onterecht!!quote:Op woensdag 7 september 2022 08:49 schreef jigggy het volgende:
Normaal gesproken vermijd ik de Bible belt zo veel mogelijk ,maar gister ontkwam ik er niet aan en moest ik in Ede zijn
Nou ik ben op veel treurige plekken geweest ,maar zelfs Oss is gezelliger dan Ede ,dood centrum, treurige winkelstraten en vrijwel iedereen ziet eruit als elkaars broer en zus door generatieslange incest
De biblebelt
Ede
Veenendaal![]()
Barneveld
Lunteren
Terechte klacht. En nou? Ede mijden voortaan? Ik ga er nogal eens naar toe voor de Edese&Ginkelse heide.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:49 schreef jigggy het volgende:
Normaal gesproken vermijd ik de Bible belt zo veel mogelijk ,maar gister ontkwam ik er niet aan en moest ik in Ede zijn
Nou ik ben op veel treurige plekken geweest ,maar zelfs Oss is gezelliger dan Ede ,dood centrum, treurige winkelstraten en vrijwel iedereen ziet eruit als elkaars broer en zus door generatieslange incest
De biblebelt
Ede
Veenendaal![]()
Barneveld
Lunteren
Broer waarom die haat tegen Ossquote:Op woensdag 7 september 2022 08:49 schreef jigggy het volgende:
De biblebelt
Ede
Veenendaal![]()
Barneveld
Lunteren
Had ik niet verwacht van Ede...quote:Op woensdag 7 september 2022 08:49 schreef jigggy het volgende:
De biblebelt
Ede
Veenendaal![]()
Barneveld
Lunteren
Insect dus.quote:Op zondag 11 september 2022 17:51 schreef stokj het volgende:
Toevallig ken ik iemand waarvan die bekend maakte dat zijn schoonvader ook zijn aangetrouwde oom is: hij is met zijn nichtje getrouwd en heeft drie kinderen. Dat verklaarde een hoop...
Bezoek waard.quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 20:51 schreef blomke het volgende:
[..]
Insect dus.
Ken ook het verhaal dat een refo-echtpaar jong begint met fokken, en de jongste dochter met 16 ook onbedoeld zwanger raakt . Wordt net gedaan of de kleinzoon "vaders laatste druppel is", en wordt opgevoed als het jongste kind, i.p.v. kleinkind. Nooit wat achter gezocht.
Zijn ze daar wel te verstaan als je tegen ze praat.quote:
Heb een keer een Belg gehad die in plat Kortrijks ofzo een heel verhaal kwam vertellenquote:Op zondag 11 september 2022 23:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Zijn ze daar wel te verstaan als je tegen ze praat.
Bijvoorbeeld de visboer hier verderop is een echte Volendammer uit Volendam en zowel hij als zijn visdochters kan je gewoon niet verstaan als ze praten...
Dat moet je dan maar ook net begrijpenquote:Op maandag 12 september 2022 00:02 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Heb een keer een Belg gehad die in plat Kortrijks ofzo een heel verhaal kwam vertellen
Dan is Volendams nog makkelijk.
Niet te doen als je geen dialect gewend bent.quote:Op maandag 12 september 2022 00:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar ook net begrijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |