Voor de desbetreffende man is dat punt nu wel bereikt.quote:Op zondag 27 november 2022 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lag wel in de lijn der verwachting. Klinkt als relatieverslaving. Die meid zou op zichzelf moeten gaan focussen ipv op relaties en de buitenwereld. Maar de put moet diep genoeg zijn voor iemand wil hij/zij echt veranderen en blijkbaar is ze nog steeds niet op dat punt.
Dan hoop ik zo enorm dat ze em zelf gaat schrijven.quote:Op zondag 27 november 2022 14:17 schreef suzi1 het volgende:
het is wachten op het boek wat ze ooit gaat uitgeven
quote:Op zondag 27 november 2022 16:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan hoop ik zo enorm dat ze em zelf gaat schrijven.
ME LEVEH, tot de maan en terug.
Knuf, Samant
Je kon haar boeken en en alles lezenquote:Op zondag 27 november 2022 14:17 schreef suzi1 het volgende:
het is wachten op het boek wat ze ooit gaat uitgeven
Ik vraag me af in welk stadium van haar jeugd zij het idee heeft gekregen dat je er alleen toe doet als je een relatie hebt. Als ik terugdenk aan haar manier van doen is elke liefde de liefde van haar leven, ook al ben je een minuut bij elkaar. Of zij is verslaafd aan het gevoel van verliefdheid. En ook het steeds beschuldigen van vreemdgaan en dergelijke, het lijkt wel alsof ze dat steeds aanhaalt als een soort patroon. Als ik me bedenk dat Cora haar niet naar school liet gaan en steeds liet spijbelen, vermoed ik een beetje dat Samant dus opgegroeid is met het idee dat je alleen geslaagd bent met man en kinderen, omdat ze nooit geleerd heeft hoe het voelt om op eigen benen te staan. Ze is ltijd afhankelijk van iemand. Eerst moeders, daarna die driehonderdtachtig vriendjes die de revue zijn gepasseerd.quote:Op zondag 27 november 2022 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lag wel in de lijn der verwachting. Klinkt als relatieverslaving. Die meid zou op zichzelf moeten gaan focussen ipv op relaties en de buitenwereld. Maar de put moet diep genoeg zijn voor iemand wil hij/zij echt veranderen en blijkbaar is ze nog steeds niet op dat punt.
Te laatquote:Op zondag 27 november 2022 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Dus .. ze zit niet meer bij Diane’s Secret?
Jemig, in 2014 uitgegeven. Wat heeft zij in godsnaam gepresteerd (toen) als business babe?? En als je dan nu 8 jaar later bekijkt tot waar ze nu zelfs is afgegleden.....quote:Op zondag 27 november 2022 20:09 schreef quirina het volgende:
https://www.paagman.nl/pr(...)van-der-plas-de-jong
Ze had al een boek.
Alleen de titel klopt niet.
“Van bizniss naar bimbo” was meer naar waarheid.
Nee, ze heeft Borderline. Daar komt dit gedrag vandaan. Daar kan ze verder weinig aan doen. Ze is simpelweg niet in staat zichzelf te helpen. Ze probeert het waarschijnlijk wel (op momenten). Maar goed, zie het resultaat.quote:Op zondag 27 november 2022 17:08 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welk stadium van haar jeugd zij het idee heeft gekregen dat je er alleen toe doet als je een relatie hebt. Als ik terugdenk aan haar manier van doen is elke liefde de liefde van haar leven, ook al ben je een minuut bij elkaar. Of zij is verslaafd aan het gevoel van verliefdheid. En ook het steeds beschuldigen van vreemdgaan en dergelijke, het lijkt wel alsof ze dat steeds aanhaalt als een soort patroon. Als ik me bedenk dat Cora haar niet naar school liet gaan en steeds liet spijbelen, vermoed ik een beetje dat Samant dus opgegroeid is met het idee dat je alleen geslaagd bent met man en kinderen, omdat ze nooit geleerd heeft hoe het voelt om op eigen benen te staan. Ze is ltijd afhankelijk van iemand. Eerst moeders, daarna die driehonderdtachtig vriendjes die de revue zijn gepasseerd.
Haar houding komt ergens vandaan en meestal ligt dat in, daar issie weer, de blauwdruk, oftewel haar jeugd.
In haar verdediging. De halve ranglijst doet dit.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Jeetje, zelfs 5 jarigen zijn zo kinderachtig niet meer.
[ tiktok ]
Want alles wat Samantha zegt is waarheid?quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:41 schreef Phoebster het volgende:
Als je net behandeld bent wegens traumatische periode in de gedwongen prostitutie, blijf je dan niet heel ver van sekswerk weg?
Die vraag kwam ook in mij op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:41 schreef Phoebster het volgende:
Als je net behandeld bent wegens traumatische periode in de gedwongen prostitutie, blijf je dan niet heel ver van sekswerk weg?
We hebben het over Samantha. Serieus dat je jezelf dit nog afvraagt?quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:54 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die vraag kwam ook in mij op.
Ja en ja I knowquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We hebben het over Samantha. Serieus dat je jezelf dit nog afvraagt?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 19:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Want alles wat Samantha zegt is waarheid?
Ze wil veel geld, ze kan en wil weinig. Blijven er weinig opties over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |