Er schijnt al gezoend te zijn, las ik eerder op de avond. Weet dit niet zeker uiteraard. Maar wie weet waren hun dat dan.quote:Op maandag 5 september 2022 00:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Die Mexx en Koortslipboy zijn wel heel close
groot ego zal hij bedoelen?quote:Op maandag 5 september 2022 00:39 schreef Flory het volgende:
Voor Nederland val ik onder de categorie grote tiktokker
liggen ze nog niet bij elkaar in bed... buitenbeeldquote:Op maandag 5 september 2022 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er schijnt al gezoend te zijn, las ik eerder op de avond. Weet dit niet zeker uiteraard. Maar wie weet waren hun dat dan.
Dat zijn zequote:Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
liggen ze nog niet bij elkaar in bed... buitenbeeld
Geen idee.quote:Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wachten tot iedereen in bed ligt mssn. Ze moeten nog wennen aan de camara's en dat alles nu op stream te zien isquote:Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Knot is Mexxxxxxxxxxxquote:Op maandag 5 september 2022 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda wordt geroepen en is dus niet knotmeisje. Wanda heeft dat witte bloesje aan
Ja heel ander typetje ook wel, dus het is Mexx??quote:Op maandag 5 september 2022 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda wordt geroepen en is dus niet knotmeisje. Wanda heeft dat witte bloesje aan
Volgens Flower wel.quote:Op maandag 5 september 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel ander typetje ook wel, dus het is Mexx??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |