Ik durf niet het geluid daar aan te zetten maar dat liefdesgezemel ben ik ook al zat.quote:Op maandag 5 september 2022 22:00 schreef engine het volgende:
Manager voelt zich helemaal het mannetje. Krijgt complimentjes ook.
Jerrold of Jerraldquote:Op maandag 5 september 2022 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
Terror Leia aan het liefdesperikelen jengelen met.. ?? wie is die gast??
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel het vermoeden dat een jaar in dit geval hooguit 8-9 maanden is. Maar we zullen het wel zien ja.quote:
Neuh heb hem al meermaals voorbij zien komen. die wesley bv, die had ik nog niet eerder gezien tot ie zei dat ie weg wildequote:
Zoals we al eerder zeiden, als er nog 1 over is zal het ook wel stoppen en dan kan het inderdaad korter dan een jaar zijn. We wachten af.quote:Op maandag 5 september 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook wel het vermoeden dat een jaar in dit geval hooguit 8-9 maanden is. Maar we zullen het wel zien ja.
Zou zo maar kunnen, meerdere wel, misschien wel een voorwaarde om mee te mogen doen.quote:
En die zijn eigenlijk ook wel weer interessantquote:Op maandag 5 september 2022 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, meerdere wel, misschien wel een voorwaarde om mee te mogen doen.geintje dat laatste he, zijn er een paar ook overduidelijk geen adhders.
Er zijn er 2.. 1 23 jarige Geile Ex Exp Neuk Eiland en een ouwe ADHD'r idd...quote:
Die loods staat in Lelystad (geen idee waar) en ik woon in Lelystad Haven.quote:Op maandag 5 september 2022 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoor of het daar ook zo losbarst.
Meerkoetenweg 21quote:Op maandag 5 september 2022 22:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die loods staat in Lelystad (geen idee waar) en ik woon in Lelystad Haven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |