Juist, dus ze mogen toch niet roken.quote:Op maandag 5 september 2022 15:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja terwijl ze dat ding in de mond hebben, hebben ze het er over hoe lang ze al gestopt zijn
Ik ben voorquote:Op maandag 5 september 2022 15:01 schreef Benny het volgende:
Roken. Staat garant voor dikke discussies en ruzies
Ook chromecast???quote:Op maandag 5 september 2022 15:03 schreef Benny het volgende:
Dit jaar kan er wel gecast worden naar de Google Hub
Videoland V2 is de rode Videoland app. Daar gaat binnenkort alles van Videoland naar over. De Zwarte app is de oude app.quote:Op maandag 5 september 2022 15:04 schreef UtopiaFreak het volgende:
Huh, videoland update? 'V2' en andere (24 uurs) balk - https://v2.videoland.com/event-7/live
Daar kreeg ik net de mail van .. maar eens even proberen danquote:Op maandag 5 september 2022 15:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Videoland V2 is de rode Videoland app. Daar gaat binnenkort alles van Videoland naar over. De Zwarte app is de oude app.
IVM valsspelers denk ik, scheidsrechterquote:Op maandag 5 september 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
kijk staat dat mannetje weer bij dat scherm, die hoort niet bij de bewoners![]()
Waarom staat ie daar, om degene die eruit moet gelijk eruit te sleuren of zo.
Heb je de mail al gehad dat je er vanaf nu gebruik van kunt maken? Of dat dit binnenkort kan?quote:Op maandag 5 september 2022 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar kreeg ik net de mail van .. maar eens even proberen dan
Geinig, dat hebben we nog niet eerder gehad bij een rls. iemand van buiten bij de bewoners.quote:Op maandag 5 september 2022 15:06 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
IVM valsspelers denk ik, scheidsrechter
Per direct en werkt ook inderdaad (uit- en inloggen). Alleen kun je nog steeds niet schuiven in tijd.quote:Op maandag 5 september 2022 15:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb je de mail al gehad dat je er vanaf nu gebruik van kunt maken? Of dat dit binnenkort kan?
Ok, ik heb alleen de mail gehad dat het binnenkort kan als mijn gegevens zijn overgezet. Overigens is de website nog niet aangepast naar de nieuwe layout. Gaat enkel nog om de app's/quote:Op maandag 5 september 2022 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Per direct en werkt ook inderdaad (uit- en inloggen). Alleen kun je nog steeds niet schuiven in tijd.
Jawel, als je (na die mail dat het kan) opnieuw inlogt komt je op een v2.videoland.com website met de nieuwe look.quote:Op maandag 5 september 2022 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, ik heb alleen de mail gehad dat het binnenkort kan. Overigens is de website nog niet aangepast naar de nieuwe layout. Gaat enkel nog om de app's/
Klik op de link die ik plaatste en klaarquote:Op maandag 5 september 2022 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, ik heb alleen de mail gehad dat het binnenkort kan als mijn gegevens zijn overgezet. Overigens is de website nog niet aangepast naar de nieuwe layout. Gaat enkel nog om de app's/
Aha ok, op die manier.quote:Op maandag 5 september 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel, als je (na die mail dat het kan) opnieuw inlogt komt je op een v2.videoland.com website met de nieuwe look.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |