Omdat de regie ons dwingt naar mirhte en jerrold te kijken want wie weet beginnende liefde en zoquote:Op maandag 5 september 2022 23:38 schreef Thorelf het volgende:
wauw nog zoveel mensen wakker! waarom stream op een slaapkamer
echt he...quote:Op maandag 5 september 2022 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat de regie ons dwingt naar mirhte en jerrold te kijken want wie weet beginnende liefde en zo![]()
Die twee gaan dus ook nooit meer op elkaar stemmen, missie geslaagt.. neuke is out of the question want Mirthe is een kouwe berekenende kut..quote:Op maandag 5 september 2022 23:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dikke lol op de achtergrond, maar wij zitten met Moslim Jerrol en Dinges
Daar zijn er wel meer van. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 5 september 2022 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die twee gaan dus ook nooit meer op elkaar stemmen, missie geslaagt.. neuke is out of the question want Mirthe is een kouwe berekenende kut..
Het is zoals ik een snuiter hoorde vertellen, als ik jou vriendje ben en ik stem niet op jou maar je moet toch het Spel spelen dan ben ik toch safe.. 1- je verliest en je moet weg ben ik safe.. 2-Je wint en ik ben ik ook safe..quote:Op maandag 5 september 2022 23:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer van. Ik ben benieuwd.
linksom rechtsom, het wordt een keer echt bonjequote:Op maandag 5 september 2022 23:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is zoals ik een snuiter hoorde vertellen, als ik jou vriendje ben en ik stem niet op jou maar je moet toch het Spel spelen dan ben ik toch safe.. 1- je verliest en je moet weg ben ik safe.. 2-Je wint en ik ben ik ook safe..
Zo lopen hun hazen...
Niemand nog, ze aaien wel maar er is nix gaande, ze moeten de strategie nog doorhebben.. veel slijmen naar iedereen is nu gaande . waar de oudjes het natuurlijk gaan verliezenquote:Op maandag 5 september 2022 23:51 schreef JDB94 het volgende:
Ben toe aan een 'Liefdestopic', ik volg het voor geen meter wie met wie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |