Het werd last minute toch weer iets anders.quote:Op woensdag 14 september 2022 16:31 schreef Kanaroe het volgende:
Straks fusilli met ansjovis-knoflook-chilipeperboter en sperzieboontjes. En een stukje gerookte zalmfilet.
Alsnog een duimpie want pantosti's zijn ook lekker. Waarom werd dit het?quote:Op woensdag 14 september 2022 19:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het werd last minute toch weer iets anders.
Het werden pantosti's: maisbrood, mosterd, verse tijm, rode ui, uitgebakken ontbijtspek, jong belegen kaas.
Sorrie aan de duimpjes-gevers voor het pastagerecht..
Ik klikte op de link en kreeg een pizza. Dominos, dus ligt nu bij de buren in de tuin 😶quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:59 schreef Karzai het volgende:
Niet op de links geklikt, kreeg 2 smsjes
Het werden tosti's vanwege te weinig boontjes in huis čn omdat ik meer zin had in iets krokants.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alsnog een duimpie want pantosti's zijn ook lekker. Waarom werd dit het?
Wil je nog n keer de bereidingswijze van de boter geven? Lijkt me iedere keer als ik t lees interessant.
Aaah, hopelijk kunnen je ingewanden snel weer lekker voer handelen, beterschap!quote:Op donderdag 15 september 2022 10:50 schreef Karzai het volgende:
Beetje last van de maag en darmpjes weinig trek ik had een banaan en sinaasappelkwark
vanmiddag boterham met fricandeau
vanavond oma's vegan tomatensoep
Ik heb helaas al zolang ik me kan herinneren last van m'n darmen.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:50 schreef Karzai het volgende:
Beetje last van de maag en darmpjes weinig trek ik had een banaan en sinaasappelkwark
Ooh heel makkelijk! Soort aglio olio lees ik maar dan met ansjovis. Hoef je niet te snijden voor je t in de pan gooit? Ga em zeker maken, wel met meer tenen knoflook en peper idd. Dank je!!quote:Op donderdag 15 september 2022 08:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het werden tosti's vanwege te weinig boontjes in huis čn omdat ik meer zin had in iets krokants.
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/pasta-met-sperziebonen
Ik volg ongeveer dit recept van Pauline. De knoflook echt langzaam laten garen in de olie! De ansjovis smelt ook helemaal weg en geeft een heerlijke smaak. En met de pepertjes kun je natuurlijk zelf de hoeveelheid hitte bepalen. De boter omhult de pasta en maakt het romig en zoutig. Makkelijk en lekker.
Misschien ga je het ook een keer maken
Ach beterschap! Hoop dat je buik weer wat rustiger is nu.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:50 schreef Karzai het volgende:
Jep, aglio e olio it is. Ik fruit de knoflook aan met de olie uit het blikje ansjovis en doe de visjes er later ongesneden bij, die smelten wel weg. Lekker veel knoflook (meer dan in het recept) en een flinke klont roomboter. Vanavond gingen er rawitpepertjes doorquote:Op donderdag 15 september 2022 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh heel makkelijk! Soort aglio olio lees ik maar dan met ansjovis. Hoef je niet te snijden voor je t in de pan gooit? Ga em zeker maken, wel met meer tenen knoflook en peper idd. Dank je!!
[..]
Dank je hartelijk, dit kan ik wel makkelijk onthouden voor als ik een eter heb.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jep, aglio e olio it is. Ik fruit de knoflook aan met de olie uit het blikje ansjovis en doe de visjes er later ongesneden bij, die smelten wel weg. Lekker veel knoflook (meer dan in het recept) en een flinke klont roomboter. Vanavond gingen er rawitpepertjes door
Goeie, lekkere ingrediënten.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:01 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik voor deze ga
https://www.leukerecepten.nl/recepten/oosterse-zalmspies/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |