Que ? Als u het weet bent u slimmer dan ik ...quote:Op zondag 17 maart 2024 22:25 schreef Arcee het volgende:
"Wat is je IQ?". Wat was dat nou voor vraag?
5 miljoen is er uit, dus dat is jammer.quote:
Het zit hem niet mee dit seizoenquote:
In Amerika zou die al een keer van het erf zijn geschoten.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het zit hem niet mee dit seizoen![]()
1e was niet thuis + politie gebeld
2e kwam bij een rijke stinkerd met een miezerige 14k
3e laat hem gewoon niet binnen
Verbaasd zijn dat iemand het waagt aan de voordeur te komen!quote:
Gek he?quote:Op zondag 24 maart 2024 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het zit hem niet mee dit seizoen![]()
1e was niet thuis + politie gebeld
2e kwam bij een rijke stinkerd met een miezerige 14k
3e laat hem gewoon niet binnen
Hij speelde het ook als een lafaard. Was volgens mij door de spanning allang blij dat het was afgelopen.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:42 schreef Vincent_student het volgende:
Wel frappant, dat koffertje 1, dat het gewoon klopte!
En verfrissend om eens een speler te zien die niet zo op geld is belust. Die kop van Linda, toen hij zei dat hij ging drukken met nog zoveel koffers. "Daar gaat m'n show", zag je haar denken.
Man zei dat hij al met pensioen was. Dus zoveel ontlopen ze elkaar niet. Wel grappig stel vond ik.quote:Op maandag 1 april 2024 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij speelde het ook als een lafaard. Was volgens mij door de spanning allang blij dat het was afgelopen.
Ik dacht bij de thuis winnaars dat het moeder en zoon waren, maar ze bleken getrouwd en kleinkinderen van 1 & 2 te hebben? Damn, volgens mij was de vrouw al dik in de 70.
Ja, heel erg mee eens!quote:Op zondag 7 april 2024 20:57 schreef RipCity het volgende:
Erger me nog steeds kapot aan die irritante kofferboys/girls die het al verklappen voordat je als kijker ziet wat voor bedrag 't is. Maak die dingen open en trek niet halverwege al 'n gezicht van wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |