Agh dat was het enige waar galadriel om kan lachen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Prima derde aflevering. Echt benieuwd wie de stranger is bij de Hobbits. Numenor zag er prachtig uitDie slowmotion was inderdaad een beetje onnodig. Enige minpuntje wat ik zo kon vinden; rest was prima te doen!
Te hoog Libelle en uniek sneeuwvlokjesgehalte allemaal hoor, beetje kleine huis op de prairie maar dan met te veel geld, lijkt wel of de EO erachter zit.quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:46 schreef superniger het volgende:
Prima aflevering weer.
Minpuntje:
Dat is tegenwoordig elke topic in f&s.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:00 schreef Momo het volgende:
Kunnen we niet ten minste afspreken dat we niet gaan zeuren over hoe woke het is voordat je zelf tenminste de eerste 2 afleveringen hebt gezien? Hele serie wordt gekaapt door allerlei mensen die denken hun politieke statement moeten maken. Nouja eigenlijk ben ik wel klaar met dat gezeur en dat hele woord
Misschien kun je na 3 afleveringen concluderen dat deze serie niet voor jou is.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die in valinor waren gebleven inderdaad.
Maar de serie doet alsof ze allemaal vertrokken want de bomen, het licht.. wat overigens niet door morgoth werd vernietigd maar door Ungoliath, moeder van shelob.
Het laat een hele hoop weg, maakt nog suggesties die niet met de lore overeen komen, het stoorde mij.
Goed geschreven he.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Prima derde aflevering. Echt benieuwd wie de stranger is bij de Hobbits. Numenor zag er prachtig uitDie slowmotion was inderdaad een beetje onnodig. Enige minpuntje wat ik zo kon vinden; rest was prima te doen!
True ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 10 september 2022 06:53 schreef Nielsch het volgende:
Episode 3 was wel heel tof. En Numenor zag er echt fantastisch uit.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 september 2022 11:00 schreef Momo het volgende:
Kunnen we niet ten minste afspreken dat we niet gaan zeuren over hoe woke het is voordat je zelf tenminste de eerste 2 afleveringen hebt gezien? Hele serie wordt gekaapt door allerlei mensen die denken hun politieke statement moeten maken. Nouja eigenlijk ben ik wel klaar met dat gezeur en dat hele woord
Haha ja ik dacht hetzelfde over Minas Tirith.quote:Op zaterdag 10 september 2022 05:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goed geschreven he.
Echt geweldige dialogen onderling.
En heb je goed op gelet ze hebben Minas Tirith 1 op 1 gecopieerd op numenor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoog bitch gehalte en kwam niet zo uit de verf als waarom ze zo kattig deden tegen elkaar.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
True ziet er goed uit.
Maar wat vond je van de entree voor de koningin?
Je bedoelt andersomquote:Op zaterdag 10 september 2022 05:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goed geschreven he.
Echt geweldige dialogen onderling.
En heb je goed op gelet ze hebben Minas Tirith 1 op 1 gecopieerd op numenor.
Nou wel grappig dat galadrrrrrieeel al aangaf dat ze zelfmoordpoging had ondernomen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoog bitch gehalte en kwam niet zo uit de verf als waarom ze zo kattig deden tegen elkaar.
Wie was de ontwerper Isildors zus?quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:14 schreef MTL het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom
Minas Tirith is gebouwd naar het voorbeeld op Númenor.
Zijn een van de drie Hobbitsoorten, geen voorloper.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:07 schreef Scorpie het volgende:
oké aflevering. Ik vind die hobbit voorlopers maar matig.
7.5/10
Ook goed. Die plotline is zo oppervlakkig en voorspelbaar, helaas.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zijn een van de drie Hobbitsoorten, geen voorloper.
Hobbits maken normaliter ook weinig mee.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goed. Die plotline is zo oppervlakkig en voorspelbaar, helaas.
Ik ga zo kijken dus nu heb ik er extra zin in!quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:55 schreef GGMM het volgende:
Aflevering 3
7,6/10
@:scrummie @:onlogisch @:maxi-mus
En het enorme budget van de serie is duidelijk niet opgegaan aan de pruik van Lenny Henry.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goed. Die plotline is zo oppervlakkig en voorspelbaar, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |