Ik dacht even dat je hem weer ging jinxen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:55 schreef fetX het volgende:
Echt zo onverdiend ook dat GAE er 3 maakt, maar goed. Drie punten.
Gurney heeft zichzelf weer eens niet onder controle, gras is groen.quote:
Is het niet juist het voetbal wat je er vandaag doorheen sleept en niet het karakter?quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:01 schreef Kerftminister het volgende:
Szymanski, Timber echt zo ontzettend goed vandaag. Verdediging allemaal heel matig, maar met hangen en wurgen toch 3 punten. Geeft aan dat er best wel karakter in deze ploeg zit. Is wel eens anders geweest in het verleden.
Walemark vond ik de eerste helft ook prima. Danilo natuurlijk ook. Toch mooi dat spelers waar je het niet van verwacht had toch redelijk tot goed presteren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:01 schreef Kerftminister het volgende:
Szymanski, Timber echt zo ontzettend goed vandaag. Verdediging allemaal heel matig, maar met hangen en wurgen toch 3 punten. Geeft aan dat er best wel karakter in deze ploeg zit. Is wel eens anders geweest in het verleden.
Je hebt dus juist karakter nodig om de discipline te kunnen opbrengen om dat voetbal te blijven spelen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is het niet juist het voetbal wat je er vandaag doorheen sleept en niet het karakter?
Ik vind het eerder een pluspunt dat er in 5 potjes al 14 inliggen dan dat ik het een minpunt vind dat de verdediging nog vrij matig staat. Dat moet toch snel beter worden zou je zeggen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Walemark vond ik de eerste helft ook prima. Danilo natuurlijk ook. Toch mooi dat spelers waar je het niet van verwacht had toch redelijk tot goed presteren.
Is de nieuwe realiteit, top 4 gaat extreem veel goals scoren tegen al die hele zwakke laagvliegers. Vind ik niet extreem bijzonder. Wel goede goals hoor dus prima.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een pluspunt dat er in 5 potjes al 14 inliggen dan dat ik het een minpunt vind dat de verdediging nog vrij matig staat. Dat moet toch snel beter worden zou je zeggen.
Ik had toch niet op veel goals gerekend aangezien de meeste nieuwe aanwinsten nou niet bepaald bekend stonden als goalmachines hiervoor. Maar dat zal wel door Slotbal komen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is de nieuwe realiteit, top 4 gaat extreem veel goals scoren tegen al die hele zwakke laagvliegers. Vind ik niet extreem bijzonder. Wel goede goals hoor dus prima.
Wel erg geschrokken van onze defensie vandaag hoor, en die vond ik tegen RKC en Vitesse ook al niet souverein.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een pluspunt dat er in 5 potjes al 14 inliggen dan dat ik het een minpunt vind dat de verdediging nog vrij matig staat. Dat moet toch snel beter worden zou je zeggen.
Je hebt natuurlijk wel een heel aanvallend middenveld zo. Zo'n Zerrouki van vandaag had niet misstaan. Laten we hopen dat Wieffer wellicht snel kan aanhaken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral de backs blijven een probleem. Ik zie Hancko nog wel naar linksback doorschuiven en Rasmussen links in het centrum.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel erg geschrokken van onze defensie vandaag hoor, en die vond ik tegen RKC en Vitesse ook al niet souverein.
Gaat een hele andere wedstrijd worden waar we meer ruimte gaan krijgen, maar ik denk niet dat we daar gaan winnen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben benieuwd tegen Lazio hoe het gaat.
Omdat Manschot.quote:
Dat gaat vanaf minuut 1 met 120km/u daar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat een hele andere wedstrijd worden waar we meer ruimte gaan krijgen, maar ik denk niet dat we daar gaan winnen eerlijk gezegd.
Ik wil zien hoe de defensie zich houdt en hoe slot het middenveld neerzet mannetje naar achter lijkt me dan wel nodig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat een hele andere wedstrijd worden waar we meer ruimte gaan krijgen, maar ik denk niet dat we daar gaan winnen eerlijk gezegd.
Toch fijn als je voor zoveel clubs bent er is altijd eentje die er wint en gelukkig ook die er verliezenquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |