Ja duhhhquote:Op maandag 5 september 2022 17:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
smiley aan de bovenkant van je chatbox afvinken ? standaard Pi
[ afbeelding ]
Stukken beter, ja. Steeds naar een andere ruimte geroepen worden voor aanwijzingen zoals bij bb schoot ook niet opquote:Op maandag 5 september 2022 17:26 schreef freaky40 het volgende:
De Febo komt nu dus ook in het huis. Wel een leuke plottwist bij deze RLS.
Die andere ruimte zal er nog wel steeds zijn, maar dit zijn Febo bewakers/scheidsrechtersquote:Op maandag 5 september 2022 17:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Stukken beter, ja. Steeds naar een andere ruimte geroepen worden voor aanwijzingen zoals bij bb schoot ook niet op
Ik bedoel een soort van dagboekkamer waar ze de opdrachten kregen die gewoon open en bloot konden.quote:Op maandag 5 september 2022 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die andere ruimte zal er nog wel steeds zijn, maar dit zijn Febo bewakers/scheidsrechters
Ik ga niet vragen waarom. Ik lees wel terugquote:Op maandag 5 september 2022 17:29 schreef Flow3r het volgende:
Zoe ligt nog steeds te janken
[ afbeelding ]
Ja dat bedoelde ik ook met die ruimte, die er nog wel zal zijn...ergens.quote:Op maandag 5 september 2022 17:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik bedoel een soort van dagboekkamer waar ze de opdrachten kregen die gewoon open en bloot konden.
Toen ze moesten stemmen wie ze weg wilden hebben was Quincy nr 1, Zoe nr 2 en Johan nr 3 , ze baalde dat ze boven Johan stond want die was veel aanweziger dan zij en ze is bang dat Quincy haar misschien gaat wegstemmen als ie het spel wint om de groep te pleasenquote:Op maandag 5 september 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen waarom. Ik lees wel terug
Dank je wel.quote:Op maandag 5 september 2022 17:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Toen ze moesten stemmen wie ze weg wilden hebben was Quincy nr 1, Zoe nr 2 en Johan nr 3 , ze baalde dat ze boven Johan stond want die was veel aanweziger dan zij en ze is bang dat Quincy haar misschien gaat wegstemmen als ie het spel wint om de groep te pleasen
zoiets
Oke thanks. Das een antwoord waar ik wat aan hebquote:Op maandag 5 september 2022 17:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
smiley aan de bovenkant van je chatbox afvinken ? standaard Pi
[ afbeelding ]
Ik denk dat Quincy hard nodig is voor deze RLSquote:Op maandag 5 september 2022 17:33 schreef Flow3r het volgende:
Vooralsnog ziet het er naar uit dat Quincy wel gaat winnen, hij weet een hoop namen en leeftijden
zie hem nog steedsquote:Op maandag 5 september 2022 17:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oke thanks. Das een antwoord waar ik wat aan heb
quote:Op maandag 5 september 2022 17:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oke thanks. Das een antwoord waar ik wat aan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |