Er zijn geen nominaties daar, nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:12 schreef lonneberga het volgende:
Gm,zijn er al bondjes en nominatie-gelul?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen allemaal! Heb even gemist wie Quincy gisteren heeft weggestemd. Kan iemand me even inlichten? Bedankt
En Wesley zijn 24 uur aangevraagd en las ook al dat Quincy er aan dacht zijn 24 uur aan te vragenquote:
Dat kan eigenlijk niet meer, ze moeten iemand kiezen voor een game, maar die uitkomst kan verschillen, die persoon kan weg idd of die kiest iemand anders.. en Regie bepaalt de haalbaarheid vd game ook nogquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:12 schreef lonneberga het volgende:
Gm,zijn er al bondjes en nominatie-gelul?
Beetje jammer wel.Ik vind ze beide wel leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
En Wesley zijn 24 uur aangevraagd en las ook al dat Quincy er aan dacht zijn 24 uur aan te vragen
Bedankt. En wat dan? Borg kwijt waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
En Wesley zijn 24 uur aangevraagd en las ook al dat Quincy er aan dacht zijn 24 uur aan te vragen
Ach so,ik zit er nog niet echt in,maar in ieder geval beter dan dat gezeik en gestookquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk niet meer, ze moeten iemand kiezen voor een game, maar die uitkomst kan verschillen, die persoon kan weg idd of die kiest iemand anders.. en Regie bepaalt de haalbaarheid vd game ook nog
Volgens mij geen borg dit keer.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bedankt. En wat dan? Borg kwijt waarschijnlijk?
Oei dan zullen er wel veel de eenvoudige uitweg kiezen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij geen borg dit keer.
Gisteren stuurde Quincy Johan naar huis, en tijdens zijn toespraak was Johan close-up in beeld op het andere scherm.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:21 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ach so,ik zit er nog niet echt in,maar in ieder geval beter dan dat gezeik en gestook
Dat je dat kunt verstaan. Dikke zendercheck voor Eunice sowieso.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice is beetje zielig en ziekjes. Wendy brengt haar water. Ze zijn het er over eens dat het heel warm daar is.
Geen zonnegroet deze ochtend![]()
Moet je eerlijk zeggen dat ik nog niet heel veel heb gekeken, weet ook echt nog niet wie wie is, alleen Bertquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje jammer wel.Ik vind ze beide wel leuk.
Dat zit er wel in, als ze al borg betaald hebben, Maar als dat zo doorgaat zijn ze snel door die 40 man heen, zijn er nu al twee naar huis door het spel zelfquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bedankt. En wat dan? Borg kwijt waarschijnlijk?
Ik weet ook nog die Martin te benoemen en dan houdt het ook wel op bij mijquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen dat ik nog niet heel veel heb gekeken, weet ook echt nog niet wie wie is, alleen Bert
Goedemorgen.quote:
Moppiequote:Op dinsdag 6 september 2022 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Mis je Johan al een beetje?
Hij gaat dus echtquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:44 schreef Hunter het volgende:
Wesley over wanneer hij gaat aankondigen dat hij vertrekt
Vind het wel zwakjesquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:44 schreef Hunter het volgende:
Wesley over wanneer hij gaat aankondigen dat hij vertrekt
Ik heb bij hem echt een debiteuren crediteuren vibe.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:43 schreef greysbones het volgende:
Man met blouse heeft irritante stem
Niets veranderd dusquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren stuurde Quincy Johan naar huis, en tijdens zijn toespraak was Johan close-up in beeld op het andere scherm.
Dus is het duidelijk dat Quincy vooraf in contact is geweest met achter.
En dan is er de vraag in hoever je de vrijheid hebt om iemand naar huis te sturen.
Denk dat ze geen genoegen nemen met een persoon die zij niet weg willen hebben.
Jaaaaquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb bij hem echt een debiteuren crediteuren vibe.
Gm Dot,ik ken alleen Martin,omdat hij lijkt op Sarkozyquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen dat ik nog niet heel veel heb gekeken, weet ook echt nog niet wie wie is, alleen Bert
In Utopia was er eentje binnen 3 dagen weg.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het wel zwakjes
Om na 6 dagen te vertrekken
Ik ga er ook vanuit dat Regie de haalbaarheid van de game aanpast naar onmogelijk als ze ook Achter de gekozen persoon weg willen hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren stuurde Quincy Johan naar huis, en tijdens zijn toespraak was Johan close-up in beeld op het andere scherm.
Dus is het duidelijk dat Quincy vooraf in contact is geweest met achter.
En dan is er de vraag in hoever je de vrijheid hebt om iemand naar huis te sturen.
Denk dat ze geen genoegen nemen met een persoon die zij niet weg willen hebben.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je je opgeeft vooor een dergelijk programma en dat je na 6 dagen denktquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Utopia was er eentje binnen 3 dagen weg.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je je opgeeft vooor een dergelijk programma en dat je na 6 dagen denkt
Neeee niks voor mij ik mis mijn familie
Ook een elektrische tandenborstelquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:56 schreef Hunter het volgende:
Hee er is een tondeuse in huis, ik dacht dat elektrische apparaten verboden waren
En een waterkoker,koffiezetapparaat.....quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook een elektrische tandenborstel
Alicia links en Kenzy rechts.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
Verwarring weer.. 2 eiïge eenling?
[ afbeelding ]
Deze dame weetquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alicia links en Kenzy rechts.
Alicia is de jongste van de groep. 20 jaar
Knap hoor.Ik weet nog steeds niks.quote:
Goedemorgen.Jij havermout?quote:
Enkel de hoofdrolspelersquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knap hoor.Ik weet nog steeds niks.
Ik zie nog steeds nieuwe gezichten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enkel de hoofdrolspelers
Bepaalde mensen zijn amper in beeld
TommyLeequote:Op dinsdag 6 september 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
Jongen met capuchon heeft een leuke vibe
Ik was te lui om het op te zoeken...quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alicia links en Kenzy rechts.
Alicia is de jongste van de groep. 20 jaar
Lekker een klomp op je maagquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ieuw, dat vind ik zo goor, op je nuchtere maag zo'n bak met behangerslijm
Je moet wel aandachthoerig zijn om aan dit soort tv spelletjes mee te willen doen, en steeds blijkt dat ze dat ook zijnquote:
Ze denken allemaal beroemd te wordenquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet wel aandachthoerig zijn om aan dit soort tv spelletjes mee te willen doen, en steeds blijkt dat ze dat ook zijn
Ik heb ook het idee dat ik nog niet alle 39 en nu inmiddels 38 mensen in beeld heb gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enkel de hoofdrolspelers
Bepaalde mensen zijn amper in beeld
Wesley is nu ook constant in beeldquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ik nog niet alle 39 en nu inmiddels 38 mensen in beeld heb gezien.
Doen we verder niks mee...quote:
Succes met je lichaam.quote:
Gisteren ook wel. Om zijn verhaal te vertellen over zijn 2 moeders en vader en vriendin. Maar ja, hij gaat weg dus ik ga hem vast blocken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wesley is nu ook constant in beeld
Jaaaa, gooi open die zooi, nog meer vliegen!quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
In de keuken zit een deur naar buiten...(tuin he, niet echt buiten
Zo schat ik hem niet inquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
zal wel cold turkey met het een of ander zijn gestopt.
roken, blowen ofzoiets.
Ik snap 'm wel, bij de alleskunner ging iedereen na de game lekker naar huis, hier zit Wessie opgesloten.. snel weg maar danquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:19 schreef Flow3r het volgende:
Hij ziet er uit als een jongetje van 15 maar hij is 27
Lekker naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |