En Katja.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:49 schreef tong80 het volgende:
Ook maar stoppen met Gordon en Britney dan
Ik heb begrepen dat ze Samantha ook lieten spijbelen etc en haar lekker namen shoppen. Maar weet niet of dat waar is.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:21 schreef ISVV het volgende:
Barbie is toch letterlijk alles waarvan je als ouder hoopt dat je kind het niet wordt? Heb haar ouders wel eens op tv gezien, leken me doodgoeie mensen. Die wilden ruim 30 jaar geleden gewoon een kindje, en dan eindigt het zo. Heb je zelf wel wat invloed op denk ik, maar dit is ook wel een hopeloos geval.
Gordon en Britney zijn beiden nog gewoon actief in de showbiz.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:49 schreef tong80 het volgende:
Ook maar stoppen met Gordon en Britney dan
Gordon en Britney hebben allebei toch afscheid genomen van de showbizquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Gordon en Britney zijn beiden nog gewoon actief in de showbiz.
Samantha was voor het laatst op tv in 2017. Nieuwsberichten over zelfmoordpogingen en huwelijken niet meegerekend. Samantha is gewoon niet meer iemand die in sho thuis hoort.
Britneys laatste album is van augustus, Gordon zat 5 (6?)december met zijn kop bij OP1.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gordon en Britney hebben allebei toch afscheid genomen van de showbiz
Ok. Dacht dat Gordon inmiddels de Heintje Davids trofee had gewonnen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Britneys laatste album is van augustus, Gordon zat 5 (6?)december met zijn kop bij OP1.
Britney heeft nog niet zo lang geleden met Elton een oud lied nieuw leven ingeblazen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gordon en Britney hebben allebei toch afscheid genomen van de showbiz
Wat een ramp als dat waar zou zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 01:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze Samantha ook lieten spijbelen etc en haar lekker namen shoppen. Maar weet niet of dat waar is.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Gordon en Britney zijn beiden nog gewoon actief in de showbiz.
Samantha was voor het laatst op tv in 2017. Nieuwsberichten over zelfmoordpogingen en huwelijken niet meegerekend. Samantha is gewoon niet meer iemand die in sho thuis hoort.
Is oud nieuws, hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een ramp als dat waar zou zijn.
Zijn maar 2 of 3. Die van in de kliniek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:06 schreef mossad_agent het volgende:
En dan te bedenken dat er zat filmpjes van haar gratis online te zien zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |