Niet per se, je moet er wel wat mee doen en schade aanbrengen. Als de ander jou wel duidelijk schade toebrengt dan telt het soms minder dat jij hem eventjes naar de grond hebt gebracht en op hem hebt gelegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:56 schreef Xperia het volgende:
[..]
6 takedowns... Dit zegt toch al genoeg?
Dik 5 minuten controle gehouden en constant gewerktquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet per se, je moet er wel wat mee doen en schade aanbrengen. Als de ander jou wel duidelijk schade toebrengt dan telt het soms minder dat jij hem eventjes naar de grond hebt gebracht en op hem hebt gelegen.
Ja dat telt minder tegenwoordig. Schade telt uiteindelijk het zwaarst. En dat Sean goed bleef staan na de klappen die hij zelf kreeg zorgt er ook voor dat de judges het als minder zien dan als je neergaat/wankelt/snee met bloed krijgt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dik 5 minuten controle gehouden en constant gewerkt
Staat dat ergens als regel? Want dit is nieuw voor mij. Op sociale media beweren ze dat Yan gestraft wordt omdat hij Russisch is ivm de invasie in Oekraïnequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet per se, je moet er wel wat mee doen en schade aanbrengen. Als de ander jou wel duidelijk schade toebrengt dan telt het soms minder dat jij hem eventjes naar de grond hebt gebracht en op hem hebt gelegen.
Kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:57 schreef RudyL het volgende:
Het octagon interview met Sean gaf ook wel aan dat hij erg verbaasd was over dat hij de overwinning had. Althans zo kwam het op mij over.
Dat vind ik wel ver gezocht, ik denk eerder dat Dana wat geregeld heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:01 schreef Xperia het volgende:
[..]
Staat dat ergens als regel? Want dit is nieuw voor mij. Op sociale media beweren ze dat Van gestraft wordt omdat hij Russisch is ivm de invasie in Oekraïne
de ufc pusht hem altijd in hun PRquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:57 schreef RudyL het volgende:
Het octagon interview met Sean gaf ook wel aan dat hij erg verbaasd was over dat hij de overwinning had. Althans zo kwam het op mij over.
Dat is grote onzin, die Russische vechters hebben nergens last van gehad in de UFC de afgelopen tijd. en ja, damage telt meer dan iemand naar de grond brengen en erop liggen. Als er geen schade is dan tellen takedowns wel uiteraard boven 'gewone klapjes'die niet veel aanrichten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:01 schreef Xperia het volgende:
[..]
Staat dat ergens als regel? Want dit is nieuw voor mij. Op sociale media beweren ze dat Van gestraft wordt omdat hij Russisch is ivm de invasie in Oekraïne
69 Significant strikes waarvan er 2-3 pijn deden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:57 schreef pmponer het volgende:
Waar die 69 sign strikes vandaan komen vraag ik me ook af, maar goed Dana zal het wel geregeld hebben.
"Als O Malley nog staat na R3 dan wint hij"
Maar vond jij het geen verassende uitslag dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is grote onzin, die Russische vechters hebben nergens last van gehad in de UFC de afgelopen tijd. en ja, damage telt meer dan iemand naar de grond brengen en erop liggen. Als er geen schade is dan tellen takedowns wel uiteraard boven 'gewone klapjes'die niet veel aanrichten.
Gewoon een 'kan beide kanten op'. Geen 'robbed' in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maar vond jij het geen verassende uitslag dan?
Been there done that, banden raken opgerekt waardoor het steeds vaker en makkelijker gebeurt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:24 schreef THEFXR het volgende:
eind April uit de kom en daarna nog 20x in het trainingscamp!
Ik zag daar een headline van, ik dacht dat het een grap was van zo een clickbait sitequote:
Wishfull thinking, Islam was echt sterkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:56 schreef Nober het volgende:
If you don't know now you know
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |