Soort sigaartje?quote:Op maandag 5 september 2022 14:58 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Babette zit on stream te roken
Quincy ookquote:Op maandag 5 september 2022 14:58 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Screenshot iemand?quote:Op maandag 5 september 2022 14:58 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ja, jaaaa, omg het lijken wel jointjes.quote:Op maandag 5 september 2022 14:58 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
quote:
Nee, nep roken volgens mij, soort stokjes.quote:Op maandag 5 september 2022 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Ja verrek ze roken, nou je dat was in Utopia ook maar in BB mocht het dan weer niet.
quote:
Ik kan helemaal niet verschuiven in de tijdquote:Op maandag 5 september 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
wtrf .. je kunt maar 15 seconden terug in de tijd??
en 720p, stelletje beunhazenquote:Op maandag 5 september 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
wtrf .. je kunt maar 15 seconden terug in de tijd??
Ze besparen op bandbreedte bij RTL/Talpa alvast vanwege BB wat er later dit jaar of begin volgend jaar bij gaat komen.quote:
Ja terwijl ze dat ding in de mond hebben, hebben ze het er over hoe lang ze al gestopt zijnquote:Op maandag 5 september 2022 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, nep roken volgens mij, soort stokjes.omdat ze aan het afkicken zijn volgens mij.
Vooral als het gekocht moet worden van het huishoudgeldquote:Op maandag 5 september 2022 15:01 schreef Benny het volgende:
Roken. Staat garant voor dikke discussies en ruzies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |