Hoe kunnen ze nou plezier hebben aan F1 schei toch uitquote:Op zondag 4 september 2022 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
Bijna net zo sneu als sjonnies die topic openen over mensen die F1 kijken.
Je druk maken over mensen die doen waar ze plezier uit beleven![]()
Hoe sneu ben je dan
En die Max elke avond voor het slapen gaan keihard lachen om al deze mensen inderdaad...quote:Op zondag 4 september 2022 18:14 schreef Golf8 het volgende:
Met zo’n petje op ook 😂
Wat een trieste bedoeling wtf
Beetje rondrijden
Bijna net zo erg als wielrennen
Zal dit niet in F1 posten want dan krijg je een ban net als in wielrenforum niet over kutwielrenners magnklagen
Trollen is wel een sport zekerquote:Op zondag 4 september 2022 18:19 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nou plezier hebben aan F1 schei toch uit
Tis diep triest helemaal in zo’n pak
En die gast en denken dat het een sport is NEE
Zandsalamander diertjes kunnen me reet roesten maar blijf erbij dat het een dom Sjimmie evenment is
wat is de sport serieusquote:Op zondag 4 september 2022 18:25 schreef laforest het volgende:
F1 mist helaas die spanning zoals je dat bij curling hebt (vind ik). Ik vind zelf F1 niks, maar heb geen issue met mensen die dat leuk vinden. Ook een stuk beter dan mensen die naar voetbal kijken.
F1 heeft tenminste qua sport nog klasse.
Als Max als zijn vader was, zou het uitgestorven geweest zijn daar en waren de prijzen met een factor 10 lager geweest.quote:Op zondag 4 september 2022 18:35 schreef etuiedelapiel het volgende:
Daarbij grindbak Jos zijn ze maar snel vergeten.
Valt mee toch? Beetje event betaal je tegenwoordig voor goede tickets toch zeker ¤100,- pp.quote:Op zondag 4 september 2022 18:27 schreef -Sigaartje het volgende:
Check de prijzen daar. Vandaag betaalden ze dus 140 euro voor een zandplaats. Ben je dan gek of ben je dan gek?
Iemand wordt hier stinkend rijk. Wat een afzetters. We zullen maar niet uitzoeken hoeveel daar een biertje of een hamburgertje kost daar. Ik denk niet dat je die hebt onder de 5 euro.
[ afbeelding ]
Is dat zo? Dat kan ik geeneens betalen!quote:Op zondag 4 september 2022 18:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Valt mee toch? Beetje event betaal je tegenwoordig voor goede tickets toch zeker ¤100,- pp.
Soms meer, soms minder. Laatst betaalde ik 80 euro per kaartje voor een operavoorstelling.quote:Op zondag 4 september 2022 18:48 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat kan ik geeneens betalen!
Rondjes rijden in een auto sport noemenquote:Op zondag 4 september 2022 18:25 schreef laforest het volgende:
F1 mist helaas die spanning zoals je dat bij curling hebt (vind ik). Persoonlijk vind ik F1 niks, maar heb geen issue met mensen die dat leuk vinden. Ook een stuk beter dan mensen die naar voetbal kijken.
F1 heeft qua sport terminste nog klasse.
Idd, om 99% van de tijd de race te volgen via een beeldscherm, want alleen bij de finish kun je ze twee seconden zienquote:Op zondag 4 september 2022 18:27 schreef -Sigaartje het volgende:
Check de prijzen daar. Vandaag betaalden ze dus 140 euro voor een zandplaats. Ben je dan gek of ben je dan gek?
Iemand wordt hier stinkend rijk. Wat een afzetters. We zullen maar niet uitzoeken hoeveel daar een biertje of een hamburgertje kost daar. Ik denk niet dat je die hebt onder de 5 euro.
[ afbeelding ]
Daarin heb ik je zus laatst nog geintroduceerd aan mijn 45 cm versnellingspook.quote:Op zondag 4 september 2022 18:45 schreef Jahr00n het volgende:
ik kijk altijd vanuit me 1 op 1 nagebouwde f1 redbul cockpit
ik voel me dan zo onoverwinnelijk
heerlijk
Motorsport. Niet mijn ding, maar wel een sport. Net zoals polo ook een sport is, maar dan zit je op een paard i.p.v. in een auto of op een motorfiets.quote:Op zondag 4 september 2022 19:17 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Rondjes rijden in een auto sport noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind dat helemaal niet duur voor een dagje uit eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2022 18:27 schreef -Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |