Het is jouw dislexie niet de mijne.quote:Op maandag 19 september 2022 18:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
2 weken later daar op gaan reagerenBen je dan triest. Had je nog iets te melden over het programma?
quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:12 schreef spapaars het volgende:
Mocht hij voor mijn deur staan, zou ik niet eens open doen.
Nee hoor wordt woensdag al opgenomen. Welke wappie denkt dat winston niet live is dan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:29 schreef spapaars het volgende:
Tegen de mensen Verstappen wereldkampioen, bewijst dat dit zo live is als het kan.
Alleen Winston is dus live, de rest wordt al in de middag opgenomen.
Leek er meer op dat hij de mensen thuis wilde wijsmaken dat alles live is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee hoor wordt woensdag al opgenomen. Welke wappie denkt dat winston niet live is dan.
Zou die nooit gewonnen hebben Ga maar eens een bod van 2,5 miljoen wegdrukken met 300.000 en 5.000.000 nog in het spel.quote:
Vorige kerer was de thuiswinnaar aan het kijken en zag je ze dus op hun eigen tv, best wel live dus.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:29 schreef spapaars het volgende:
Tegen de mensen Verstappen wereldkampioen, bewijst dat dit zo live is als het kan.
Alleen Winston is dus live, de rest wordt al in de middag opgenomen.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou die nooit gewonnen hebben Ga maar eens een bod van 2,5 miljoen wegdrukken met 300.000 en 5.000.000 nog in het spel.
Alleen die bakker die per ongeluk op de knop drukte niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 02:25 schreef FireFox1 het volgende:
5 miljoen in de koffer of niet, met 449 k ben ik weg.
Ja, ze zenden het niet op een andere tijd uit.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorige kerer was de thuiswinnaar aan het kijken en zag je ze dus op hun eigen tv, best wel live dus.
[..]
[..]
Alleen die bakker die per ongeluk op de knop drukte niet.
Hoe is het die bakker afgelopen eigenlijk ?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorige kerer was de thuiswinnaar aan het kijken en zag je ze dus op hun eigen tv, best wel live dus.
[..]
[..]
Alleen die bakker die per ongeluk op de knop drukte niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |