Is te zien aan je TT en OP.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:29 schreef Werkperd het volgende:
Haalt letterlijk het bloed onder mijn nagels vandaan!
Adblock?quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:41 schreef Innisdemon het volgende:
ik erger me vooral aan al die reclames voor en tijdens filmpjes.
Toetsenbord kapot geslagen, zo te zien. Met een paar extra drukken op de spatiebalk.quote:
TS (maar dan in het Nederlands):quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toetsenbord kapot geslagen, zo te zien. Met een paar extra drukken op de spatiebalk.
Bijwerkingen van lithium.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:03 schreef herverwijderd het volgende:
Mja, aan de ene kant wel terechte klacht, ook dat filmpjes over elk debiel onderwerp 10+ minuten moeten zijn want het algoriiiitttmeeee... maar als je een beetje slim zoekt vind je bijna altijd wat je nodig hebt.
Dus, ts, wat zoek je?
Wappie agressie at his finestquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:12 schreef Grems het volgende:
Het gehele gigacorp internet is één grote kankerzooi, immer terechte klacht.
Tiktok is een walgelijke app. Rare aannamequote:
*wilquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:10 schreef Fok-it het volgende:
Youtube is een geweldig medium. Derhalve onterechte klacht
TS begrijpt niet dat hij irritante vlogs ziet omdat die vlogs dmv algoritme in TS zijn feed terecht komen. TS moet dus gewoon andere filmpjes gaan kijken als hij dat niet wilt
Juist wel als hij nog ingelogd is.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:24 schreef laforest het volgende:
Gewoon video search via Google doen, dan heeft het algoritme van jouw YouTube geen invloed op de resultaten?
Ook de shorts volgen een algoritme. Dus nogmaals. Je volgt zelf achterlijkheid om vervolgens te bashen op achterlijkheid. Lekker man.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die achterlijke shorts ook steeds bovenaan, die doorgedramde Arabische shit ook
quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tiktok is een walgelijke app. Rare aanname
TikTok is een walgelijke appquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook de shorts volgen een algoritme. Dus nogmaals. Je volgt zelf achterlijkheid om vervolgens te bashen op achterlijkheid. Lekker man.
Ik krijg meestal prima shorts namelijk
Hoe is Tiktok vergelijkbaar met Youtube.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:36 schreef Grems het volgende:
[..]
[..]
TikTok is een walgelijke app
Ik krijg meestal prima TikToks
KastTokker gespot.
Zoals je als TikTok-fan weet zijn shorts gewoon TikToks met een andere naam.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe is Tiktok vergelijkbaar met Youtube.
Als je een jaar of 65 bent vast wel ja. Maar snel. Kwijlend naar BNW. Ze missen jequote:Op dinsdag 6 september 2022 17:44 schreef Grems het volgende:
[..]
Zoals je als TikTok-fan weet zijn shorts gewoon TikToks met een andere naam.
Niet gewoon YT Vanced hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:13 schreef Raw85 het volgende:
Niet gewoon YouTube Premium hebben![]()
Gewoon een accountje maken via India, dat kost je nog niet eens een eurootje per maand. Ik was zelf te lui om nog anderen te erbij te zoeken maar je kunt zelfs een gedeeld/familie-account fixen via India, dan kost het je 20ct per maand ofzo.
Voor YouTube wil ik die moeite best een keertje doen; heb daar ontelbaar veel mooie/leerzame shit gezien. Maar de 9,99 per maand die het hier volgens mij kost vind ik dan ook weer wat overdreven
Dat is enkel voor Android te krijgen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niet gewoon YT Vanced hebben.
Geen reclames.
intro's, outro's en in-video sponsor gelul wordt automatisch geskipt.
Dislike ratio gewoon nog zichtbaar.
Allemaal gratis.
Viesmad omdat mensen je filmpjes van 20 seconden absoluut geen TikToks mogen noemen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een jaar of 65 bent vast wel ja. Maar snel. Kwijlend naar BNW. Ze missen je
Nou, ik klik niet op zoiets als '8 year old entrepreneur'. Dat interesseert me geen kut.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook de shorts volgen een algoritme. Dus nogmaals. Je volgt zelf achterlijkheid om vervolgens te bashen op achterlijkheid. Lekker man.
Ik krijg meestal prima shorts namelijk
Heeft opera ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niet gewoon YT Vanced hebben.
Geen reclames.
intro's, outro's en in-video sponsor gelul wordt automatisch geskipt.
Dislike ratio gewoon nog zichtbaar.
Allemaal gratis.
Kennelijk denkt het algoritme dat jij je gedraagt als een '8 year old entrepreneur'.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, ik klik niet op zoiets als '8 year old entrepreneur'. Dat interesseert me geen kut.
En al helemaal geen arabische Allah shitmeuk die niemand verstaat.
In elk geval niet als een betweterige arrogante kutchriet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Kennelijk denkt het algoritme dat jij je gedraagt als een '8 year old entrepreneur'.
YouTube denkt dat ik een liefhebber ben van robots, houtbewerking, mountainbikes, alternatieve energie, 3D-printen, wetenschap, TIG lassen en zelfbouw campers (?).quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In elk geval niet als een betweterige arrogante kutchriet.
200% eens met TS, het is verbijsterend te zien hoe Google in hun intense geldhonger hun once perfect zoekmachine naar de tyfus heeft geholpen met al die SEO en kut sponsored links, algoritmes die die keer op keer aan de lopende band de plank mis slaan en de eindeloze referral links die je internetverkeer onnodig vertragen omdat je data wordt geveild zodat ze je weer een volkomen nutteloze advertentie kunnen tonen hopend dat je klikt...quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:29 schreef Werkperd het volgende:
Wat een ontiegelijke tering kut site is het geworden.
Dit geldt ook voor Google.
Ach, er zijn bevolkingsgroepen welke dingen als bijvoorbeeld een ananas een 'apparaat' noemen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:33 schreef koemleit het volgende:
ow en youtube is ook niet echt een apparaat natuurlijk.
Al geprobeerd and guess what ik op eerste pagina te zien krijg? Een ** duitse webshop die ook nog eens niet het filmpje laat zien wat afgebeeld staat:quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:24 schreef laforest het volgende:
Gewoon video search via Google doen, dan heeft het algoritme van jouw YouTube geen invloed op de resultaten?
Das nie waar.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
*wil
Het past zich inderdaad sterk aan aan de gebruikershistorie.
PERFECT VERWOORD!quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
200% eens met TS, het is verbijsterend te zien hoe Google in hun intense geldhonger hun once perfect zoekmachine naar de tyfus heeft geholpen met al die SEO en kut sponsored links, algoritmes die die keer op keer aan de lopende band de plank mis slaan en de eindeloze referral links die je internetverkeer onnodig vertragen omdat je data wordt geveild zodat ze je weer een volkomen nutteloze advertentie kunnen tonen hopend dat je klikt...
YT is net zo'n beerput geworden, iedereen die maar bedelt om likes en subscribers, ellenlange zeikfilmpjes die uitgesmeerd over 10 minuten en tig advertenties amper antwoord op je vraag geven en die kutshorts bedoeld voor de nieuwe generatie met de aandachtsspanne van een huismijt, ben je lekker metalvideotjes aan het kijken, komt dat kutalgoritme er ineens met punnikende huisvrouwen of een of andere " influencer"die close up fluisterend wil tonen hoe je een pubersmoel vol acne uitknijpt
Ben je aan het zoeken naar iets krijg je 3 antwoorden, 3 video's die je al hebt gezien, een lijst videodiarree die anderen kennelijk hebben bekeken en dan weer de eerste 3 video's die je net al voorbij zag komen, welke fucking infantiel bedenkt zoiets? Dus TS, I hear you
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:41 schreef Werkperd het volgende:
Hier ik ben geïnteresseerd in deze vismolen: https://www.tackleshop.nl(...)el-2000S-p81261.html
Wie mij als eerste 5 filmpjes kan tonen met deze molen erin krijgt pteen ¤20 euro van mij. EREWOORD!
Jullie zullen zien dat hetgeen wat ik claim helemaal niets te maken heeft met persoonlijke data, feed en weet ik het wat allemaal.
Na veel recherchewerk had ik deze uiteindelijk ook gevonden maar fijn he als je geen Slavisch of wat the fuck die taal ook mag zijn kent? Waar blijven de overige 4 filmpjes in het engels? Je gaat me niet vertellen dat dit de enige upload is betreft deze vismolen.quote:
Bijna, TS moet een Belg zijn.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:44 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Na veel recherchewerk had ik deze uiteindelijk ook gevonden maar fijn he als je geen Slavisch of wat the fuck die taal ook mag zijn kent? Waar blijven de overige 4 filmpjes in het engels? Je gaat me niet vertellen dat dit de enige upload is betreft deze vismolen.
Alleekesquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bijna, TS moet een Belg zijn.
Een landgenoot
10+ was reclame, niet zo zeer algoritme.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:03 schreef herverwijderd het volgende:
Mja, aan de ene kant wel terechte klacht, ook dat filmpjes over elk debiel onderwerp 10+ minuten moeten zijn want het algoriiiitttmeeee... maar als je een beetje slim zoekt vind je bijna altijd wat je nodig hebt.
Dus, ts, wat zoek je?
Nee jonge, Brabant.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bijna, TS moet een Belg zijn.
Een landgenoot
Maar goed het is een molen, alle belangrijke gegevens staan in principe op die productpagina. Wat wil je nog meer weten dan ? Mitchell is ook gewoon een bekend goed merk, lijkt me een prima molentje om mee te roofvissen hoor. Maat is een beetje afhankelijk waar je hem voor wilt gaan gebruiken. Hengel lengte en werpgewicht ?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:44 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Na veel recherchewerk had ik deze uiteindelijk ook gevonden maar fijn he als je geen Slavisch of wat the fuck die taal ook mag zijn kent? Waar blijven de overige 4 filmpjes in het engels? Je gaat me niet vertellen dat dit de enige upload is betreft deze vismolen.
En elke keer als je pauzeert die melding of je niet graag YouTube premium wil proberen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:41 schreef Innisdemon het volgende:
ik erger me vooral aan al die reclames voor en tijdens filmpjes.
Wat is ditquote:Op woensdag 7 september 2022 07:55 schreef Newone82 het volgende:
Linkje copy pasten in https://piped.kavin.rocks/
Youtube premium gratis
De mx3le 2000s ga ik gebruiken voor mijn sg2 ultralight hengeltje van 213cm met werpgewicht tussen de 3 en 14gr.quote:Op woensdag 7 september 2022 07:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar goed het is een molen, alle belangrijke gegevens staan in principe op die productpagina. Wat wil je nog meer weten dan ? Mitchell is ook gewoon een bekend goed merk, lijkt me een prima molentje om mee te roofvissen hoor. Maat is een beetje afhankelijk waar je hem voor wilt gaan gebruiken. Hengel lengte en werpgewicht ?
Moet beide kunnen met een stok tussen 2.40-2.70m en een werpgewicht van ongeveer 15-40gr. Gebruik zelf een Shimano in die range voor beide, weet alleen het type ff niet uit mijn hoofd. Maar die is ook alweer wat jaartjes oud en zullen ondertussen wel weer nieuwe voor in de plaats zijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:51 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De mx3le 2000s ga ik gebruiken voor mijn sg2 ultralight hengeltje van 213cm met werpgewicht tussen de 3 en 14gr.
Op de ultralight hengel heb ik momenteel een duurdere Mitchell Mx7lite molen op zitten. Die molen wil ik liever gebruiken om mee te snoekbaarzen. Alleen daar heb ik dus ook een juiste hengel voor nodig die ik nog moet bestellen. Weet op dit moment niet precies welke hengel. Er zijn er zoveel op de markt.. Zou die hengel ook graag willen gebruiken voor medium kunstaas waarmee ik ook kan snoeken.
Ja daar dacht ik dus ook aan. Ik heb daarom de Fox Rage Prism X Lure & Shad 2.40 met een werpgewicht van 10 - 50gr besteld. Uiterst gebalanceerd hengel waarmee je met harde en zachte kunstaas kunt vissen! Dus lijkt me ideaal voor snoek en snoekbaarsquote:Op woensdag 7 september 2022 13:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Moet beide kunnen met een stok tussen 2.40-2.70m en een werpgewicht van ongeveer 15-40gr. Gebruik zelf een Shimano in die range voor beide, weet alleen het type ff niet uit mijn hoofd. Maar die is ook alweer wat jaartjes oud en zullen ondertussen wel weer nieuwe voor in de plaats zijn.
Klinkt goed. Vis zelf het meest op snoek en karper.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik dus ook aan. Ik heb daarom de Fox Rage Prism X Lure & Shad 2.40 met een werpgewicht van 10 - 50gr besteld. Uiterst gebalanceerd hengel waarmee je met harde en zachte kunstaas kunt vissen! Dus lijkt me ideaal voor snoek en snoekbaars
Waar vis jij meestal op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |