Niet het niveau René le blancquote:Op zondag 4 september 2022 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
scheer je weg
Hoe kun je haten op Floor?
Tuurlijk niet. Het is dat hij voor Mercedes rijdt, dan wordt zijn naam nog eens genoemd, maar het draait bij die renstal maar om 3 personen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
De zee die nog een beetje zouter is geworden door de tranen van Lewis.quote:Op zondag 4 september 2022 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooie beker.
Cynici mogen de zee in.
Hypequote:Op zondag 4 september 2022 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
scheer je weg
Kleine correctie.quote:Op zondag 4 september 2022 17:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Angela Mercedes meteen op de knieën voor Lewis.
Zoals gewoonlijk dus.quote:
In eigen land?quote:Op zondag 4 september 2022 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
109 punten voorsprong. Is hier sprake van GEKOLONISEERD?
Bepaal jij niet.quote:Op zondag 4 september 2022 17:01 schreef PS. het volgende:
Alleen maar dat gehaat op Mercedes hier
Geniet gewoon van de winst van Max en hou jullie bek verder, successupporters.
ziedendquote:Op zondag 4 september 2022 17:01 schreef PS. het volgende:
Nee de fans gaan gelijk. Gebeurt verder weinig meer op de baan hèquote:
Mad. Ziedend.quote:Op zondag 4 september 2022 17:01 schreef PS. het volgende:
quote:
goede topic titelquote:Op zondag 4 september 2022 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
109 punten voorsprong. Is hier sprake van GEKOLONISEERD?
Doe normaal, kleuter.quote:Op zondag 4 september 2022 17:01 schreef PS. het volgende:
Rustig fukkertje.quote:Op zondag 4 september 2022 17:01 schreef PS. het volgende:
Heb jij vriendinnen die ook zo'n pakje aantrekken voor je?quote:Op zondag 4 september 2022 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
scheer je weg
Ik doe normaal, want ik kijk F1 niet door een oranje bril.quote:
Afrojack komt weer even een tonnetje ophalen. Lekker manquote:
We haten niet, we lachen ze uit.quote:Op zondag 4 september 2022 17:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik doe normaal, want ik kijk F1 niet door een oranje bril.
Deze race haten op Mercedes slaat echt nergens op
Klopt.quote:Op zondag 4 september 2022 17:03 schreef PS. het volgende:
mwa... ik ben een vrij neutrale supporter, vind het uiteraard leuk als Max wint, maar als een ander wint ben ik absoluut niet sjagoquote:Op zondag 4 september 2022 17:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Zucht.... geboren in Zoetermeer. Dat is inderdaad geen Nederland.quote:
Eens, Russell was sneller.quote:Op zondag 4 september 2022 17:03 schreef Zipportal het volgende:
2e rijder Ham werd terecht ingehaald.
Door mr. consistently better.quote:Op zondag 4 september 2022 17:03 schreef Zipportal het volgende:
2e rijder Ham werd terecht ingehaald.
Volgende racequote:Op zondag 4 september 2022 17:02 schreef JohnBercow het volgende:
109 punten voorsprong.
Wanneer kan het besloten zijn?
Nou succes. Dat deden ze al de afgelopen 7 jaar bij de rest.quote:
Ze droeg voorgevormde cups, dat zegt wel genoeg toch........quote:Op zondag 4 september 2022 17:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Heb jij vriendinnen die ook zo'n pakje aantrekken voor je?
Floor had nog net geen zweepje meegenomen.
Eem play drukken @Zipportalquote:Op zondag 4 september 2022 17:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Afrojack komt weer even een tonnetje ophalen. Lekker man
Valse papieren. Is in Afrika ook normaalquote:Op zondag 4 september 2022 17:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Zucht.... geboren in Zoetermeer. Dat is inderdaad geen Nederland.
Oh geen zorgen, ook die zijn vandaag weer uitgelachen.quote:Op zondag 4 september 2022 17:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou succes. Dat deden ze al de afgelopen 7 jaar bij de rest.
Ferrari uitlachen zou in dit geval veel logischer zijn, maar kennelijk zit er nog wat oud zeer.
quote:Op zondag 4 september 2022 17:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, Toto heeft excuses aangeboden aan Loeloe.
Ja, daarom eens goed dat ze een seizoen of twee echt moeten knokken in plaats van alles in de schoot geworpen te krijgen.quote:Op zondag 4 september 2022 17:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Ferrari uitlachen zou in dit geval veel logischer zijn, maar kennelijk zit er nog wat oud zeer.
Nou ja, als hij in Italië en Singapore bij elkaar 29 punten extra uitloopt, anders nietquote:Op zondag 4 september 2022 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Oh nee.. nog 7 races te gaan...dus niet volgende is beslissend
Singapore wordt beslissend
Hahaha, Max moet nu knokken? Die rijdt nu in de auto die 10% sneller is.quote:Op zondag 4 september 2022 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, daarom eens goed dat ze een seizoen of twee echt moeten knokken in plaats van alles in de schoot geworpen te krijgen.
Ik had het over Mercedes, niet over Red Bull.quote:Op zondag 4 september 2022 17:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Hahaha, Max moet nu knokken? Die rijdt nu in de auto die 10% sneller is.
Mij zul je nooit horen zeggen dat Max een slechte coureur is, maar heeft wel de auto er voor nu. Hamilton had dat de afgelopen 8 jaar. Maar praat niet over knokken. Hij heeft nu gewoon een voordeel.
Nadat ze klaar was met 'openen van haar scheur', werd het gewoon echt even bewolkt!quote:Op zondag 4 september 2022 17:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze droeg voorgevormde cups, dat zegt wel genoeg toch........
quote:Op zondag 4 september 2022 17:03 schreef PS. het volgende:
[..]
We zijn dan ook geen ékte fansquote:Op zondag 4 september 2022 17:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op zondag 4 september 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak nog een chocolade muesli reep
Ja en nee, het is sowieso relatief aan de teamgenoot en die rijdt hij tot snot. Met twee checo's waren ze top 3 misschien.quote:Op zondag 4 september 2022 17:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Hahaha, Max moet nu knokken? Die rijdt nu in de auto die 10% sneller is.
Mij zul je nooit horen zeggen dat Max een slechte coureur is, maar heeft wel de auto er voor nu. Hamilton had dat de afgelopen 8 jaar. Maar praat niet over knokken. Hij heeft nu gewoon een voordeel.
Die houd niet van daglicht, ze zit weer binnen met de gordijnen dicht.quote:
Dan boeit de sport jou geen ene reet. Dit was gewoon mooi omdat het spannend was.quote:Op zondag 4 september 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
Dat was spannender dan had gehoeven wat mij betreft
Ik ging ervanuit dat Max uit zou vallen dus dit valt meequote:Op zondag 4 september 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
Ach wel leuker dan vorige week toen het een beetje de rondjes uitrijden wasquote:Op zondag 4 september 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
Huh wat? Zonder spanning is het geen hol aan.quote:Op zondag 4 september 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
Mijn hartslag is weer normaalquote:Op zondag 4 september 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
Wat voor percentage geeft je script met een random top 6 nu?quote:Op zondag 4 september 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
Ik zal 'm eens even bijwerkenquote:Op zondag 4 september 2022 17:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat voor percentage geeft je script met een random top 6 nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |