Zal wel met overleg zijn, ze laten hem echt niet iemand wegsturen waar ze veel waarde aan hechten voor het vervolg van het programma.quote:Op maandag 5 september 2022 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar blijft ie daarbij![]()
Over een uur weten we meer.
Enge johan, janksmoel zoe, bijdehante bertje, ik ben benieuwd wie hij kiestquote:
quote:Op maandag 5 september 2022 17:14 schreef Sestra666 het volgende:
zijn al verschillende mensen klef met elkaar.. dat op elkaar zitten.. man man, zou ik niet trekken... blijf uit mijn auraaaaaa
Jij weet te veel.quote:
Nou het is een smaakmaker. Die moet blijven.quote:
Hij zal wel eerst naar de Febo moeten.quote:Op maandag 5 september 2022 17:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel met overleg zijn, ze laten hem echt niet iemand wegsturen waar ze veel waarde aan hechten voor het vervolg van het programma.
Nee joh, ik hoop het toch niet hoor. Regie mag zich niet teveel bemoeien ermee. Vind ik dan, maar ja.quote:Op maandag 5 september 2022 17:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel met overleg zijn, ze laten hem echt niet iemand wegsturen waar ze veel waarde aan hechten voor het vervolg van het programma.
De augurken zeker, nadat ze zelf 10 burgers heeft weggebiktquote:Op maandag 5 september 2022 17:49 schreef Flow3r het volgende:
Als Zoe er uit moet gooit ze MacDonalds over de schutting
[ afbeelding ]
De regels zijn anders nu, of ze beter zijn betwijfel ikquote:Op maandag 5 september 2022 17:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
'Ik dacht dat we moesten stemmen op degene die mag blijven!111'
zoals verwachtquote:
Zo gaat dat in RLS-landquote:Op maandag 5 september 2022 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zal wel eerst naar de Febo moeten.
Ja ik bedoelde dat men het nu kan proberen te spinnen alsof ze niet wisten dat ze hem nomineerdenquote:Op maandag 5 september 2022 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De regels zijn anders nu, of ze beter zijn betwijfel ik
Ik zou die homo eruit schoppen vanwege die lippenquote:
Even opletten of hij weg wordt geroepen. Ben wel benieuwd waar dat hokje nu zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |