abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206027334
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Kan goed hoor! Volgens mij is 5 maanden ook niet extreem vroeg, van wat ik online lees in elk geval. Het verschilt ook heel erg per kind, onze oudste kreeg pas bij bijna 9 maanden haar eerste tandje. En soms duurt het ook eventjes voordat ze door zijn. Hopelijk heeft ze er niet teveel last van!
Ze heeft er zeker wel veel last van, tot het onhandelbare aan toe. Alleen bij mijn vrouw is ze redelijk rustig; het lijken de eerste drie maanden wel weer :'( En echt doorkomen doen ze ook nog niet...
pi_206027967
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:55 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ze heeft er zeker wel veel last van, tot het onhandelbare aan toe. Alleen bij mijn vrouw is ze redelijk rustig; het lijken de eerste drie maanden wel weer :'( En echt doorkomen doen ze ook nog niet...
Weet niet of je ook iets van druppels oid ertegen gebruikt? Dentinox was bij ons echt reddend _O_
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_206029514
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:55 schreef DjVero het volgende:

[..]
paracetamolletje, dentinox _O_ en koffie, veel koffie :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_206030727
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
paracetamolletje, dentinox _O_ en koffie, veel koffie :')
Doe je die koffie dan gewoon in het flesje? :P
pi_206030855
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2022 15:39 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Doe je die koffie dan gewoon in het flesje? :P
beetje melk erbij,cappuccino ^O^
pi_206034096
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
beetje melk erbij,cappuccino ^O^
:D
pi_206061344
Anna draait nog even snel wat updates voor haar verjaardag _O- dinsdag ging ze ineens zelfstandig naar zit, gisteren ging ze zich optrekken tot staan en er komen 2 boventanden door :D
pi_206061586
:D even wat mijlpalen wegtikken
pi_206065387
hier worden aanstalten gedaan tot los lopen :'( hij wordt volgende week acht maanden. geef me mn baby terug :(
pi_206065468
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
hier worden aanstalten gedaan tot los lopen :'( hij wordt volgende week acht maanden. geef me mn baby terug :(
Wuuuut :o
Wat een snelle! Mijne is 8,5 maand en vindt het wel prima om de wereld horizontaal te bekijken :')
pi_206065623
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:41 schreef eponine het volgende:

[..]
Wuuuut :o
Wat een snelle! Mijne is 8,5 maand en vindt het wel prima om de wereld horizontaal te bekijken :')
ik vind het ook helemaal niet leuk :') doe rustig maatje
pi_206066217
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:59 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Snap ik! Je kleine baby ;(
pi_206066739
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:59 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Bovendien luistert 'ie waarschijnlijk ook nog niet zo goed dus das extra opletten. Mijnes was weer van een andere orde, die liep pas met 2 (!) jaar maar zo vroeg lijkt me ook niks :P

Ben benieuwd wanneer m'n 2e draak gaat lopen.. Vooralsnog eerste mijlpaal: hij draaide van zijn rug naar zij O+
Shine bright like a diamond.
  donderdag 22 september 2022 @ 17:22:02 #104
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206066796
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik dacht dat de mijne snel was met 9,5 maand _O-
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_206078742
Verkoudheid, doorkomende tandjes en drie dagen kinderopvang waren vermoeiend voor Frummel denk ik.
Hij is na het boeren op m’n schouder in slaap gevallen. Terwijl tie normaal altijd rond 19u naar bed gaat, ligt hij nu al een klein kwartiertje zo bij mij te slapen.
Zo maar naar bed brengen maar stiekem eerst even van dit genieten. :@ O+

Gepland badje komt morgen wel :P
pi_206079362
Om vervolgens nu niet meer in bed te willen slapen :')
pi_206079417
Wow dat is snel ldg :o
Maggie begint met 7 maanden maar net aanstalten tot tijgeren te maken.

Lekker knuffelen kabuf, geniet ervan O+

Maggie gaat voor het eerst een nacht op haar eigen kamer slapen. Ook weer een mijlpaal. Ik had haar graag nog een paar nachten naast mij gehad maar deze timing is handiger.
pi_206084649
Maggie had gewoon haar beste nacht in tijden :o
Kleine meid was er dus een hele tijd eerder klaar voor dan ik :@

(Helaas wilde mama toch het afscheid van Federer zien dus die heeft niet extra geslapen. Stom)

Nu maar alles gaan ruimen. Cosleeper op marktplaats. En volgende week eindelijk de kleinste maatjes op Vinted. De twee nunki lakens waren binnen het uur al weg! Makkelijk verdiend zo. Als ik het tenminste niet snel uitgeef aan nieuw spul :P
pi_206084709
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:17 schreef Bottoms_up het volgende:
Maggie had gewoon haar beste nacht in tijden :o
Kleine meid was er dus een hele tijd eerder klaar voor dan ik :@

(Helaas wilde mama toch het afscheid van Federer zien dus die heeft niet extra geslapen. Stom)

Nu maar alles gaan ruimen. Cosleeper op marktplaats. En volgende week eindelijk de kleinste maatjes op Vinted. De twee nunki lakens waren binnen het uur al weg! Makkelijk verdiend zo. Als ik het tenminste niet snel uitgeef aan nieuw spul :P
Is ze dan ook van een co-sleeper naar een groot bed/ledikantje gegaan?
pi_206084743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:26 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Is ze dan ook van een co-sleeper naar een groot bed/ledikantje gegaan?
Ja. We lieten haar al een tijdje overdag slapen in haar ledikant. En op vakantie heeft ze een hele week in een ledikant op onze kamer geslapen. Daarom hebben we maar onmiddellijk doorgepakt. Misschien is het maar eenmalig maar anders ligt het misschien aan onze aanwezigheid.
pi_206084906
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:33 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Ja. We lieten haar al een tijdje overdag slapen in haar ledikant. En op vakantie heeft ze een hele week in een ledikant op onze kamer geslapen. Daarom hebben we maar onmiddellijk doorgepakt. Misschien is het maar eenmalig maar anders ligt het misschien aan onze aanwezigheid.
Wel heerlijk zeg! Duimen dat het zo blijft gaan

Wij zijn nu op vakantie en onze drie maander weigert te slapen in het ledikant daar. Of het nu het vreemde bedje is, of dat het zoveel groter is. 🤷 Dus nu maar gewoon de reiswieg, vertrouwd en knus.

Als ze definitief te groot word om in de wieg thuis te slapen is het vroeg genoeg om daar energie in te steken
pi_206086655
Wat fijn bottoms! Heerlijk dat ze zo goed sliep. Bubbles sliep na een week of 5 al in haar ledikant op haar eigen kamer en heeft vanaf toen al 6/7u aan een stuk geslapen.

Ik wil de baby eigenlijk ook in ledikant op haar eigen kamer leggen maar mijn moeder komt voor 5 weken op bezoek dus we hebben een kamertekort nu :') .

De bassinet waar ze in ligt begint wel krap te worden dus we gaan Bubbles maar upgraden naar een groot bed en dan de baby in de ledikant bij ons op de kamer en als mijn moeder weg is op die kamer :Y.
pi_206090164
:W
Meld met verse baby. Vanochtend bevallen van onze 51cm lange en 4080gr zware dochter, dus blijkbaar hoor ik nu hier thuis. :D O+
In het zwangerschapstopic staat haar echte naam, op fok zal ze door het leven gaan als Pukje.
pi_206090303
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:27 schreef Bami het volgende:
:W
Meld met verse baby. Vanochtend bevallen van onze 51cm lange en 4080gr zware dochter, dus blijkbaar hoor ik nu hier thuis. :D O+
In het zwangerschapstopic staat haar echte naam, op fok zal ze door het leven gaan als Pukje.
Gefeliciteerd! Flinke baby zeg! Alles goed met moeder/ouders en kind?
pi_206090357
Nogmaals gefeliciteerd Bami! Wat een heerlijke chubby baby.
pi_206090388
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:36 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Flinke baby zeg! Alles goed met moeder/ouders en kind?
Ja terwijl mijn buik echt niet mega was, dus veel mensen waren verbaasd. :D
Alles super! Bevalling verliep echt precies zoals gehoopt (al was minder pijn welkom geweest _O- ), vader is zo mogelijk nog verliefder dan ik en ze ligt nu lekker te tukken in de cosleeper.
Vooralsnog lijkt de borstvoeding ook soepel te verlopen, hopelijk blijft dat zo!
pi_206090483
wat fijn @Bami O+ gefeliciteerd! ik heb zo met je meegeleefd toen we een tijdje samen in het zwangertopic zaten en nu is ze er, jullie pukje O+
pi_206094489
Hoi @Bami en Pukje O+
pi_206095394
Gefeliciteerd bami!
pi_206099603
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
Wat fijn bottoms! Heerlijk dat ze zo goed sliep. Bubbles sliep na een week of 5 al in haar ledikant op haar eigen kamer en heeft vanaf toen al 6/7u aan een stuk geslapen.

Ik wil de baby eigenlijk ook in ledikant op haar eigen kamer leggen maar mijn moeder komt voor 5 weken op bezoek dus we hebben een kamertekort nu :') .

De bassinet waar ze in ligt begint wel krap te worden dus we gaan Bubbles maar upgraden naar een groot bed en dan de baby in de ledikant bij ons op de kamer en als mijn moeder weg is op die kamer :Y.
Hier ging J pas met 8-9 maanden naar zijn eigen kamer haha. Ging wel in 1x goed
Wat een snellerds hier trouwens! J doet rustiger aan. Over 2 weken zwaaien wij al af naar het dreumestopic! Wat ben ik trots en wat gaat het supersnel. Hij kan nu langs randjes lopen. Nog niet al te snel en aan de hand staan kan hij ook nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')