Zoowie krijgt nog net niet zijn Tarzan ingebracht.. tering slijmjurken die Zoowie gebruikt haar dikke frustie gedrag om dingen voor elkaar te krijgen... #Gluipkutquote:Op maandag 5 september 2022 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Zoe denkt dat het zo gaat regenendat zijn je tranen zoe
quote:Op maandag 5 september 2022 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoowie krijgt nog net niet zijn Tarzan ingebracht.. tering slijmjurken die Zoowie gebruikt haar dikke frustie gedrag om dingen voor elkaar te krijgen... #Gluipkut
[ afbeelding ]
dat jij nog pindakaas durft te zeggenquote:Op maandag 5 september 2022 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]maar mirthe wil toch de tarzan erin en tarzan erin bij mirthe, helaas pindakaas zoe
Ja, daar heb ik een broertje dood aan in RLS's, het kan nooit eens over iets anders gaan dan dat. Zet dan 24/7 cams op LLDL. Dat is een stuk interessanter dan dat geforceerde liefdes gedoe in dit soort RLS's. Bovendien zijn stelletjes altijd gezeik in een RLS want die kun je niet zo makkelijk wegstemmen.quote:Op maandag 5 september 2022 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
Pfff liefdesgezemel dus terug naar janksmoel dan maar.
Was expresquote:Op maandag 5 september 2022 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
dat jij nog pindakaas durft te zeggen
quote:Op maandag 5 september 2022 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was exprespindakaas gate
zo jammer dat dat niet verder is gegaan.
Ik hou er ook niet van, tenzij ze elkaar de tent uit knokken en dikke fitties hebben maar dat is dus vaak niet zo dus nutteloos, moest verboden worden in een rls, verliefd worden.quote:Op maandag 5 september 2022 22:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik een broertje dood aan in RLS's, het kan nooit eens over iets anders gaan dan dat. Zet dan 24/7 cams op LLDL. Dat is een stuk interessanter dan dat geforceerde liefdes gedoe in dit soort RLS's. Bovendien zijn stelletjes altijd gezeik in een RLS want die kun je niet zo makkelijk wegstemmen.
oh ze zitten nu bij elkaar, die schijnen dus elkaar leuk te vinden maar ik heb geen zin om het geluid aan te zetten want liefdesgezemelquote:Op maandag 5 september 2022 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
Toch maar bij een lekkerder wijffie gaan zitten...
[ afbeelding ]
sweetquote:Op maandag 5 september 2022 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
Suiker is al op en leila zegt, whaaaat ik heb maar 1 lepeltje op.
Ik zeg, alles gelijk verdelen volgende keer.
ik denk dat het voor mij een mooie tijd is om af te sluiten, ik ga melig wordenquote:
Jammer, vond het net geinig worden met de meligheid. Tot morgen.quote:Op maandag 5 september 2022 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat het voor mij een mooie tijd is om af te sluiten, ik ga melig worden![]()
tot morgen
quote:Op maandag 5 september 2022 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat het voor mij een mooie tijd is om af te sluiten, ik ga melig worden![]()
tot morgen
Ze wauwelen over wat ze wel of niet leuk en lekker vinden...normaal gesproken start van kleffen... maar Myrte is een kouwe irritante wauwelkut.. dat wordt nixquote:Op maandag 5 september 2022 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ze zitten nu bij elkaar, die schijnen dus elkaar leuk te vinden maar ik heb geen zin om het geluid aan te zetten want liefdesgezemelik lees het vast wel van iemand anders die er wel naar kan luisteren.
Bedankt dat je jezelf even heb opgeofferd om te luisterenquote:Op maandag 5 september 2022 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wauwelen over wat ze wel of niet leuk en lekker vinden...normaal gesproken start van kleffen... maar Myrte is een kouwe irritante wauwelkut.. dat wordt nix
Jerrold.. ze wauwelen al ruim een half uur over nix.. die Mirthe is een vreselijk saaie.. ehh begrijpend stuk dood vlees nix dusquote:Op maandag 5 september 2022 22:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mirthe en gesprekspartner hebben het over iemand die veel mee heeft gemaakt, blijdschap, verdriet, drugs, hij heeft iets bij zich wat hem beschermt,
Ze is het klassieke veel te dikke meisje die niet tevreden is met zichzelf en iedereen om haar heen moeten dat verplicht tegenspreken... vreselijk kutkindquote:Op maandag 5 september 2022 23:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
Zoe: 'eey weetje tis the game en iedereen gaat een keer'
ok
.....Zoe gaat verder met de hamvraag en stelt hem aan het volgende slachtoffer: 'Maar wat kan ik doen?'quote:Op maandag 5 september 2022 23:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
Zoe: 'eey weetje tis the game en iedereen gaat een keer'
ok
En maar door zeuren dat ze gaat slapen, maar er moet wel iemand mee.quote:Op maandag 5 september 2022 23:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
.....Zoe gaat verder met de hamvraag en stelt hem aan het volgende slachtoffer: 'Maar wat kan ik doen?'
Ze straalt ook veel uit.. De echte lekkere wijven Gerry en Temptation Kim geven lekker op.. heel verstandigquote:Op maandag 5 september 2022 23:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
.....Zoe gaat verder met de hamvraag en stelt hem aan het volgende slachtoffer: 'Maar wat kan ik doen?'
Ik was maar ff boodschappen gaan doen. (online he)quote:Op maandag 5 september 2022 23:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Streams al een uur op dezelfde 6 mensen terwijl er nog 32 rondlopen.
Martin: Ga maar lekker slapen Zoe, daar kan je rustig van worden.quote:Op maandag 5 september 2022 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze straalt ook veel uit.. De echte lekkere wijven Gerry en Temptation Kim geven lekker op.. heel verstandig
quote:Op maandag 5 september 2022 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Martin: Ga maar lekker slapen Zoe, daar kan je rustig van worden.
Bron uit stream fiilm spapaars en tekst Hunter, vanuit het bewonerstopic:
Zoe:
21 jaar, uit Amsterdam.
Eigenwijs clowntje, gaat haar eigen gang, sfeermaker. Vind zichzelf erg grappig.
Bemoeit zicht snel met dingen. Bijdehand, brutaal.
Verwacht seks op tv te hebben
Gewoon gelogen dusquote:Op maandag 5 september 2022 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Martin: Ga maar lekker slapen Zoe, daar kan je rustig van worden.
Uit stream film spapaars en tekst Hunter, vanuit het bewonerstopic:
Zoe:
21 jaar, uit Amsterdam.
Eigenwijs clowntje, gaat haar eigen gang, sfeermaker. Vind zichzelf erg grappig.
Bemoeit zicht snel met dingen. Bijdehand, brutaal.
Verwacht seks op tv te hebben,
quote:Op maandag 5 september 2022 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon gelogen dusDepressieve huilende muts staat niet leuk natuurlijk.
ja we motten cosen natuurlijk maar er gebeurt niets, alleen dat liefdeskoppel en die wil ik echt niet horen dus hulde voor 5th dat ie dat wel kan en er ook nog verslag van doet.quote:
Jahh, je kan nog steeds luisteren naar semi-bijdehante Mirthe die eigenlijk nix weet over hoelang ze kunnen doen met welk eten ook alweer? Is er nog we eten enzo..quote:Op maandag 5 september 2022 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit nu maar ff de uitzending af te kijken, dat was daarstraks niet gelukt maar is nu zo saai dat dat wel ff kan.
Ja true, de streamsszzzzzzzzzz🥱🥱🥱😴😴😴😴😴quote:Op maandag 5 september 2022 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja we motten cosen natuurlijk maar er gebeurt niets, alleen dat liefdeskoppel en die wil ik echt niet horen dus hulde voor 5th dat ie dat wel kan en er ook nog verslag van doet.
Ik hoefde nog maar 3 minuten schijnbaarquote:Op maandag 5 september 2022 23:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, je kan nog steeds luisteren naar semi-bijdehante Mirthe die eigenlijk nix weet over hoelang ze kunnen doen met welk eten ook alweer? Is er nog we eten enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |