, maar eigenlijk toch gewoon een enorm slecht seizoen..
Ik heb ook niet de indruk dat hij er nog plezier in heeft.quote:Op zondag 11 september 2022 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die carrière lijkt als een nachtkaars uit te gaan.
Lijkt me ook lastig als je nu door iedereen uit het wiel wordt gefietstquote:Op zondag 11 september 2022 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de indruk dat hij er nog plezier in heeft.
Maar hij was zo goed omdat hij er plezier in had, niet andersom.quote:Op zondag 11 september 2022 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig als je nu door iedereen uit het wiel wordt gefietst
Misschien kunnen we allemaal een paar euro inleggen om reclame te maken voor WLRquote:Op zondag 11 september 2022 21:55 schreef borisz het volgende:
Zelfs de goedendoelenspotters zijn op blijkbaar bij ESII.
Tja, die blokken worden vanuit Parijs geregeld. Ik hoop voor Discovery dat ze in andere landen wat meer reclametijd verkopen.quote:Op zondag 11 september 2022 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer deze onzinnig reclame (zonder reclame)
Daar zijn zequote:Op zondag 11 september 2022 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nou zullen Pogacar en Wout dit nog wel dichtrijden, maar toch.
Hij gaat niet naar Australië.quote:Op zondag 11 september 2022 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Yates moet deze vorm meenemen naar Lombardije. Het WK zal niet zwaar genoeg zijn.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 11 september 2022 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij gaat niet naar Australië.
Voorspelbaar.quote:Op zondag 11 september 2022 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Aert wint doorgaans de sprint niet als hij zo kraakte (ongeacht tegen wie hij sprint)
Dit was gewoon een ontploffend motortje toch?quote:Op zondag 11 september 2022 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klassieke Wout van Choke.
Hij kan in Australië beter voor de massasprint gaanquote:Op zondag 11 september 2022 22:18 schreef wimderon het volgende:
Van Aert in kleine groepjes, blijft een aparte rubriek.
Ditquote:Op zondag 11 september 2022 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een droomwereldkampioen zou Pogacar zijn.
Na een wedstrijd met zoveel hoogtemeters een sprint bergop verliezen van Pogi kan je moeilijk choken noemen .quote:Op zondag 11 september 2022 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klassieke Wout van Choke.
Remco denkt hier anders over. Die zal alles wel weer kapot willen rijden.quote:Op zondag 11 september 2022 22:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij kan in Australië beter voor de massasprint gaan
Maar wel vreemd dat hij in kleine groepjes zo vaak erop gelegd wordt
Gebeurt toch wel vaak op deze finish. Denk bv wanneer Gesink.quote:Op zondag 11 september 2022 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was gewoon een ontploffend motortje toch?
Je hebt een gimmick gemist. Of is het stiekem geen gimmick maar zit er een kern van waarheid in?quote:Op zondag 11 september 2022 22:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Na een wedstrijd met zoveel hoogtemeters een sprint bergop verliezen van Pogi kan je moeilijk choken noemen .
Dat was toch in Quebec, of bedoelde je niet die sprint die hij won van Sagan?quote:Op zondag 11 september 2022 22:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gebeurt toch wel vaak op deze finish. Denk bv wanneer Gesink.
Sprinten vanuit (bijna) stilstand is ook gewoon iets heel anders dan gelanceerd op topsnelheid, al dan niet met kilometers aan gedrang vooraf.quote:Op zondag 11 september 2022 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt een gimmick gemist. Of is het stiekem geen gimmick maar zit er een kern van waarheid in?
[ twitter ]
Je hebt uiteraard gelijkquote:Op zondag 11 september 2022 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was toch in Quebec, of bedoelde je niet die sprint die hij won van Sagan?
Maar is het dan geen choke van Wout omdat hij nu het tempo weer zo erg laat zakken?quote:Op zondag 11 september 2022 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sprinten vanuit (bijna) stilstand is ook gewoon iets heel anders dan gelanceerd op topsnelheid, al dan niet met kilometers aan gedrang vooraf.
Ja zo kan je het ook zienquote:Op zondag 11 september 2022 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar is het dan geen choke van Wout omdat hij nu het tempo weer zo erg laat zakken?
Deze beelden zend ik uit als ze mij vragen voor Zomergastenquote:Op zondag 11 september 2022 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was toch in Quebec, of bedoelde je niet die sprint die hij won van Sagan?
Ik meen mij ook te herinneren dat Thijs in de In het wiel-podcast zoiets heeft gezegd. Dat uit cijfers bleek WvA relatief veel in het voordeel is in de Tour, met veelal lange en harde aanloop.quote:Op zondag 11 september 2022 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sprinten vanuit (bijna) stilstand is ook gewoon iets heel anders dan gelanceerd op topsnelheid, al dan niet met kilometers aan gedrang vooraf.
Met mevrouw Been!quote:Op zondag 11 september 2022 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze beelden zend ik uit als ze mij vragen voor Zomergasten
Matje weet ditquote:Op zondag 11 september 2022 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat trainen trouwens, Wout op verschillende manieren sprints laten rijden tegen iemand als Laporte.quote:Op zondag 11 september 2022 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar is het dan geen choke van Wout omdat hij nu het tempo weer zo erg laat zakken?
Die is normaal dan weer erg goed in dit soort sprintjes, terwijl die in massasprints geen resultaten rijdt.quote:
0/34 winst bij het aantrekken van de sprint voor Roy Jans.quote:Op maandag 12 september 2022 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is normaal dan weer erg goed in dit soort sprintjes, terwijl die in massasprints geen resultaten rijdt.
Heeft Naichaca daar misschien ook een take over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |