abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 september 2022 @ 19:42:58 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205870370
https://www.facebook.com/(...)os/1008254363197209/

Jammer dat facebook video's embedden nog niet werkt, maar de dame in deze video rent over het strand.
En ik ben ontzetend gerustgesteld nu, dat dat nog kan met haar figuur!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205870607
Ik heb geen facebook.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 6 september 2022 @ 20:02:43 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205870804
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:54 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb geen facebook.
oh kan je 'm niet zien als je niet inlogt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205870860
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]
oh kan je 'm niet zien als je niet inlogt
Nope
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_205871566
Denk je nooit laat ik eens wat zinnigs gaan doen?
  dinsdag 6 september 2022 @ 22:15:24 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205872706
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:55 schreef Knikkergeitje het volgende:
Denk je nooit laat ik eens wat zinnigs gaan doen?
oh? oh? Dus je denkt dat je beter dan mij bent?
dan zal ik je eens wat vertellen.
elke keer als ik 5 eurocent vind, dan steek ik het in mijn kont.
en dat is niet het enige, elke dag steek ik rond de 30 euro aan 5 eurocent muntjes in mijn kont;. 1 voor 1, natuurlijk. en die muntjes gebruik ik voor alles, boodschappen doen, ritjes met de taxi, bioscoopbezoekjes. Dat zijn echt veel kontmuntjs die er in omloop zijn, he, vriend? En ik denk iedere keer als ik een stuk vreten als jou tegen kom, dat je waarschijnlijk wel 1 van mijn kontmunttjes in je hand hebt gehad. sterker nog, waarschijnlijk zit er nu een kontmuntje van mij in jouw portemonnee. :')

En dan denk je nog steeds dat je beter dan mij bent. Ik heb elke dag 30 euro aan 5 eurocent muntjes in mijn reet gestopt. Dat zijn 600 5 eurocent munjtes per dag, of meer dan 2 miljoen 5 euro cent muntjes!!!
Jouw 5 euro cent muntjes zijn in mijn kont geweest!
En je gebruikt ze om snoep te kopen voor je dochter, je raapt ze op van de straat alsof het geluk brent, je geeft ze aan de shoarmaboer als fooi, je betaalt er je sigaretten mee, etc etc. :')

Je bent niet beter dan ik ben, je bent een lamlendig persoon die graag dingen van de grond opraapt die in mijn kont zijn geweest :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205872866
Lach
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 22:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]
oh? oh? Dus je denkt dat je beter dan mij bent?
dan zal ik je eens wat vertellen.
elke keer als ik 5 eurocent vind, dan steek ik het in mijn kont.
en dat is niet het enige, elke dag steek ik rond de 30 euro aan 5 eurocent muntjes in mijn kont;. 1 voor 1, natuurlijk. en die muntjes gebruik ik voor alles, boodschappen doen, ritjes met de taxi, bioscoopbezoekjes. Dat zijn echt veel kontmuntjs die er in omloop zijn, he, vriend? En ik denk iedere keer als ik een stuk vreten als jou tegen kom, dat je waarschijnlijk wel 1 van mijn kontmunttjes in je hand hebt gehad. sterker nog, waarschijnlijk zit er nu een kontmuntje van mij in jouw portemonnee. :')

En dan denk je nog steeds dat je beter dan mij bent. Ik heb elke dag 30 euro aan 5 eurocent muntjes in mijn reet gestopt. Dat zijn 600 5 eurocent munjtes per dag, of meer dan 2 miljoen 5 euro cent muntjes!!!
Jouw 5 euro cent muntjes zijn in mijn kont geweest!
En je gebruikt ze om snoep te kopen voor je dochter, je raapt ze op van de straat alsof het geluk brent, je geeft ze aan de shoarmaboer als fooi, je betaalt er je sigaretten mee, etc etc. :')

Je bent niet beter dan ik ben, je bent een lamlendig persoon die graag dingen van de grond opraapt die in mijn kont zijn geweest :')
Wekkende redenatie, maar ik wens je veel plezier aan je hobby.
Helaas voor jou ben ik van het online shoppen en verder gebruik ik mijn creditcard.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 7 september 2022 @ 13:45:39 #8
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205878081
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:54 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb geen facebook.
Ik ook niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 8 september 2022 @ 07:23:25 #9
497248 LeonDavinci
- einde oefening -
pi_205886825
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 22:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]
oh? oh? Dus je denkt dat je beter dan mij bent?
dan zal ik je eens wat vertellen.
elke keer als ik 5 eurocent vind, dan steek ik het in mijn kont.
en dat is niet het enige, elke dag steek ik rond de 30 euro aan 5 eurocent muntjes in mijn kont;. 1 voor 1, natuurlijk. en die muntjes gebruik ik voor alles, boodschappen doen, ritjes met de taxi, bioscoopbezoekjes. Dat zijn echt veel kontmuntjs die er in omloop zijn, he, vriend? En ik denk iedere keer als ik een stuk vreten als jou tegen kom, dat je waarschijnlijk wel 1 van mijn kontmunttjes in je hand hebt gehad. sterker nog, waarschijnlijk zit er nu een kontmuntje van mij in jouw portemonnee. :')

En dan denk je nog steeds dat je beter dan mij bent. Ik heb elke dag 30 euro aan 5 eurocent muntjes in mijn reet gestopt. Dat zijn 600 5 eurocent munjtes per dag, of meer dan 2 miljoen 5 euro cent muntjes!!!
Jouw 5 euro cent muntjes zijn in mijn kont geweest!
En je gebruikt ze om snoep te kopen voor je dochter, je raapt ze op van de straat alsof het geluk brent, je geeft ze aan de shoarmaboer als fooi, je betaalt er je sigaretten mee, etc etc. :')

Je bent niet beter dan ik ben, je bent een lamlendig persoon die graag dingen van de grond opraapt die in mijn kont zijn geweest :')
Nou en zo heb je Knikkergeitje toch weer mooi tuk. Het begin van een Nederlandse revolutie hier op fok. Ik ben blij dat ik hier als eerste getuige van mag zijn. Wereldveranderende ontwikkelingen.
Waar was je toen Maanvis aan Knikkergeitje liet zien hoe de wereld werkt? NOU IK WAS DAARBIJ!
Dingen moeten gewoon een keer voorbij zijn
  donderdag 8 september 2022 @ 07:31:03 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205886853
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 07:23 schreef LeonDavinci het volgende:

[..]
Nou en zo heb je Knikkergeitje toch weer mooi tuk. Het begin van een Nederlandse revolutie hier op fok. Ik ben blij dat ik hier als eerste getuige van mag zijn. Wereldveranderende ontwikkelingen.
Waar was je toen Maanvis aan Knikkergeitje liet zien hoe de wereld werkt? NOU IK WAS DAARBIJ!
O+
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')