Dat wordt alleen over lelijkerds gezegd.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen idee, beauty is in the eye of the beholder. Je zou in dat geval zelf moeten beoordelen of dat zo is
Ik ben er zelf zo een, met ongetwijfeld nog wat meer mankementen. Het is an sich geen streven natuurlijk (om in deze hoedanigheid de helft van een relatie te zijn), maar dergelijke relaties zijn haalbaar, schijnbaar. Ik heb mezelf lang buiten de kwaliteitsmarkt geplaatst door de discrepantie tussen mijn niet-carrière en vermeende potentie, waardoor ik mezelf te lang op kortstondige ervaringen met wat *ehm* minder interessante meisjes heb gestort. Na de ontdekking dat het ook heel anders kan, heb ik daar wel spijt van gekregen. Anderzijds hebben deze ervaringen mij allicht nóg interessanter gemaakt. En misschien geldt dat ook wel voor al die andere ervaringen at the bottom die geïnterpreteerd en ter vorming meegenomen worden door iemand die daar niet helemaal thuishoort.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:33 schreef Godshand het volgende:
Dat hoop je voor die belezen persoon maar.
Ik ken er overigens zo een. Werkt niet meer, belezen maar geen promotie (wel een master). Hij is getrouwd en zijn huwelijk houdt stand.
Ik ben blij voor ze maar ik hoor weinig vrouwen die met zijn vrouw willen ruilen. Ik houd Claudia_x in het achterhoofd voor hem mocht zijn vrouw toch uit gekeken op de relatie zijn, of haar leven voor de eeuwige jachtvelden ruilen.
Of mensen begrijpen jou gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:21 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Een baan of opleiding niet echt.
Maar de persoon in kwestie moet wel een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren op niveau en dat valt vaak vies tegen.
Lekker uit de hoogte doen, dat doet het vast goed tijdens je tinder datesquote:Op vrijdag 16 september 2022 10:21 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Een baan of opleiding niet echt.
Maar de persoon in kwestie moet wel een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren op niveau en dat valt vaak vies tegen.
Zou ik ook niet op zitten wachten.quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:35 schreef sirdanilot het volgende:
Ik dacht eerst altijd wat kan mij het verrotten wat voor baan hij doet als hij maar niet werkloos op de bank zit voor langere tijd is het best.
Maar recent had ik een date met iemand die in de lijkbezorging werkte en bijvoorbeeld de overledenen opmaakte etc. Inmiddels deed hij iets anders maar ik kreeg er toch een beetje een unheimisch gevoel bij. Ik zal niet zeggen dat ik een perfecte date zou afwijzen hierom, maar het speelde toch wel mee.... Geen rationele reden voor maar ik denk dat de dood toch iets 'vies' of 'engs' heeft.
Leuk avatar erbij.quote:Op zondag 4 september 2022 10:56 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik maak het geld en zij doet de kinderen en alle shit eromheen.
Hahah.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Zou ik ook niet op zitten wachten.
Ik zelf vind het echt niet erg als hij vakkenvuller is zolang hij maar nog studeert of werkt aan zijn toekomst. Jezelf willen blijven ontwikkelen vind ik belangrijk.
Verder wil ik absoluut geen:
Barman
Beveiliger
Sportschoolinstructeur
Kinderopvangmedewerker
Acteur
Muzikant
Voetballer
Het is best een mooi beroep eigenlijk. Heel 'puur'. Zou mij niet afschrikken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:35 schreef sirdanilot het volgende:
Ik dacht eerst altijd wat kan mij het verrotten wat voor baan hij doet als hij maar niet werkloos op de bank zit voor langere tijd is het best.
Maar recent had ik een date met iemand die in de lijkbezorging werkte en bijvoorbeeld de overledenen opmaakte etc. Inmiddels deed hij iets anders maar ik kreeg er toch een beetje een unheimisch gevoel bij. Ik zal niet zeggen dat ik een perfecte date zou afwijzen hierom, maar het speelde toch wel mee.... Geen rationele reden voor maar ik denk dat de dood toch iets 'vies' of 'engs' heeft.
Je komt anders niet over alsof je weloverwogen keuzes maakt wat partners betreft.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik zelf vind het echt niet erg als hij vakkenvuller is zolang hij maar nog studeert of werkt aan zijn toekomst. Jezelf willen blijven ontwikkelen vind ik belangrijk.
Barman
Beveiliger
Sportschoolinstructeur
Kinderopvangmedewerker
Acteur
Muzikant
Voetballer
Ik heb geleerd van het verleden en weet wat ik niet (meer) wil.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:51 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
Je komt anders niet over alsof je weloverwogen keuzes maakt wat partners betreft.
Slachthuismedewerker komt ook op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:40 schreef rosita1 het volgende:
Ikzelf zou moeite hebben met de volgende beroepen:
- Medium, healer
- Slachthuis medewerker
- Riolerings medewerker
- Ongediertebestrijder
- Jehova getuige
- Gynaecoloog
- Schoonmaker crime delict (ooit een docu over gezien, aanrader)
Das een anatoom patholoog en daarbij zou ik ook zoiets hebben. Maar nogmaals als de klik verder perfect was geweest had ik het niet afgekapt het was meer gewoon een minpuntje.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:27 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Het is best een mooi beroep eigenlijk. Heel 'puur'. Zou mij niet afschrikken.
Wat denk je van een arts die een lichaam opensnijdt?
Ligt eraan, er zijn een aantal mensen die afgeven op mijn beroep en daar dan gelijk aannames over doen, allemaal prima, maar er zijn een heel hoop mensen ontzettend oppervlakkig. Maar ik ben het trouwens wel met je eens, al zoek ik toch iets om door te blijven studeren.quote:Op zondag 25 september 2022 21:24 schreef Maharski het volgende:
Nee, daar hecht ik nou echt totaal geen waarde aan. Iemand is toch niet z'n beroep?
We moeten allemaal wat doen voor de kost...... Iemands beroep kijk ik echt dwars doorheen, en dat valt ook in een mum van tijd weg voor me.
Wat is er mis met eenquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Barman
Beveiliger
Sportschoolinstructeur
Kinderopvangmedewerker
Acteur
Muzikant
Voetballer
Niks mis met een gynaecoloog toch? Die zal niet hoeven te zoeken naar je klitquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:40 schreef rosita1 het volgende:
- Medium, healer
- Slachthuis medewerker
- Riolerings medewerker
- Ongediertebestrijder
- Jehova getuige
- Gynaecoloog
- Schoonmaker crime delict (ooit een docu over gezien, aanrader)
Oh, dit zou voor mij ook een enorme afknapper zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:40 schreef rosita1 het volgende:
- Medium, healer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |