https://www.ad.nl/show/sp(...)t-te-wonen~aea10a1b/quote:Spelshow Een jaar van je leven vraagt deelnemers een jaar in isolement te wonen
SBS6 komt met een nieuw spelprogramma. Een jaar van je leven wordt bestempeld als de langste gameshow ooit. Veertig deelnemers sluiten zichzelf een jaar lang op met een miljoen euro in het vooruitzicht als zij het spel ‘overleven’.
Het programma lijkt een beetje op een combinatie van Big Brother en Utopia. De veertig deelnemers verblijven op een nog onbekende locatie, waar alleen nog maar basisvoorzieningen aanwezig zijn. Om onderhoud en andere levensbehoeften te bekostigen kunnen ze opdrachten vervullen om daarmee de ‘huishoudpot’ te vullen. Is de pot leeg en moeten er toch dingen bekostigd worden? Dan kan de prijzenpot van een miljoen euro aangebroken worden. Dat betekent dan weer wel dat de uiteindelijke winnaar met minder dan een miljoen op zak naar huis gaat.
Het aantal deelnemers neemt af door middel van eliminatierondes. Er komen overigens geen nieuwe deelnemers bij, niemand wordt vervangen. De deelnemer die als laatst overblijft wordt tot winnaar gekroond en mag met de uiteindelijke prijzenpot naar huis.
quote:De kick-off-aflevering is op zondag 4 september om 21.30 uur te zien op SBS6.
Vanaf maandag 5 september is de show elke werkdag te zien om 18.20 uur.
quote:Een jaar van je leven is vanaf maandag 5 september elke werkdag om 18.30 uur te zien op SBS6.
is niet de 1e keerquote:Op zondag 4 september 2022 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
D zal het niet door hebben gehad dat ie laatste was
quincyquote:Op zondag 4 september 2022 22:06 schreef Paul het volgende:
weet iemand hoe die homo heet met lange oorbel
Quincyquote:Op zondag 4 september 2022 22:06 schreef Paul het volgende:
Hequote:Op zondag 4 september 2022 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
D zal het niet door hebben gehad dat ie laatste was
Graag gedaan liefiequote:Op zondag 4 september 2022 22:07 schreef espri het volgende:
Alvast enorm bedankt sjokolaadjeik ga vast naar Videoland.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:06 schreef Paul het volgende:
+1quote:Op zondag 4 september 2022 22:08 schreef GayGuy het volgende:
Toch maar ff de streams opzetten, al ga ik dit geen jaar volhouden, denk ik🤣
Hopelijk een rekenopdrachtquote:Op zondag 4 september 2022 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Quincy is gezien, die krijgt natuurlijk straks een stem om die opdracht te doen met de hoop dat hij verliest en er uit ligt. Dat gaat de tactiek worden.
Over 6 minuten.quote:
ik heb totaal nog geen favo's heequote:
Dat zeg ik.quote:
Zolang men er maar aan denkt hier niet te spoilerenquote:Op zondag 4 september 2022 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
maar dat zou dan over 4 minuten zijn, tijdens de uitzending dan. oh jee
Hoi leave.quote:
Ik zal zo naar de cos gaan.quote:Op zondag 4 september 2022 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang men er maar aan denkt hier niet te spoileren
Dat ook maar denk dan meer, shit hoe moet ik naar beide tegelijk kijken, vind de streams dan toch leuker maar heb uitzending nodig om te kijken hoe het ging afgelopen dagen.quote:Op zondag 4 september 2022 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee is eng daarquote:
Ik ga naar de SC.quote:Op zondag 4 september 2022 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
22.15 uurquote:
Kloptquote:Op zondag 4 september 2022 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
Martin wil de champie open met allen bij elkaar. Een blondje gaat nu preken
Dat zou me niet verbazen, zeker andere haantjes die ook de baas willen zijn zullen hem eruit willen.quote:
quote:
39quote:Op zondag 4 september 2022 22:19 schreef GayGuy het volgende:
Zitten daar echt 40 man in huis? Dat is rucj teveel, joh😲
39, 1 is er al gelijk uit gegaan bij het begin spelquote:Op zondag 4 september 2022 22:19 schreef GayGuy het volgende:
Zitten daar echt 40 man in huis? Dat is rucj teveel, joh😲
eng mannetjequote:
Oh echt? Das snel, johquote:Op zondag 4 september 2022 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
39, 1 is er al gelijk uit gegaan bij het begin spel
Dramaquote:Op zondag 4 september 2022 22:23 schreef just me het volgende:
even niet eten en dan al niets meer kunnen
Denk een maandje en dan alleen nog streams.Of ze moeten het op een later tijdstip zettenquote:Op zondag 4 september 2022 22:28 schreef tompsv18 het volgende:
Iedere dag om 18.20 uur op tv? Dan kijkt er echt geen hond. Zal weer een flop worden..
Emil is/was spierbundel. Martin nietquote:Op zondag 4 september 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind hem meer op Emil lijken maar dan met hangende oogleden.
Qua gezicht dan.quote:Op zondag 4 september 2022 22:39 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Emil is/was spierbundel. Martin niet
Daarnaast is de super ook nog een keer zo duur als in het echtquote:Op maandag 5 september 2022 18:33 schreef ChocoFan het volgende:
340 euro verdient, met de huidige prijzen stelt dat niet veel meer voor.
quote:Op maandag 5 september 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarnaast is de super ook nog een keer zo duur als in het echt
Hahahaquote:Op maandag 5 september 2022 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Afvallen zal voor sommige nu ook geen probleem zijn.
Quincy was al van 65 naar 60 gegaan en bij 55 vraagt ie zn 24-uurs aanquote:Op maandag 5 september 2022 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Afvallen zal voor sommige nu ook geen probleem zijn.
Die wisten we nog niet op de streams, toch wel handig die tv uitzendingen.quote:Op maandag 5 september 2022 18:35 schreef engine het volgende:
Ah die manager kan er ook niet uit gewerkt worden dus.
ok, we zullen zien dan.quote:Op maandag 5 september 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Quincy was al van 65 naar 60 gegaan en bij 55 vraagt ie zn 24-uurs aan
haal die handen uit je zak!quote:
Lekker ergeren aan hem.quote:Op maandag 5 september 2022 18:38 schreef ChocoFan het volgende:
pffff gelukkig zie ik die martin niet veel op de stream.
Dat wel, genoeg anderen ook al om aan te ergeren. Stream kan ik dan wisselen bij de tv uitzending moet ik er maar ff doorheen.quote:
De manager in aktie.quote:Op maandag 5 september 2022 18:37 schreef Pjotr1953 het volgende:
Martin for president....wat een eikel zeg
Hahaha, wat een neuroot zeg.quote:Op maandag 5 september 2022 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De manager in aktie.
https://streamable.com/mknw2w
Dat wordt bonje.quote:
laat de echte hoolie opstaanquote:
En dan mag je spullen achtrover drukken om je populariteit vast te houden..quote:Op maandag 5 september 2022 20:30 schreef D. het volgende:
Martin komt waarschijnlijk op tv erger over dan bij de bewoners, aangezien ze 'm manager gemaakt hebben
Bord op schootquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:52 schreef D. het volgende:
[..]
Etenstijd in Nederland he, dan krijg je dat
Bert houdt alles in de gatenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:53 schreef Pjotr1953 het volgende:
Bert houdt het aantal rollen in de gaten.
Tussendoor typen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar daar heeft dit topic niets aan
Ik woon alleen 😁quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wij zitten thuis niet op onze telefoon tijdens het eten
't Is gewoon een klote tijd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:52 schreef D. het volgende:
[..]
Etenstijd in Nederland he, dan krijg je dat
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is gewoon een klote tijd.![]()
Gooi het naar 7 uur, of half 8 of half 9. Maar niet dit.
Yep, ook waar.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:59 schreef freaky40 het volgende:
En je hebt ook nog met goed weer te maken in de vooravond tijdens deze periode van het jaar wat ook mee speelt. Dus iedereen is langer buiten.
Nou ja, tegenwoordig hoef je toch niets meer te kijken op het moment dat het uitgezonden wordt?quote:Op woensdag 7 september 2022 10:55 schreef Gert het volgende:
't Is gewoon een klote tijd.![]()
Gooi het naar 7 uur, of half 8 of half 9. Maar niet dit.
Nee, daarom zijn de uitgesteld kijken cijfers veel belangrijker dan de lineaire kijkcijfers. Dus nog een weekje geduld dan zijn die cijfers elke dag er bij opgeteld van een week geleden. En dan nog zijn niet alle cijfers dan bekendquote:Op woensdag 7 september 2022 12:53 schreef kasper het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig hoef je toch niets meer te kijken op het moment dat het uitgezonden wordt?
Terugkijken, opnemen, etc.
Klopt, er zijn tal van manieren om het op een ander tijdstip te kijken, al jaren. Alleen: als je het leuk vindt om het met een aantal users op hetzelfde moment te kijken en daarover te posten (zoals ik), dan was die BB-uitzendtijd toch een stuk prettiger.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:53 schreef kasper het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig hoef je toch niets meer te kijken op het moment dat het uitgezonden wordt?
Terugkijken, opnemen, etc.
Zo denk ik er ook over. 👍quote:Op woensdag 7 september 2022 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, er zijn tal van manieren om het op een ander tijdstip te kijken, al jaren. Alleen: als je het leuk vindt om het met een aantal users op hetzelfde moment te kijken en daarover te posten (zoals ik), dan was die BB-uitzendtijd toch een stuk prettiger.
Jaquote:Op woensdag 7 september 2022 18:28 schreef spapaars het volgende:
Geweldig initiatief, door een landelijk gebrek aan water, is daar de raad je onderbroekje even mee te wassen onder de douche.
Je krijgt echt veel informatie (achterklap) die niet altijd zijn te ontdekken met de livestreams.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:53 schreef D. het volgende:
En ik hoorde iemand zeggen 'Koffie en thee zijn eerste levensbehoeften, melk is luxe'
Ik moet door zijn loopje, zijn figuur en zijn korte broek iedere keer aan Urbanus denken als hij van achteren wordt gefilmd.😁quote:Op woensdag 7 september 2022 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Berend is een beetje een reuze kleuter met een baard.
Ik denk dat ze langzaam in zullen lopenquote:Op donderdag 8 september 2022 18:32 schreef spapaars het volgende:
Het loopt nogal behoorlijk achter op de actuele gebeurtenissen.
En het weekend geen tv uitzendingen volgens de tv gids op tv.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:32 schreef spapaars het volgende:
Het loopt nogal behoorlijk achter op de actuele gebeurtenissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel loopt dit nog voor, dus een spoiler. 😅
[ Bericht 33% gewijzigd door Cirilico op 09-09-2022 10:42:11 ]Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:11 schreef Paul het volgende:
Ik vind dat wel heel laf, t verpest t concept toch als mensen binnen een jaar (of binnen een week zelfs) uit zichzelf vertrekken. Was te zien in het voorstukje voor volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er ook een wekelijkse samenvatting/highlights zoals bij big brother? En zo ja, waar en hoe laat? ;p
Ik heb geen videoland en mis te veel
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
ik wil gewoon wekelijkse liveshow met dat er dan mensen utigaan enzoquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:09 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heel laf, t verpest t concept toch als mensen binnen een jaar (of binnen een week zelfs) uit zichzelf vertrekken. Was te zien in het voorstukje voor volgende aflevering.
Komt er ook een wekelijkse samenvatting/highlights zoals bij big brother? En zo ja, waar en hoe laat? ;p
Ik heb geen videoland en mis te veel
Het hele weekend is er al niks gebeurd dus een uitzending vullen is al lastig. Zelfde als big brother, 2/3 van de uitzending draait vaak om de challenges.quote:Op maandag 12 september 2022 20:28 schreef freaky40 het volgende:
Uitzending van vanavond was iets langer dan vorige week, kon nog net het begin van vorige week woensdag mee genomen worden. Maar er blijft teveel tijd zitten tussen streams en uitzending.
Bijna niemand kijkt live, gezien het tijdstipquote:
Ja, ze lopen ontzettend achter. Als je af en toe de streams aanzet en de cos een beetje volgt dan is de uitzending nauwelijks van toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:39 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna niemand kijkt live, gezien het tijdstip
Daarnaast liggen (of lagen) ze zo ver achter op de streams dat het niet veel toevoegt
Vast iets met de familie maar het is niet gezegd.quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:27 schreef praadje het volgende:
Wat is er gebeurd bij Gary? Was even afgeleid.
Thanks, ik hoorde net iets dat het slechter ging met haar vader.quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast iets met de familie maar het is niet gezegd.
Zij had eerder al een keer aangegeven dat 't niet goed ging met familielid (kennelijk vader) en dat ze meteen zou vertrekken als de situatie bedreigend wordt.quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:27 schreef praadje het volgende:
Wat is er gebeurd bij Gary? Was even afgeleid.
quote:Op donderdag 22 september 2022 20:14 schreef freaky40 het volgende:
Mooie uitzending; Erik die gek is op Sacha en Leila die naar de borsten wil kijken van Moraima...topshow.
Denk dat dit motorcoureur Jasper is "stapt niet van zijn motor af, voor hij de wereldtitel ijsspeedway heeft."quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet ff niet hoe die heet maar die gozer met dat baretje op en een spijkerjasje aan hoor/zie je ook nooit. Loopt maar wat rond lijkt het wel.
Die Wendy gelooft haar eigen leugens. Nadir is gewoon een oud wijf en kneus eerste klas. Hij heeft wel ervaring met de vrouwtjes hoor, zal Erik wel ff voor tips voorzien. Lucifer.quote:
Die ja.quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Denk dat dit motorcoureur Jasper is "stapt niet van zijn motor af, voor hij de wereldtitel ijsspeedway heeft."
JAA / De bewoners: Jasper #1
Ik kijk altijd de volgende dag via Videoland ivm het onmogelijke uitzendtijdstip en een reclameblokquote:Op maandag 26 september 2022 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Valt me tegen, er kijkt hier geen hond naar de uitzending...
Volgende week ga ik weer kijken heb andere dingen te doen momenteel.quote:Op maandag 26 september 2022 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Valt me tegen, er kijkt hier geen hond naar de uitzending...
Ik bedoelde trouwens niet Kim maar Babette.quote:Op maandag 26 september 2022 20:13 schreef praadje het volgende:
Ik kijk ook maar er gebeuren geen noemenswaardige dingen die het posten waard zijn. Behalve dat ik die Kim een ongelooflijke k*t vindt en dat ik fan was van Moirama maar die ook niet meer zo hoog heb zitten.
Is Kim die ex-militair?quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens niet Kim maar Babette.
Ik ken er maar twee Berend en Martin 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet nog wennen aan die namen.... te weinig gekeken.
Ik kende er twee, Bert en Johan, vreselijke types, vond ik.quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken er maar twee Berend en Martin 🤣🤣🤣
Oei, dat weet ik niet. Ze noemen haar ook wel de huispsycholoog. Zit overal met haar lip bovenop, zeker als er ergens mot is.quote:
Daar houden wij van. Ik zal het (haar) eens in de gaten houdenquote:Op dinsdag 27 september 2022 18:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, dat weet ik niet. Ze noemen haar ook wel de huispsycholoog. Zit overal met haar lip bovenop, zeker als er ergens mot is.
Nee dat is inderdaad een lul. Maar zonder zulke mensen zou het echt heel saai zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Berend is ook niet een van mijn favorieten.
Is waar, het is echt een lul waar ik me goed aan kan ergerenquote:Op dinsdag 27 september 2022 18:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad een lul. Maar zonder zulke mensen zou het echt heel saai zijn.
Vooral erg vies. Bah.quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is waar, het is echt een lul waar ik me goed aan kan ergeren![]()
Wendy kreeg al de creeps van hem na het etentje met hem, haha.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:49 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Vooral erg vies. Bah.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:57 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Hoever loopt tv achter? Ze zitten nu samen te praten over honing en cola in een kringgesprek.
quote:
Ja behoorlijkquote:Op donderdag 29 september 2022 00:05 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Oh die Berend schat zichzelf echt te hoog in!
Morgen de clash tussen Martin en Jeffrey, en dat was afgelopen dinsdag.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nog altijd 5 dagen, aldus de streamverslagen van @:claire3500 .
Ja, volgens mij hebben ze gisteren, zaterdag, zondag en (een deel van) maandag behandeld.quote:Op donderdag 29 september 2022 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Morgen de clash tussen Martin en Jeffrey, en dat was afgelopen dinsdag.
Het kan zijn dat ze wat slingeren met fragmenten en dagen.
Ze kunnen dat gemakkelijk, want er zijn van die dagen dat er helemaal niets gebeurt.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben ze gisteren, zaterdag, zondag en (een deel van) maandag behandeld.
Ze slaan wel veel over daarmee, maar hoe sneller ze gelijk lopen, hoe beter.
Kijk voor het eerst sinds dagen weer. Maar wat een arrogant mannetje is datquote:Op vrijdag 30 september 2022 16:06 schreef Cirilico het volgende:
Ow, en die Jeffrey vind ik een walgelijk mens. Het begint al met z'n walgelijke accent en knotje, beetje Amsterdamse hipster. Maar hij is gewoon zo agressief en asociaal en onaardig de hele tijd. Een echte pannenkoek.
Vond hem neerbuigendquote:Op vrijdag 30 september 2022 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
Ik begrijp niet dat de rest niet méér ingrijpt als Jeffrey zo totaal uit zijn stekker gaat onder het mom "Ik schreeuw niet, ik mag dat vinden toch?"
Hij fakkelt Martin totaal af, echt buiten alle proportie. Martin vind ik ook een flapdrol maar hij neemt het nog best rustig op..
En nu krijgt Jeffrey nog bijval ook, goed dat hij eerlijk is? Kom nou op zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |