Ik vond ze altijd wel leuk (lekker 's avonds kijken), maar ik heb ze idd ook niet echt gemist.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:13 schreef Sked het volgende:
Oh dit heb ik dus totaal niet gemist tijdens de coronajaren.
Die eerste paar jaar was het erg maar op een gegeven moment hadden de renners het door en konden de Australiërs eenvoudig het sprintje winnen.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:13 schreef Sked het volgende:
Oh dit heb ik dus totaal niet gemist tijdens de coronajaren.
Sagan werd ooit kansloos uit het wiel gesprint door Gesink anders!quote:Op woensdag 7 september 2022 15:19 schreef hhh38 het volgende:
Deze koersen waren echt op het lijf van Sagan, Matthews en Van Avermaet geschreven, vervlogen tijden.
Bling maakt nog wel kans natuurlijk
ES2 is zojuist live gegaan, met Jan en Bobby.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:27 schreef noodgang het volgende:
Jan en Bobby hadden hier geen zin in? Geen NL audio op de Pleejur
Mooi, alleen jammer dat de reclamevrije stream geen Nederlands commentaar heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ES2 is zojuist live gegaan, met Jan en Bobby.
Blijft een raar ding die player.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi, alleen jammer dat de reclamevrije stream geen Nederlands commentaar heeft.
Maar gelukkig is Chinees(?) wel beschikbaar.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Nederlands commentaar op de PLAYER, bijzonder.
Japans volgens mij, maar ik versta t net zo goedquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar gelukkig is Chinees(?) wel beschikbaar.
Eerste edities waren leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog steeds een flopkoers, merk ik.
Corona had best plaatselijk een ding mogen blijven in Canada.
Bobbie was ook enthousiast geweest over de Vueltarit van vandaag.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Bobby is wel enthousiast over deze koers.
Bobbie is het niet met jou eens.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog steeds een flopkoers, merk ik.
Corona had best plaatselijk een ding mogen blijven in Canada.
Inderdaad. Daarna leerde men het parcours kennen en werd het voorspelbaar.quote:
Dan heb ik dus gelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bobbie is het niet met jou eens.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Montreal is altijd wel iets leuker toch.
Wat hadden we nou afgesproken?quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout verliest hier definitief het kopmanschap van Wollongong.
Ook iets zwaarder.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Montreal is altijd wel iets leuker toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |