quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:57 schreef bloempje-moi het volgende:
Samantha had toch een vriendin met zo'n gehandicapte hond zonder snuit? Ik kan de foto's niet meer vinden. Die hond loopt volgens mij hier in de stad rond. Ik kom hem dagelijks tegen. Hij is vast blij en gelukkig, maar ik kan er maar slecht naar kijken als ik langsloop.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:39 schreef Duiker64 het volgende:
Het is dat Samantha haar ooit als 'manager' had aangemerkt, op haar eigen pagina (voornamelijk pagina over de hond) zie je dat nergens terug. Hont is als zwerfpup aangereden door een trein in Roemenië....
Fred?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:53 schreef Samhain het volgende:
Ik heb trouwens nog wel wat via m'n dochter gehoord over die situatie op de Fred. De juicekanalen kunnen me dm-en.
De Frederik Hendriklaan in Den Haag. De winkelstraat waar Bonnie en Clyde het laatste aan de stok hadden met een wegwerkerquote:
Wat Jane Doe zegt. Winkelgebied wordt ook wel zo genoemd. Zo heb je ook de Trees: de Theresiastraat.quote:
Ik hou ervanquote:Op zondag 26 februari 2023 18:45 schreef Samhain het volgende:
[..]
Wat Jane Doe zegt. Winkelgebied wordt ook wel zo genoemd. Zo heb je ook de Trees: de Theresiastraat.
Oh, ik dacht dat Barbie een hamster in Fred z'n kont had gestopt.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
De Frederik Hendriklaan in Den Haag. De winkelstraat waar Bonnie en Clyde het laatste aan de stok hadden met een wegwerker
En nu is alles weer weg..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:22 schreef DaniqueV het volgende:
Samantha op dievenpad??
In de reacties staan ook filmpjes ervan. Schijnbaar loopt ze ook al weken bij meerdere mensen aan de deur dat ze haar hond kwijt is?? staat ook in de reacties te lezen. Filmpjes staan ook tussen de reacties dat ze elke keer bij dat huis te vinden is.
https://www.facebook.com/(...)387V6iK2ZwcDHYF1yZ6l
Ellende altijd met die weggehaalde berichten dan weerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
En nu is alles weer weg..
Bijzonder..
En idd wat @:daniquev zegt, Barbie is vaste klanten bij Sam...
Zijn tanden verblinden de klanten en dat kan dus niet, hè.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:41 schreef CocoinColorado het volgende:
Het is in elk geval weer tokkie allemaal: met je nep-jas door straten lopen en binnen gluren, met je boy op je scootertje voorbij rijden. Maar ja, je moet wat he als je niet werkt.
Ik hoorde Michael laatst zeggen op Tiktok dat 'ie niet werkt omdat 'ie afgekeurd is.
Volgende keer even screenshots makenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ellende altijd met die weggehaalde berichten dan weer
Ja dat zal het zijn. Maar wel elke dag 'battelen' op TikTok.quote:Op maandag 6 maart 2023 05:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn tanden verblinden de klanten en dat kan dus niet, hè.
Zou Samantha nog clean zijn?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:55 schreef Duiker64 het volgende:
Robbie is living his best life nu hij de door Sam verdiende centjes met haar sensuele foto's en filmpjes lekker kan spenden. Paar weken geleden naar Spanje, etentjes, "merk"spulletjes, en nu gaan ze weer naar Curacao. Ik heb zó het gevoel dat ze door deze gozer steeds verder naar beneden wordt gesleurd en dat hij de lachende profiteur is!
Er gaat in elk geval een filmpje rond waar haar gezicht wordt ondergekwakt door Robbie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:15 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Zou Samantha nog clean zijn?
Vast niet.
Tja, als je dat lekker vindt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er gaat in elk geval een filmpje rond waar haar gezicht wordt ondergekwakt door Robbie.
Waar gaat dit rond? Ik vraag me dat wel vaker af. Bij sommige filmpjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er gaat in elk geval een filmpje rond waar haar gezicht wordt ondergekwakt door Robbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |