abonnement bol.com Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 september 2022 @ 23:22:46 #51
862 Arcee
Look closer
pi_206124510
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 14:37 schreef Tijn het volgende:

[..]
Hank is de echte held van de show _O_
Dit idd. Wat een baas is Hank. _O_

En wat een nare scènes met Jesse tegen het einde. :{

En wat was ik bizar veel vergeten. Achteraf gezien waren de key-scènes die ik me nog herinnerde eigenlijk het enige wat ik me nog herinnerde! Hele verhaallijnen die me niets meer zeiden. De rol van Jesse was ook veel groter dan ik me herinnerde.

Oh, en wat is Skyler ook overtuigend in haar emoties.

Ik heb ook El Camino nog opnieuw bekeken. Dat zei me ook veel meer nu dan drie jaar terug toen BB net zo ver was weggezakt. Ook leuk om die nog eens opnieuw te kijken met alle achtergronden vers in het geheugen,

Dit blijft voor mij het hoogtepunt van BB. Een van de beste scènes die ik ooit in een film of serie gezien heb.
  woensdag 28 september 2022 @ 08:41:41 #52
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_206125785
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:22 schreef Arcee het volgende:

Hele verhaallijnen die me niets meer zeiden.
Ik was bijvoorbeeld Combo en Kuby helemaal vergeten. :D
En dat Fring Victor vermoorde.

En je kon ook totaal niet zien dat Lalo en Howard begraven waren onder het meth lab. ;)
Géén kloon van tvlxd!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 september 2022 @ 09:07:43 #53
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206125962
BCS was heel goed, _O_. Mooie verhaallijn.

Breaking Bad was natuurlijk ook heel goed maar tegen het einde stortte het voor mij echt wel in, helaas. Er zat nog heel veel goeds in overigens, maar die verhaallijn met Todd en de nazi’s met Jesse in een kooi sloeg imho echt nergens op. Zó onrealistisch vond ik dat. Dat deed voor mij echt veel af aan de tot dan nog geloofwaardigheid van de serie (relatief gezien). Met uitzondering van de dood van Gus en zijn halve gezicht. Dat vond ik om dezelfde reden echt jammer, maar was ik bereid om te ‘vergeten’ omdat het slechts om één moment ging.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206126468
Shit, door de reacties hier heb ik ook weer zin in Breaking Bad. Zal alleen wel weer ff ploeteren door seizoen 3 worden, maar goed.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')