quote:Op zondag 4 september 2022 15:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Joh heb ik ook wel eens, dat ik de keuken inloop in vergeet wat ik eigenlijk ging doen
Ook even 5 minuten fame.quote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is, wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Boetequote:Op zondag 4 september 2022 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE
Ze hadden gewoon Frank Snoeks moeten neerzetten.quote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is, wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Op dit niveau... Pak 2 willekeurige users uit dit topic en het gaat beterquote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
quote:
Die ligt eruit geloof ikquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef alpeko het volgende:
Kan een wheel gun ook een straf krijgen?
Nou ik doe het niet, ben veel te enthousiastquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op dit niveau... Pak 2 willekeurige users uit dit topic en het gaat beter
Sainz kon hier niets aan doen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom na de race pas onderzoek pitincident, geef Sainz gewoon een 5 seconden straf en door.
Ja leek wel zo haquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gaat z'n voorwiel nou al voor die de wheelgun raakt de lucht in?
Ffin' netcode![]()
Daarom ben ik overgeschakeld naar f1tvquote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Wellicht dat de stewards in deze nou juist niet de rijder willen straffen, maar het team?quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom na de race pas onderzoek pitincident, geef Sainz gewoon een 5 seconden straf en door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |