abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206401531
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik al helemaal niet. Ik heb me erbij neergelegd ;(
Gaat mij echt niet lukken
De volgende termijn verloopt rond de 11e.
Als het niet verandert kap ik ermee.
En dat is niet dat ik nu pissed ben.
Maar vind cappen heel leuk om te doen en dat is met deze bagger niet leuk meer.
"Life's a Bitch"
pi_206401539
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:10 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Gaat mij echt niet lukken
De volgende termijn verloopt rond de 11e.
Als het niet verandert kap ik ermee.
En dat is niet dat ik nu pissed ben.
Maar vind cappen heel leuk om te doen en dat is met deze bagger niet leuk meer.
Nee frustrerend wel. Ik ben er wel klaar mee
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206401547
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee frustrerend wel. Ik ben er wel klaar mee
Yep,
Laten we maar hopen dat het nog aangepast wordt.
AH (online boodschappen) doet ook vaak van die kulaanpassingen.
En ineens veranderen ze het naar een betere uitvoering.
"Life's a Bitch"
pi_206401561
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:13 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Yep,
Laten we maar hopen dat het nog aangepast wordt.
AH (online boodschappen) doet ook vaak van die kulaanpassingen.
En ineens veranderen ze het naar een betere uitvoering.
Er zijn genoeg klachten.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206401574
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Er zijn genoeg klachten.
zag het ben even gaan kijken, hopelijk doen ze er iets mee
"Life's a Bitch"
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:42:11 #56
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206401796
de mod stuurt alle hier henn maar ze weten dat de

half probleme met de streams heeft

zo wat van onvriendlijk -O-
pi_206401815
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
de mod stuurt alle hier henn maar ze weten dat de

half probleme met de streams heeft

zo wat van onvriendlijk -O-
Je moet ook begrijpen dat de mod's hier niks aan kunnen doen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:44:36 #58
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206401823
maar wegsturen :(
pi_206401834
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:44 schreef mario390 het volgende:
maar wegsturen :(
Joh wat jou problemen zijn is niet zo belangrijk.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:45:49 #60
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206401839
@engine bruik help met videoland
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:46:43 #61
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206401846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Joh wat jou problemen zijn is niet zo belangrijk.
je heeft toch het selfde problem moet je niet

op me losgaan
pi_206401865
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:46 schreef mario390 het volgende:

[..]
je heeft toch het selfde problem moet je niet

op me losgaan
Ik ga niet los. Ik heb helemaal geen streams meer. Daarom proberen we elkaar te helpen. Het is een algemeen probleem
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:52:47 #63
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206401900
ja en de cossers bij de het werkt zijn

overstoer
pi_206401903
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
ja en de cossers bij de het werkt zijn

overstoer
Hoe hoe
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206402118
Idd sinds vanavond had ik ook problemen. Normaal kon ik met BB en nu ook Jaar van je Leven 2 streams open hebben en kijken. Nu krijg ik ook na een tijdje melding dat ik teveel streams open heb staan. (heb goedkoopste abonnement dus dat blokkeren ze vast) maar even de pagina refreshen lost dat op.
Ze schakelen nu langzaam over op verplicht gebruik van V2 videoland en hebben blijkbaar daarmee meer controle
Gelukkig werkt de reclame blokkeer add-on nog wel :7


[ Bericht 5% gewijzigd door ledn81 op 21-10-2022 19:24:05 ]
pi_206402215
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Idd sinds vanavond had ik ook problemen. Normaal kon ik met BB en nu ook Jaar van je Leven 2 streams open hebben en kijken. Nu krijg ik ook na een tijdje melding dat ik teveel streams open heb staan. (heb goedkoopste abonnement dus dat blokkeren ze vast) maar even de pagina refreshen lost dat op.
Ze schakelen nu langzaam over op verplicht gebruik van V2 videoland en hebben blijkbaar daarmee meer controle
Gelukkig werkt de reclame blokkeer add-on nog wel :7
[ afbeelding ]
Had ik ook toen ik het goedkope abo had.
Ineens kreeg ik dat.
Toen maar meer gaan betalen en dat hielp wel daartegen.
Alleen nu is het beeld heel vervelend geworden als je ze allebei open hebt.
Bij een wissel wordt het scherm donker en allemaalt rommel (tekst etc) in beeld.
Maar nog steeds niet de melding van teveel streams open hebben
"Life's a Bitch"
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 19:56:46 #67
184769 crew  Deisyy
pi_206402630
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
de mod stuurt alle hier henn maar ze weten dat de

half probleme met de streams heeft

zo wat van onvriendlijk -O-
Anders staat de COS vol met vragen en gezeur over streams, daarom hebben we dit topic
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 21 oktober 2022 @ 19:57:52 #68
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206402652
ja maar het is echt kut
pi_206402765
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 19:57 schreef mario390 het volgende:
ja maar het is echt kut
Ja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206404006
Nou .. het kwalitief uitermate teleurstellende Videoland V2 is marginaal beter met dit. Ik gebruik FireFox, het zou in theorie ook met Chrome moeten werken.

Wat doet het:
- Donkere overlay weghalen
- Afstandsbedieninkje weghalen
- Tekst 'Een Jaar van je Leven stream [1|2]' weghalen.

FireFox :
- Installeer addon GreaseMonkey
- Na installatie krijg je een venster te zien waar een voorbeeldscript staat, vervang dat door onderstaande.

Chrome :
- Installeer addon TamperMonkey
- Na installatie krijg je (waarschijnlijk) een venster te zien waar een voorbeeldscript staat, vervang dat door onderstaande.

quote:
// ==UserScript==
// @Name Videoland v2
// @Include https://v2.videoland.com/event-6/live
// @Include https://v2.videoland.com/event-7/live
// @version 1
// @grant none
// ==/UserScript==

function bestaat() {
if (document.querySelector(".sc-1wdz2d-0")) {
document.querySelector(".sc-1wdz2d-0").remove();
document.querySelector(".sc-1uljyo6-0").remove();
document.querySelector(".dhnnsp").remove();
} else {
setTimeout(bestaat, 3000);
}
}

setTimeout(bestaat, 5000);
pi_206532650
pi_206627960
Wie krijgt nog meer dit wel eens in beeld?

  donderdag 10 november 2022 @ 21:42:16 #73
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206630621
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 19:20 schreef Loveable het volgende:
Wie krijgt nog meer dit wel eens in beeld?

[ afbeelding ]
Vandaag stream 2 (1 x) opnieuw laden en verders geen last
pi_206630735
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 19:20 schreef Loveable het volgende:
Wie krijgt nog meer dit wel eens in beeld?

[ afbeelding ]
Nope :N
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator donderdag 10 november 2022 @ 22:21:52 #75
18653 crew  D.
pi_206631267
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 19:20 schreef Loveable het volgende:
Wie krijgt nog meer dit wel eens in beeld?

[ afbeelding ]
Regelmatig :Y
pi_207003844
Aanbieding Videoland bij RTLXL, omdat dat stopt.

Zelf vond ik het programma niet meer leuk genoeg om per maand 9 euro af te tikken.
Maar ik blijf hier toch wel mee lezen.
Nu zag ik onderstaande aanbieding.
Volgens mij iets anders dan dat hier al bekend was, zoniet dan toch.
Je hebt maar 1 stream en volgens mij ook nog met reclame.
Maar he, als er iets spannends gebeurd is het toch live te zien op deze manier.
https://www.rtlxl.nl/videoland

Screenshot van site:


-edit- Maf zowel link als cap werkt niet.
Maar ff naar de site van RTLXL en ff zoeken, kom je het vast tegen....sorry :@

[ Bericht 3% gewijzigd door Ebinas op 09-12-2022 09:59:27 ]
"Life's a Bitch"
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 20:25:18 #77
184769 crew  Deisyy
pi_207013507
Ik wil even janken, als ik naar Videoland ga blijft het scherm zwart en een wit cirkeltje blijft maar draaien ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207184533
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:45 schreef IkFok het volgende:

[..]
Ik ga mee maar jammer is dat elke keer schakelen naar andere stream dan eerst weer 3x reclame
Even naar hier gehaald.
Ik heb geen reclame op mijn laptop, dankzij adblocker.
Mobiel helaas ook reclame.
Maar mocht je op laptop ztten is een adblocker aan te raden
"Life's a Bitch"
pi_207570671
Geluid is gewoon RUK.
EJVL kijk eens naar BB waar deelnemers wel zijn te verstaan.
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
pi_207895524
Mijn Videoland :(
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_207895588
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:45 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn Videoland :(
[ afbeelding ]
Niemand anders heeft er last van. Heb je al geprobeerd de boel uit en aan te zetten :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207895602
Bij mij crashte de boel al een paar keer de afgelopen 2 dagen, ik geef videoland de schuld. :P
pi_207895679
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Niemand anders heeft er last van. Heb je al geprobeerd de boel uit en aan te zetten :D
Er hebben er zoveel last van . En ja, ik kan aan en uitzetten wat ik wil, het blijft.Het gaat om deze Widevine Content Decryption . Ligt aan Videoland.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_207895705
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 18:03 schreef Aggie46 het volgende:

[..]
Er hebben er zoveel last van . En ja, ik kan aan en uitzetten wat ik wil, het blijft.Het gaat om deze Widevine Content Decryption . Ligt aan Videoland.
Povider misschien. Ik heb nergens last van ik heb Ziggo
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207895719
Widevine Content Decryption is een chrome probleem zo te zien
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 7 februari 2023 @ 18:07:33 #86
213457 engine
pi_207895720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 18:03 schreef Aggie46 het volgende:

[..]
Er hebben er zoveel last van . En ja, ik kan aan en uitzetten wat ik wil, het blijft.Het gaat om deze Widevine Content Decryption . Ligt aan Videoland.
En met een andere browser proberen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207895722
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Povider misschien. Ik heb nergens last van ik heb Ziggo
Ik heb ook Ziggo. Afgelopen dagen waren er meer mensen op Fok/JAA die er last van hebben. Oa Freaky, die begon ermee om het te melden. Zal zichzelf wel weer oplossen.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_207895723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 18:07 schreef Soury het volgende:
Widevine Content Decryption is een chrome probleem zo te zien
Ik heb Firefox.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_207895727
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 18:07 schreef Aggie46 het volgende:

[..]
Ik heb ook Ziggo. Afgelopen dagen waren er meer mensen op Fok/JAA die er last van hebben. Oa Freaky, die begon ermee om het te melden. Zal zichzelf wel weer oplossen.
Browser dus
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 18:53:01 #90
184769 crew  Deisyy
pi_207896154
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:45 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn Videoland :(
[ afbeelding ]
Ik heb Ziggo en het er afgelopen weekend last van, gisteravond niet meer.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 13:10:38 #91
335263 freaky40
pi_207921219



Nog steeds waardeloos en Videoland reageert niet op DM's meer blijkbaar. Nog steeds rond draaiende kringeltjes na 2 uur kijken zo ongeveer en dus een trager wordende browser. Iemand al een oplossing hiervoor gevonden?

[ Bericht 39% gewijzigd door Deisyy op 09-04-2023 08:52:50 ]
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 februari 2023 @ 14:42:20 #92
335263 freaky40
pi_207936525
Het app geheugen loopt ook vol op mijn Mac als ik te lang mijn tabbladen open hou, krijgt daar een waarschuwing van. Ook nog niet eerder gebeurd. Videoland vreet geheugen blijkbaar.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 maart 2023 @ 10:50:14 #93
335263 freaky40
pi_208463211
Dit probleem komt steeds terug. Ik kijk zowel Big Brother en Een Jaar van je Leven maar naar verloop van tijd, na ruim 2 uur 4 tabbladen open te hebben staan wordt mijn browser trager en krijg ik grijze schermen en een ronddraaiende cirkel. Rest dan enkel nog mijn browser af te sluiten en weer helemaal opnieuw te starten. Dit probleem ervaarde ik een aantal weken ook, toen werd het opgelost door Videoland en nu ineens komt het probleem weer terug. Dus ik heb net als de vorige keer contact gezochten. Dit was mijn conversatie met Videoland over dit probleem....echt ongekend die arrogantie!

Videoland medewerker:Hoi, bedankt voor het melden! We gaan het hier intern nog een keer testen voor je! Even voor de goede orde: welke software versie van Firefox gebruik je op dit moment?

Groetjes, Dennis

IK: De laatste versie die deze week is uitgekomen 111.0 dacht ik.

Videoland medewerker: Dank je wel. Zou je het wellicht eens via een andere browser willen proberen?

IK: Dat heb ik gedaan en daar zijn de problemen niet. Het is enkel met FireFox.

Videoland medewerker: Even voor de goede orde. Gaat het hier over dat je 4 streams tegelijkertijd wilt kijken? Groetjes, Mark!

IK: Klopt. Dat ging een een tijd goed maar sinds gisteren ervaar ik hetzelfde probleem weer als enkele weken geleden.

Videoland medewerker: Gaat een enkele stream wel gewoon goed? 🙂 🙂 🙂 🙃

IK: Dat gaat denk ik wel gewoon goed maar dat doe ik nooit.

Videoland medewerker: Okay, dan raad ik je aan om andere streams via andere apparaten te kijken. Mocht dat werken. We zijn officieel niet ingericht om meerdere streams tegelijk te ondersteunen. Als het kan is dat mooi. Maar we kunnen hier dan helaas verder niets aan doen.

IK: Hoezo eerst kon het wel en nu ineens niet? Raar…..

Videoland medewerker:Het is helaas niet anders. Mocht je verder geen vragen meer hebben, dan ga ik je een heel fijn weekend wensen en natuurlijk evenveel kijkplezier. 🙂 Groetjes, Mark!

IK:Belachelijk wat een slechte service!

Videoland medewerkerWat bedoel je precies met slechte service?

IK:Nou, ik wordt met een kluitje het riet in gestuurd. Eerst werd het verholpen en nu is er blijkbaar ineens niet meer mogelijk.

Videoland medewerker: Mijn collega liep wat te hard van stapel. Onze excuses hiervoor. Maar we bieden videoland aan om gewoon naar 1 scherm te kunnen kijken. We claimen nergens dat je op 20 tabbladen tegelijkertijd naar iets kunt kijken. Dus dan kunnen we daar ook geen ondersteuning voor bieden. Dat is iets wat er bij jou thuis speelt en je netwerk/ computer. Het is ook een ongebruikelijke situatie. Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat men naar 4 verschillende dingen tegelijkertijd wil kijken. 🙃
En dit is ook iets anders dan op 4 apparaten tegelijkertijd kijken natuurlijk. Maar als je je account deelt met iemand anders, dan kan ook dit het geval zijn.

IK:Dat heeft te maken met de streams van Big Brother en van Een Jaar van je Leven. En ik kan u verzekeren, er zijn meerdere gebruikers die hetzelfde doen als ik en dezelfde klachten ervaren. Het is ook vreemd dat het ineens opgelost was een paar weken terug en sinds gisteren weer de kop op stak dit issue. Mijn computer kan het dus aan, mijn verbinding kan het aan. Dus aan mijn zijde is niets veranderd, dat in tegenstelling tot de instellingen/servers aan jullie kant die het niet aan kunnen....
Ik deel mijn account wel maar dat is niet altijd tegelijkertijd, bijna niet zelfs. Dus dat heb ik ook uitgesloten inmiddels.

Videoland medewerker Je bent de eerste die we hierover horen. 🙂 Dus we kunnen verder niets meer voor je betekenen. Als het werkt op 1 scherm dan is dat alles waar we ondersteuning voor kunnen bieden. We snappen dat het lastig klinkt, want we willen natuurlijk dat jij gewoon lekker kan kijken. En dit kan ook. Alleen houdt onze ondersteuning ergens op. We hopen op je begrip.

Groetjes, Mark!

IK: Helaas heb ik dat begrip niet om de doodeenvoudige redenen dat het altijd goed ging en nu ineens niet. Punt.

Videoland medwerker:Jammer dat je het zo ziet. Mocht je verder geen vragen hebben? Dan wens ik je verder een hele fijne dag! Groetjes, Mark!

------------------

Onbegrijpelijk dit! Stuitende arrogantie en mede door het gebruik van die emoticons. En dan ben je uit geluld... :(
Meer gebruikers hier last van? Zo ja, meld het bij Videoland zodat ik niet alleen sta. Oja, neem contact op via WhatsApp want ze reageren niet (meer) via Twitter.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208463252
Plaats hier eens de specs van je PC, misschien dat anderen je dan verder kunnen helpen.

Kan zijn dat het probleem niet bij hen ligt maar bij jou PC die het niet meer aankan.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 maart 2023 @ 10:58:02 #95
335263 freaky40
pi_208463276
Met mijn computer is niets mis. Ik heb het enkel bij de Videoland streams. Mac Mini M1 hier overigens.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208463316
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Met mijn computer is niets mis. Ik heb het enkel bij de Videoland streams. Mac Mini M1 hier overigens.
Nice mooi ding.
Ook geen updates klaar staan van Apple?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 maart 2023 @ 11:07:48 #97
335263 freaky40
pi_208463365
Nee alles is up to date, FireFox en MacOS.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208463710
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Nee alles is up to date, FireFox en MacOS.
Maak je browser eens schoon, geschiedenis wissen en cache legen.

En anders eens Chrome of Opera proberen als browser.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 maart 2023 @ 11:45:57 #99
335263 freaky40
pi_208463753
Alles al geprobeerd maar blijft terug komen.
Allemaal cabaretteketet!
  Leukste jonkie 2022 maandag 20 maart 2023 @ 11:54:04 #100
213457 engine
pi_208463880
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Alles al geprobeerd maar blijft terug komen.
Videoland medewerker: Dank je wel. Zou je het wellicht eens via een andere browser willen proberen?

IK: Dat heb ik gedaan en daar zijn de problemen niet. Het is enkel met FireFox.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')