het zal toch niet zo zijn dat @El-Stinho ons voor gek heeft lopen houden?quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken of Ocampos iets goeds laat zien, dat viel niet mee de afgelopen invalbeurten.
Denk niet dat hij veel restwaarde heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
Assist 3 voor Tadic
"Die had Ajax moeten verkopen" @:neef_wuppie
Ze zijn toch ook nog in opbouwquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lage standaard verder wel hoor . Ook 2 mislukte spelers van Hertha en die draaien altijd onderin mee in de Bundesliga. Topclub hi ha ho
Zonder CL voetbal en fans die blijven kloten valt er weinig te bouwen . En als ze wat goed hebben zoals vorig seizoen zijn ze gelijk weg voor matige bedragen . PSV is gewoon een huurpaleis zonder enige richtingquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook nog in opbouwje kan niet verwachten dat ze gaan concurreren met Ajax natuurlijk.
Ik vond hun aankoopbeleid wel interessanter dan PSV afgelopen zomer in elk geval. Gaat een mooie strijd worden tussen die twee clubs wie de tweede plek achter Ajax inneemt.
CL kunnen ze wel halen als Nederland op die 6e plek blijft staan (al probeert zeker een PSV dat hard te verneuken). En die bedragen moet je opbouwen natuurlijk, wat dat betreft zit er daar wel een stijgende lijn in. Al is het met die aankopen natuurlijk afwachten.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder CL voetbal en fans die blijven kloten valt er weinig te bouwen . En als ze wat goed hebben zoals vorig seizoen zijn ze gelijk weg voor matige bedragen . PSV is gewoon een huurpaleis zonder enige richting
Las daar vandaag een artikel over hoe het was aangekomen bij Van Basten en alles.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Even een throwback naar de laatste winst van Heerenveen in de Arena
quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Las daar vandaag een artikel over hoe het was aangekomen bij Van Basten en alles.
Wat een labiele vent.
Wat een seizoen was dat zeg.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh ja dat herinner ik mij nog heel goed. Eindeloos over en weer de bal spelen in het centrum.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een seizoen was dat zeg.
Bijna elke uitwedstrijd werd Ajax afgeschminkt. Oleguer-Wielaert als centrum genot.
NOS had er een artikeltje over vandaagquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Gericht op mij? Niks met huidskleur te maken maar dood haar invlechten zonder het ooit nog te kunnen/mogen wassen is echt bizar ranzig.quote:
En daarna de opbouw laten verzorgen door Eyong Tarkang Enoh waar Kennedy Bakiorciuglu de acties moest maken voorin.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat herinner ik mij nog heel goed. Eindeloos over en weer de bal spelen in het centrum.
De hetze jegens Enoh weiger ik nog altijd te accepteren. Die man moest gewoon puin ruimen door de ziekenhuis ballen van achteruit.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daarna de opbouw laten verzorgen door Eyong Tarkang Enoh waar Kennedy Bakiorciuglu de acties moest maken voorin.
Wat een genot.
Hij moest ook vaak zat zijn eigen rotzooi opruimen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De hetze jegens Enoh weiger ik nog altijd te accepteren. Die man moest gewoon puin ruimen door de ziekenhuis ballen van achteruit.
Ik was het ook alweer vergeten.quote:
Nu ik er opnieuw aan terugdenk heb ik Alderweireld bij Ajax echt nooit een goede speler gevonden.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moest ook vaak zat zijn eigen rotzooi opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |