abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205856193
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2022 16:17 schreef HSG het volgende:

[..]
Ja en? Vandaag leeft hij weer of zo?
Meldt dan niet dat er "weer" een TB2 vernietigd isals je weet dat je yesterday's nieuws post...
pi_205856199
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:22 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Meldt dan niet dat er "weer" een TB2 vernietigd isals je weet dat je yesterday's nieuws post...
Eeeuh kwam er pas vandaag achter hoor. Ik zit niet de hele dag berichtjes over Oekraïne te lezen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Forum Admin maandag 5 september 2022 @ 16:23:19 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205856200
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:22 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen dat hij dat niet gezien heeft he.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 5 september 2022 @ 16:24:33 #5
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_205856208
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 15:47 schreef J.B. het volgende:

[..]
Maar niet zonder dat de Duitsers de kerncentrales weer inschakelen. Voor wat hoort wat, en solidariteit werkt twee kanten op.
Dat is ook het eerste wat ik dacht inderdaad. Zij goedkope warmte, wij goedkope stroom. Fire that shit up already.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_205856230
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2022 16:23 schreef HSG het volgende:

[..]
Eeeuh kwam er pas vandaag achter hoor. Ik zit niet de hele dag berichtjes over Oekraïne te lezen.
Tuurlijk kan dat, ik verwacht ook niet dat iedereen de hele reeks hier doorploegt, dubbelposts genoeg hier. Naar mijn weten is de vorige TB2 toch al even geleden en vliegen die dingen sinds het offensief relatief veilig rond waar we ze de afgelopen m2 maanden nauwelijks nog in actie gezien hebben.
pi_205856252
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:24 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Dat is ook het eerste wat ik dacht inderdaad. Zij goedkope warmte, wij goedkope stroom. Fire that shit up already.
Vandaag presenteert Habeck de resultaten van de stresstest t.a.v. het langer laten doordraaien van de 3 nog werkende kerncentrales.

Stromversorgung: Habeck stellt heute Stresstest-Ergebnisse vor
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205856254
Frankrijk ook weer de kerncentrales aan
pi_205856269
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:27 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Tuurlijk kan dat, ik verwacht ook niet dat iedereen de hele reeks hier doorploegt, dubbelposts genoeg hier. Naar mijn weten is de vorige TB2 toch al even geleden en vliegen die dingen sinds het offensief relatief veilig rond waar we ze de afgelopen m2 maanden nauwelijks nog in actie gezien hebben.
De vorige was 10 augustus. Maar goed dit zijn "zichtbare" bewijsmaterialen. Er kunnen natuurlijk meer neergeschoten zijn.

Hetzelfde als met Oekraïense verliezen met materieel. Er zal vast buiten de camera's meer vernietigd zijn.

Onderstaande foto is van april maar dit gebeurd vast en zeker ook dagelijks maar dat is erg onduidelijk. Het weergeeft hoe Oekraïense doelen d.m.v. een luchtaanval worden uitgeschakeld.
pi_205856271
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:29 schreef quirina het volgende:
Frankrijk ook weer de kerncentrales aan
Die hebben toch al gezegd dat ze er weer meer aan gaan doen? En hebben er sowieso al best veel geloof ik
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 5 september 2022 @ 16:36:46 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205856313
:D

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205856320
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2022 16:31 schreef HSG het volgende:

[..]
De vorige was 10 augustus. Maar goed dit zijn "zichtbare" bewijsmaterialen. Er kunnen natuurlijk meer neergeschoten zijn.

Hetzelfde als met Oekraïense verliezen met materieel. Er zal vast buiten de camera's meer vernietigd zijn.

Onderstaande foto is van april maar dit gebeurd vast en zeker ook dagelijks maar dat is erg onduidelijk. Het weergeeft hoe Oekraïense doelen d.m.v. een luchtaanval worden uitgeschakeld.
[ afbeelding ]
Het is dus een maand geleden dat de vorige (bewezen) gedowned is, maar er zijn "zeker" meer neergehaald want je hebt niet overal bewijzen/foto's van. En de claim dat er sowieso meer zijn bewijs je met foto's van 3 trucks, waar luchtfoto's van zijn dat ze wel vernietigd zijn?
pi_205856332
quote:
84s.gif Op maandag 5 september 2022 16:36 schreef Starhopper het volgende:
:D

[ twitter ]
Op zich leuk. Maar laag vliegen heeft weinig te maken met:
Just imagine what these guys will be capable of when they switch to the F-16!

Zou niet weten wat ik in dit filmpje moet zien en dan denken: Wow dat zou met de f-16 echt nog veel beter zijn :+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 5 september 2022 @ 16:39:57 #14
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205856341
Was vandaag in de action, en weet zeker dat ik Oekraïners heb gezien.

Hoorde het aan de taal, ze waren ook erg dun. Blond haar, beide een kinderwagen bij zich.

Heb ook vrouwen met hoofddoeken gezien die Arabisch spraken, ik denk vluchtelingen uit Syrië.
En de kassa vrouw leek wel op een Oost Afrikaanse, ik denk Eritrea.

Hier in Rotterdam loopt alles door elkaar heen.
pi_205856342
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zou niet weten wat ik in dit filmpje moet zien en dan denken: Wow dat zou met de f-16 echt nog veel beter zijn :+
Voor een f16 zou ze flashen !
pi_205856352
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:37 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Het is dus een maand geleden dat de vorige (bewezen) gedowned is, maar er zijn "zeker" meer neergehaald want je hebt niet overal bewijzen/foto's van. En de claim dat er sowieso meer zijn bewijs je met foto's van 3 trucks, waar luchtfoto's van zijn dat ze wel vernietigd zijn?
Anders reis je af naar Oekraïne, ga je foto's maken en heb je keihard bewijs wat waar of niet waar is.
  maandag 5 september 2022 @ 16:42:03 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205856360
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:39 schreef BMW1993 het volgende:

Hoorde het aan de taal, ze waren ook erg dun. Blond haar, beide een kinderwagen bij zich.

Heb ook vrouwen met hoofddoeken gezien die Arabisch spraken, ik denk vluchtelingen uit Syrië.

Dat zijn echt kenmerken van Oekrainers idd :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205856369
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:39 schreef BMW1993 het volgende:

Je was voor het eerst buiten je dorp? :+
  maandag 5 september 2022 @ 16:44:55 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205856385
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je was voor het eerst buiten je dorp? :+
_O-
pi_205856387
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2022 16:41 schreef HSG het volgende:

[..]
Anders reis je af naar Oekraïne, ga je foto's maken en heb je keihard bewijs wat waar of niet waar is.
Of je mist het punt volledig even....
Tuurlijk is er weinig bewijs, je zit een oorlogsgebied. Claim gewoon niet dat er "weer" een Bayraktar is neergehaald als de vorige een maand geleden is....
pi_205856395
quote:
84s.gif Op maandag 5 september 2022 16:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat zijn echt kenmerken van Oekrainers idd :')
Schrok even, maar gelukkig zijn mijn vrouw en ik niet extreem dun. Was ik bijna een Oekraïner !
pi_205856416
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:45 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Schrok even, maar gelukkig zijn mijn vrouw en ik niet extreem dun. Was ik bijna een Oekraïner !
_O-
  maandag 5 september 2022 @ 16:51:21 #23
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205856432
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat me wel opvalt is dat die Oostblok vliegtuigen allemaal zo rokerig zijn. Dat hebben westerse vliegtuigen over het algemeen niet volgens mij.. kwaliteit van de motoren of brandstoffen?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 5 september 2022 @ 16:54:28 #24
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_205856462
Slecht roetfilter
Aandachtspuntje voor de APK
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Forum Admin maandag 5 september 2022 @ 16:57:07 #25
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205856493
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:51 schreef nixxx het volgende:

[..]
Wat me wel opvalt is dat die Oostblok vliegtuigen allemaal zo rokerig zijn. Dat hebben westerse vliegtuigen over het algemeen niet volgens mij.. kwaliteit van de motoren of brandstoffen?
Heeft voornamelijk met de motoren te maken
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')