Deze jongeman zat net wel in de tv-uitzending.quote:Op maandag 5 september 2022 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
Terror Leia aan het liefdesperikelen jengelen met.. ?? wie is die gast??
op het plaatje is het net wel of net niet, we horen het zo wel van jou dan of zien het op de stream. Als het zoals hier gaat daarstraks, zullen ze erg snel binnen zitten vermoed ik.quote:Op maandag 5 september 2022 22:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die loods staat in Lelystad (geen idee waar) en ik woon in Lelystad Haven.
Na 24.00 uur een buitje. Verder niks.quote:Op maandag 5 september 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
op het plaatje is het net wel of net niet, we horen het zo wel van jou dan of zien het op de stream. Als het zoals hier gaat daarstraks, zullen ze erg snel binnen zitten vermoed ik.
quote:Op maandag 5 september 2022 22:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Na 24.00 uur een buitje. Verder niks.
Ja echt he. Maar volgens mij moeten ze ook, hoorde eerder iets over corvee en taken.quote:Op maandag 5 september 2022 22:22 schreef just me het volgende:
Toch heerlijk, al die mannen aan de afwas!
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 5 september 2022 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he. Maar volgens mij moeten ze ook, hoorde eerder iets over corvee en taken.
Half uurtje geleden geweest.. laat Regie keurig niet zienquote:Op maandag 5 september 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Enig idee al op welke momenten de batterijwissels plaats vinden?
als je een kantoor hebt moet je er ook gebruik van maken #interessantquote:
Dus zenderkamer is nog niet in beeld geweest waar deze zich bevind?quote:Op maandag 5 september 2022 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Half uurtje geleden geweest.. laat Regie keurig niet zien
Goed gebruik van de hashtagquote:Op maandag 5 september 2022 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
als je een kantoor hebt moet je er ook gebruik van maken #interessant
Ze roepen wel keihard dat de zenders gewisseld moeten.. vervolgens reageert er geen hond.. thats allquote:Op maandag 5 september 2022 22:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus zenderkamer is nog niet in beeld geweest waar deze zich bevind?
deze lost in haar eentje het droogteprobleem opquote:Op maandag 5 september 2022 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
Zoe weer huiliehuilie doenZe begrijpt niet waarom ze meer stemmen dan johan had gehad.
quote:Op maandag 5 september 2022 22:31 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
deze lost in haar eentje het droogteprobleem op
quote:Op maandag 5 september 2022 22:31 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
deze lost in haar eentje het droogteprobleem op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |