God geeft en God neemt.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Links zo'n goede kop en tetten, zit er een lijf van een nijlpaard onder
quote:Op woensdag 7 september 2022 16:23 schreef the-eye het volgende:
Niet je eigen abortus toolkit hebben
Zou ze stuk voor stuk rakenquote:
maar jij hebt dan ook geen enkele zelfwaarde meerquote:Op woensdag 7 september 2022 21:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zou ze stuk voor stuk raken![]()
Vlag over hun kop en neuken voor het vaderland
Verkeerde topic? Dit topic gaat namelijk over abortus, niet babymoord.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:26 schreef corehype het volgende:
Ja want je mag geen mening hebben over babymoord... bizar
Als er een bacterie op Mars wordt gevonden schreeuwen dezelfde abortussers ER IS LEVENquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:30 schreef Intint het volgende:
[..]
Verkeerde topic? Dit topic gaat namelijk over abortus, niet babymoord.
Het is de vrouw die zelf bepaalt wat er in haar groeit en jij niet.quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:52 schreef corehype het volgende:
[..]
Als er een bacterie op Mars wordt gevonden schreeuwen dezelfde abortussers ER IS LEVEN
Een baby hoort in zijn meest veilige omgeving, de baarmoeder, NIET door zijn eigen moeder te worden vermoord.
Als een vader zijn dochter misbruikt schreeuwt niemand 'zijn zaad zijn keuze' maar als een labiele vrouw haar eigen kinderen vermoordt moeten we dat maar goed vinden
En ik mag dr dan ook verkrachten als ik wil.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is de vrouw die zelf bepaalt wat er in haar groeit en jij niet.
Ik heb zelden zo'n domme post en vergelijking gezien sinds ik op FOK zit.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:54 schreef corehype het volgende:
[..]
En ik mag dr dan ook verkrachten als ik wil.
Mijn zaad mijn keuze. Ongeveer dezelfde logica, toch?
Ik heb deze enorm domme vergelijking van je al eens ontkracht maar toen stopte je vervolgens met reageren. Maar prima ik doe het nog wel eens. Het gaat er niet om of er leven is. Gras leeft ook. Bijna alles op onze aarde leeft. Daar is an sich niet zo heel veel bijzonders aan. Wat wel bijzonder is wanneer we dit ook op andere planeten vinden want daar hebben we tot nu toe nog heel weinig bewijs van. Weet je wat ook leeft? Sperma. Gesel je jezelf ook met deze vergelijking wanneer je weer eens een krokante sok naast je bed gooit voor het slapen gaan?quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:52 schreef corehype het volgende:
[..]
Als er een bacterie op Mars wordt gevonden schreeuwen dezelfde abortussers ER IS LEVEN
84% van de abortussen vind plaats in de eerste 12 weken na de bevruchting en 59% in de eerste 8 weken. Laten we daarom 8 weken even aanhouden om te analyseren in welke mate je dan kan spreken over een baby. Ik citeer:quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:52 schreef corehype het volgende:
Een baby hoort in zijn meest veilige omgeving, de baarmoeder, NIET door zijn eigen moeder te worden vermoord.
Oh dus nu ga je een stapje verder en noem je embryo's zelfs al kinderen. Moet ik je nu ook het verschil gaan uitleggen tussen een spermacel en een kind? Eerlijk gezegd zou ik er niet raar van opkijken. Het mooie is dat je jezelf ook keihard tegenspreekt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:52 schreef corehype het volgende:
Als een vader zijn dochter misbruikt schreeuwt niemand 'zijn zaad zijn keuze' maar als een labiele vrouw haar eigen kinderen vermoordt moeten we dat maar goed vinden
Amenquote:Op zondag 11 september 2022 13:29 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik heb deze enorm domme vergelijking van je al eens ontkracht maar toen stopte je vervolgens met reageren. Maar prima ik doe het nog wel eens. Het gaat er niet om of er leven is. Gras leeft ook. Bijna alles op onze aarde leeft. Daar is an sich niet zo heel veel bijzonders aan. Wat wel bijzonder is wanneer we dit ook op andere planeten vinden want daar hebben we tot nu toe nog heel weinig bewijs van. Weet je wat ook leeft? Sperma. Gesel je jezelf ook met deze vergelijking wanneer je weer eens een krokante sok naast je bed gooit voor het slapen gaan?
[..]
84% van de abortussen vind plaats in de eerste 12 weken na de bevruchting en 59% in de eerste 8 weken. Laten we daarom 8 weken even aanhouden om te analyseren in welke mate je dan kan spreken over een baby. Ik citeer:
- "Het vruchtje nog heel klein. Het is 0,5 tot 1,5 cm groot en meestal roze van kleur. Het vruchtzakje ziet eruit als een met vocht gevuld blaasje dat een wit/roze kleur heeft." Volgens de medische literatuur is 'de baby' dan nog niet eens een foetus maar een embryo. Volgens de medische consensus kan je pas post-geboorte spreken over een baby (Bron)
Dus we kunnen het er over eens zijn dat je de bestaande terminologieën je eigen invulling geeft om je punt een emotionele lading te geven en het op die manier 'beter' te laten klinken? Een beetje onderbuik toevoegen aan je onderbuik zeg maar. Sorry dat emoties/dogma/onderbuik het meestal aflegt tegen feiten en logica.
[..]
Oh dus nu ga je een stapje verder en noem je embryo's zelfs al kinderen. Moet ik je nu ook het verschil gaan uitleggen tussen een spermacel en een kind? Eerlijk gezegd zou ik er niet raar van opkijken. Het mooie is dat je jezelf ook keihard tegenspreekt.
Treurigquote:Op zaterdag 10 september 2022 11:54 schreef corehype het volgende:
[..]
En ik mag dr dan ook verkrachten als ik wil.
Mijn zaad mijn keuze. Ongeveer dezelfde logica, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |