Ook altijd leuk om te zien hoe andere mensen puzzelenquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Deze weken bezig met de volgende
[ afbeelding ]
Haha ja absoluut! Iedereen zo zijn methodes.quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:27 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ook altijd leuk om te zien hoe andere mensen puzzelen
Lekker veel groenachtig grijs en grijsachtig groen, met af en toe wat groenachtig bruin erbij. Ja, dat is helder en goed te zienquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Met SinterKerst hebben we deze gekregen. Geen idee waarom, want we zijn geen fan van Lord of the rings![]()
Wss als volgende uitdaging, want eerder van hen de nachtwacht gekregen met 1500 stukjes, die was ook verschrikkelijk![]()
https://www.amazon.nl/Lor(...)-1149363492718&psc=1
Lijkt mij geen makkelijkequote:Op vrijdag 30 december 2022 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Met SinterKerst hebben we deze gekregen. Geen idee waarom, want we zijn geen fan van Lord of the rings![]()
Wss als volgende uitdaging, want eerder van hen de nachtwacht gekregen met 1500 stukjes, die was ook verschrikkelijk![]()
https://www.amazon.nl/Lor(...)-1149363492718&psc=1
Wat een leuke cadeaus!quote:Op zondag 1 januari 2023 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren hebben we de kerstcadeau's geopend, kwam beter uit omdat zus moest werken met kerst en niet met de jaarwisseling dit keer, dus gisteren kon ze met haar vriend bij ons langs.
Vriendin heeft een doorzichtige puzzel gekregen, 300 bijna identieke doorzichtje stukjes, veel plezier ermee
Ik kreeg er één die schijnbaar op temperatuur reageertStukjes zijn oorspronkelijk blauw, maar met lichaamstemperatuur (dus als je ermee bezig bent) worden ze rood
En ik heb een dubbelzijdige Tetris-puzzel gekregen, dat gaat ook een feest worden. En voor vriendin en mij samen: een Ravensburger Escape-puzzel! Daar zat ik al maanden over te denken, wilde het steeds eens proberen, maar nu kunnen we dat ook echt gaan doen
Ik wist niet eens dat dat allemaal bestondquote:Op zondag 1 januari 2023 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren hebben we de kerstcadeau's geopend, kwam beter uit omdat zus moest werken met kerst en niet met de jaarwisseling dit keer, dus gisteren kon ze met haar vriend bij ons langs.
Vriendin heeft een doorzichtige puzzel gekregen, 300 bijna identieke doorzichtje stukjes, veel plezier ermee
Ik kreeg er één die schijnbaar op temperatuur reageertStukjes zijn oorspronkelijk blauw, maar met lichaamstemperatuur (dus als je ermee bezig bent) worden ze rood
En ik heb een dubbelzijdige Tetris-puzzel gekregen, dat gaat ook een feest worden. En voor vriendin en mij samen: een Ravensburger Escape-puzzel! Daar zat ik al maanden over te denken, wilde het steeds eens proberen, maar nu kunnen we dat ook echt gaan doen
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:17 schreef H_T het volgende:
Lekker veel groenachtig grijs en grijsachtig groen, met af en toe wat groenachtig bruin erbij. Ja, dat is helder en goed te zien
Die lijkt me wel leukquote:Op zondag 1 januari 2023 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh en waar ik "nu" zei, bedoelde ik "als deze vreselijke hel klaar is"![]()
[ afbeelding ]
Hahaha ja leuk is dat he! Zo is @KapiteinIglo ook puzzelaar geworden. Door af en toe met mij mee te doenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:27 schreef DaMart het volgende:
Vandaag heb ik mijn vrouw geholpen om deze kerstpuzzel af te ronden. Eigenlijk wilde ik iets anders gaan doen, maar zoals het wel vaker gaat, zag ik één stukje dat ik kon aanleggen voor haar en ineens was ik net zo fanatiek mee aan het doen.
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel tofquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen zijn hier een paar stukjes met stukjes puzzelstukje gevonden, hoera.
Het vordert nog niet echt rap.
[ afbeelding ]
Wat is wel jouw stijl? Ik heb inmiddels zo vaak watertandend naar 9000+ zitten kijken dat ik er wel flink wat in m'n hoofd heb nuquote:Op maandag 9 januari 2023 08:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik vind deze wel tof![]()
En thanks voor de marktplaats tips! Deze twee zijn net niet mijn stijl, maar puzzel deze grote puzzels wel graag!
Eigenlijk best breed maar dit net nietquote:Op maandag 9 januari 2023 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is wel jouw stijl? Ik heb inmiddels zo vaak watertandend naar 9000+ zitten kijken dat ik er wel flink wat in m'n hoofd heb nu
Nou ja, en drie stuks thuis. Die Toren van Babel, een oude wereldkaart en een 18000 ('At the waterhole', zoiets, van Ravensburger).
Die zonnestelselpuzzel heb ik ook al een tijdje op het oog, want de ruimtequote:Op maandag 9 januari 2023 08:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Eigenlijk best breed maar dit net niet![]()
Ik heb bijvoorbeeld veel liggen van: Disney, dieren (zoals at the waterhole idd, maar dan in 3.000 stukjes), landschappen (gefotografeerd). Dat zijn wel de grootste categorieën.
Qua exht grote puzzels heb ik dusver de eerste 42.000 van Ravensburger met de 10 Disney films. En ben nu bezig met de 18.000 tropische impressies. Enige nadeel van de grote puzzels van Ravensburger zijn de tegenvallende randen die ook nog eens zo gestanst zijn dat ze uit veel dezelfde stukjes in dezelfde kleur bestaan. Zo doe ik bij tropische impressies de groene buitenrand van elke afzonderlijke puzzel niet. Die zijn gewoon echt heel stom![]()
Heb verder van 5.000 stukjes de bookshop van Educa en de Pokemon puzzel van Ravensburger. Oh en zonnestelsel 5000 (edit)
En daarnaast heel veel 4.000 en 3.000 stukjes
Haha echt he! Ik zou ook dolgraag een kamer hebben van 7x7 meter en daar een soort museumkamer van maken met al mn gelegde puzzels!quote:Op maandag 9 januari 2023 09:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zonnestelselpuzzel heb ik ook al een tijdje op het oog, want de ruimte![]()
Hier staan er een paar van Grafika met sterrenstelsels, die ik ooit in de toekomst nog wel eens ga kopen:
https://www.puzzelwereld.eu/webshop/thema/legpuzzels-wetenschap/
Je bent vast wel bekend met de Wildlife van Educa. Bwoah![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt man, als ik toch multimiljonair was he, ik had op zeker een huis uitgekozen met als voornaamste prioriteit kamers met genoeg puzzelruimte en met muren die groot genoeg zijn om dit soort dingen op te hangen.
Puzzelt Educa ook een beetje lekker? Ik heb er nog nooit één van gemaakt en bij een ander merk is het toch altijd weer even afwachten of het wel allemaal goede kwaliteit is, met stukjes die gewoon goed in elkaar passen enzoquote:Op maandag 9 januari 2023 09:18 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha echt he! Ik zou ook dolgraag een kamer hebben van 7x7 meter en daar een soort museumkamer van maken met al mn gelegde puzzels!
En educa vind ik qua de grote puzzels écht een mooi merk. Ik heb veel van hun xxl puzzels in kleiner formaat. Zoals degene die jij hier laat zien, heb ik in 3.000 stukjes.
Ja eens! Niks zo stom als een nieuwe puzzel openen en je gelijk de schurft ergeren aan de stukjes.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Puzzelt Educa ook een beetje lekker? Ik heb er nog nooit één van gemaakt en bij een ander merk is het toch altijd weer even afwachten of het wel allemaal goede kwaliteit is, met stukjes die gewoon goed in elkaar passen enzo
Hij is mooiquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:35 schreef Cue_ het volgende:
En hij is af
Het begin was echt ruk! links en rechtsonder begonnen.
Wou toen de bomen doen enzo, maar dat bleek geen beginnen aan.
Stukje lucht gedaan en daarna de wolven. Dat werkte wel goed![]()
Daarna de rest ingevuld.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |