Er schijnt al gezoend te zijn, las ik eerder op de avond. Weet dit niet zeker uiteraard. Maar wie weet waren hun dat dan.quote:Op maandag 5 september 2022 00:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Die Mexx en Koortslipboy zijn wel heel close
groot ego zal hij bedoelen?quote:Op maandag 5 september 2022 00:39 schreef Flory het volgende:
Voor Nederland val ik onder de categorie grote tiktokker
liggen ze nog niet bij elkaar in bed... buitenbeeldquote:Op maandag 5 september 2022 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er schijnt al gezoend te zijn, las ik eerder op de avond. Weet dit niet zeker uiteraard. Maar wie weet waren hun dat dan.
Dat zijn zequote:Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
liggen ze nog niet bij elkaar in bed... buitenbeeld
Geen idee.quote:Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wachten tot iedereen in bed ligt mssn. Ze moeten nog wennen aan de camara's en dat alles nu op stream te zien isquote:Op maandag 5 september 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Knot is Mexxxxxxxxxxxquote:Op maandag 5 september 2022 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda wordt geroepen en is dus niet knotmeisje. Wanda heeft dat witte bloesje aan
Ja heel ander typetje ook wel, dus het is Mexx??quote:Op maandag 5 september 2022 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda wordt geroepen en is dus niet knotmeisje. Wanda heeft dat witte bloesje aan
Volgens Flower wel.quote:Op maandag 5 september 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel ander typetje ook wel, dus het is Mexx??
Niet gaan wedden hoor.quote:
In het licht ook niet, net 2 foto's onder elkaar en ik zag bijna geen verschil, best bizar. Bij alle andere heb ik dat niet.quote:Op maandag 5 september 2022 00:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is ook veel te donker om blondjes te kunnen onderscheiden. Je ziet alleen dat ze blond zijn
Echt wel.quote:Op maandag 5 september 2022 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Over een paar weken schudden we al de goede namen gewoon uit ons mouw.
Leeftijdsverschil en eentje heeft relaasiequote:Op maandag 5 september 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het licht ook niet, net 2 foto's onder elkaar en ik zag bijna geen verschil, best bizar. Bij alle andere heb ik dat niet.
ik blijf opletten of ik een naam hoor, maar geluid is best zachtquote:Op maandag 5 september 2022 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het licht ook niet, net 2 foto's onder elkaar en ik zag bijna geen verschil, best bizar. Bij alle andere heb ik dat niet.
Dat helpt nog niet mee voor mij.quote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil en eentje heeft relaasie
huh relatie en dan al zo close bij een andere vent liggenquote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil en eentje heeft relaasie
Met koptelefoon is het primaquote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik blijf opletten of ik een naam hoor, maar geluid is best zacht
Net werd dus wel wanda geroepen dus dat is niet knotblondje. Maar knotblondje is nog niet bij naam genoemd op de stream. Ik wil gewoon bevestiging.quote:Op maandag 5 september 2022 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik blijf opletten of ik een naam hoor, maar geluid is best zacht
Neehee dat is die blonde die het niet isquote:Op maandag 5 september 2022 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
huh relatie en dan al zo close bij een andere vent liggen
Johan toch? Die heb ik al in beeld sinds de streams er zijn.quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
Er valt me wel iets op,diegene met de grootste bek heb ik nog helemaal niet op de stream gezien.
Dat is die gast toch die wannabe leader?quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
Er valt me wel iets op,diegene met de grootste bek heb ik nog helemaal niet op de stream gezien.
Wie dan, we willen namen.quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
Niet Johan.Die heb ik wel gezien.quote:Op maandag 5 september 2022 00:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Johan toch? Die heb ik al in beeld sinds de streams er zijn.
Martin soms? die heb ik inderdaad nog niet gehoord op stream, wel gezien.quote:Op maandag 5 september 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
https://streamable.com/uo6r26quote:Op maandag 5 september 2022 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Martin soms? die heb ik inderdaad nog niet gehoord op stream, wel gezien.
Ja die! Wel op tv gezien, niet op streams vanavond.quote:Op maandag 5 september 2022 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Martin soms? die heb ik inderdaad nog niet gehoord op stream, wel gezien.
Oh haar, wel gezien hoor, zat op een bank in de loods toen bertje boos binnen kwam, maar volgens mij ging ze toen ook slapen.quote:
Ja hoor. Slaap lekker.quote:Op maandag 5 september 2022 00:57 schreef Jippie het volgende:
Ik haak af voor vanavond, doen jullie het licht uit?
Idem hier.quote:Op maandag 5 september 2022 00:57 schreef Jippie het volgende:
Ik haak af voor vanavond, doen jullie het licht uit?
Hoestmeisje blijft er gezellig bij.quote:
Binnen zitten er ook nog een aantal.quote:Op maandag 5 september 2022 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hoor. Slaap lekker.
3 die over zijn gaan nu wel roddelen.
Succes daarmee en slaap lekker.quote:Op maandag 5 september 2022 00:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Idem hier.
* Flory gaat morgen eerst namen bij pics leren
Moet haast wel maar regie zit te kutten.quote:Op maandag 5 september 2022 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Binnen zitten er ook nog een aantal.
Heb je daar de hele tijd naar gekeken?.quote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 5 september 2022 00:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Idem hier.
* Flory gaat morgen eerst namen bij pics leren
2 streams naast elkaar op 1 schermquote:Op maandag 5 september 2022 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je daar de hele tijd naar gekeken?.
Yes knotmeisje is dus echt Mexxquote:Op maandag 5 september 2022 01:04 schreef Flory het volgende:
Tommy-Lee en Mexx![]()
@:chocofan Ik hoorde het
1 is Kim D of zoquote:Op maandag 5 september 2022 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
Er zijn dus 2 kims en allebei blond.
ligt nu op zijn zij, ander beeldquote:Op maandag 5 september 2022 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, bert de buikslaper heb ik inmiddels al genoeg gezien.
quote:Op maandag 5 september 2022 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Yes knotmeisje is dus echt Mexx![]()
![]()
![]()
Ze zijn nu bij andere binnen. Fuck een ander blondje op die bank.
quote:Op maandag 5 september 2022 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Yes knotmeisje is dus echt Mexx![]()
![]()
![]()
Ze zijn nu bij andere binnen. Fuck een ander blondje op die bank.
Oh ja hij is gedraaid eindelijk.quote:Op maandag 5 september 2022 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ligt nu op zijn zij, ander beeld
quote:
Die hebben het gewoon warm, ik vind het in huis ook warmquote:Op maandag 5 september 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
Altijd zie je van die gasten die graag zonder shirt rondlopen ... Wat is dat toch
'warm'quote:Op maandag 5 september 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
Altijd zie je van die gasten die graag zonder shirt rondlopen ... Wat is dat toch
dat is kut natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
Licht uit en ze gaan fluisteren ... wat is dat
geloof tommy ivm leeftijd maar -hihi grapje-quote:Op maandag 5 september 2022 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
Ze fluisteren over een mol. hoorde de naam niet
Ok, we zullen er ooit wel achterkomen dan.quote:Op maandag 5 september 2022 01:10 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
geloof tommy ivm leeftijd maar -hihi grapje-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |