Doei isolatie, en mochten ze bij houten kozijnen zitten, dan vreten ze dat ook lekker van binnen aan. Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:40 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk hoort deze vraag niet in dit topic maar ik drop hem toch. Het weer is ook de natuur tenslotte. Of graag advies waar wel de vraag te stellen.
Ik heb in de voorgevel, vlakbij de voordeur, twee kieren in de bakstenen met op beide plekken wel minstens 100 wespen.
Ik heb er geen last van dus wilde ze gewoon lekker laten zitten.Zie ik iets over het hoofd waarom ik ze beter kan verjagen? Heb ik er volgende lente dan 600?
Is dat serieus want ik heb een soort hommelnest bij mij in de muur. Had er ook geen last van dus dacht laat maar.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:26 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Doei isolatie, en mochten ze bij houten kozijnen zitten, dan vreten ze dat ook lekker van binnen aan. Veel plezier ermee!
Volgens mij valt het met hommels wel mee, maar zeker weet ik 't niet. Als je die laat verwijderen maken ze ze ook niet dood, want dat is niet toegestaan. Zijn wettelijk beschermd.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is dat serieus want ik heb een soort hommelnest bij mij in de muur. Had er ook geen last van dus dacht laat maar.
Dit ja. Een wespennest in een spouwmuur moet bij mijn weten zo snel mogelijk bestreden worden.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:26 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Doei isolatie, en mochten ze bij houten kozijnen zitten, dan vreten ze dat ook lekker van binnen aan. Veel plezier ermee!
Hommels brengen geen schade aan in de constructie of isolatie van huizen. Hommels kunnen niet knagen, dus ook in spouwmuren zijn ze niet schadelijk.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is dat serieus want ik heb een soort hommelnest bij mij in de muur. Had er ook geen last van dus dacht laat maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |