Knap als een kan maken met 3000 stukjes.. ik vind 1000 stukjes al meer dan genoeg...quote:Op maandag 21 november 2022 18:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
Met dank aan Danny's herindelingspraktijken dit topic gevonden. Ik maak elke winter een 3000 stukjes puzzel, het liefst die van Ravensburger.
Deze heb ik vorige winter gemaakt:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_14.16.ProductImage
Mijn plaat is nét een centimeter of twee te klein voor 3000 stukjesquote:Op maandag 21 november 2022 18:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
Met dank aan Danny's herindelingspraktijken dit topic gevonden. Ik maak elke winter een 3000 stukjes puzzel, het liefst die van Ravensburger.
Deze heb ik vorige winter gemaakt:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_14.16.ProductImage
Ach hemel als ik er alleen al naar kijken wordt het mij groen en geel voor de ogenquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin heeft binnenkort afleiding nodig, dus ik heb deze ellende voor haar besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde het bij één houden, maar blijkbaar waren er drie verschillende en dan waren er geen verzendkosten bij Amazon, dus ja...quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach hemel als ik er alleen al naar kijken wordt het mij groen en geel voor de ogen![]()
Succes voor je vriendin
Ze is voorlopig wel even bezig denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wilde het bij één houden, maar blijkbaar waren er drie verschillende en dan waren er geen verzendkosten bij Amazon, dus ja...
Kende ze niet, maar heb er eentje op de Sinterklaas verlanglijst gezetquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:26 schreef summer2bird het volgende:
Als ik nog wat mag aanraden voor de mensen die van katten en webstripjes houden, ik ben echt helemaal gek op de puzzels van Exploding Kittens.
Goeie kwaliteit en leuke bijzondere vormpjes van de puzzelstukjes zitten erbij
https://www.amazon.nl/Exp(...)63413909&sr=8-1&th=1
Ik heb zelf deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die groenequote:Op dinsdag 22 november 2022 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin heeft binnenkort afleiding nodig, dus ik heb deze ellende voor haar besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb ooit (30 jaar geleden ofzo) een plaat multiboard op maat laten afzagen bij de Gamma. Afdeklatjes erop gelijmd. En ligt bij gebruik op de eettafel of salontafel en anders staat hij achter een kast.quote:Op maandag 21 november 2022 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn plaat is nét een centimeter of twee te klein voor 3000 stukjes
Gaaf!quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou bij mij nooit lukken. Ik zou op de vloer in de woonkamer moeten puzzelen, maar dan gaan de katten aan de haal met de puzzelstukjesquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:57 schreef heywoodu het volgende:
Eentje die ik héél graag wil hebben, maar daar heb ik voorlopig écht de ruimte niet voor, zelfs de doos wordt vooralsnog lastig. Maar goed, normaal is 'ie wel zo'n 200 euro, nu verkoopt iemand 'm voor 100, dus als je zin en ruimte over hebt...
https://www.marktplaats.n(...)000-stukjes-compleet
Als ik hem over een paar jaar voor deze prijs zie zou ik hem gelijk wegkapen, maar ja
Ik dacht eerst altijd dat Ravensburger het enige goede merk was, maar er zijn er zeker meer. Deze is van Trefl bijvoorbeeld en die was echt uitstekend qua kwaliteitquote:Op zaterdag 26 november 2022 12:11 schreef littlemindy het volgende:
Oh leuk, legpuzzels!
Ik koop die dingen altijd voor een paar euro op rommelkmarkten, de Ravensburgers ertussen uit zoeken uiteraard
Dan moet je wel een flinke ruimte tot je beschikking hebben om die puzzel te leggen zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:57 schreef heywoodu het volgende:
Eentje die ik héél graag wil hebben, maar daar heb ik voorlopig écht de ruimte niet voor, zelfs de doos wordt vooralsnog lastig. Maar goed, normaal is 'ie wel zo'n 200 euro, nu verkoopt iemand 'm voor 100, dus als je zin en ruimte over hebt...
https://www.marktplaats.n(...)000-stukjes-compleet
Als ik hem over een paar jaar voor deze prijs zie zou ik hem gelijk wegkapen, maar ja
Dat had ik ooit ook. Maar ik heb nu zo koffer dan kan je halverwegen als je even geen tijd of zin hebt de puzzel aan de kant zetten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:47 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
ik heb ooit (30 jaar geleden ofzo) een plaat multiboard op maat laten afzagen bij de Gamma. Afdeklatjes erop gelijmd. En ligt bij gebruik op de eettafel of salontafel en anders staat hij achter een kast.
Goed om te weten, zal er eens op letten. Tot heden kon ik altijd wel goede Ravensburgers scoren, onderstaande bijv op de Koningsmarkt gekocht voor 3 euro ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat Ravensburger het enige goede merk was, maar er zijn er zeker meer. Deze is van Trefl bijvoorbeeld en die was echt uitstekend qua kwaliteit
heywoodu in CRE / [Legpuzzels]#2
Dat is echt niet duur voor zo grotequote:Op zaterdag 26 november 2022 15:53 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Goed om te weten, zal er eens op letten. Tot heden kon ik altijd wel goede Ravensburgers scoren, onderstaande bijv op de Koningsmarkt gekocht voor 3 euro ofzo.
Deze is trouwens wel wat groot, mijn favoriete grootte is 1000-1500 stukjes. Groot genoeg om even bezig te zijn, maar klein genoeg om weg te leggen / in kortere tijd klaar te hebben.
[ afbeelding ]
Wow, 5000 stukjes voor 3 euro, die zou ik ook niet laten liggen neequote:Op zaterdag 26 november 2022 15:53 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Goed om te weten, zal er eens op letten. Tot heden kon ik altijd wel goede Ravensburgers scoren, onderstaande bijv op de Koningsmarkt gekocht voor 3 euro ofzo.
Deze is trouwens wel wat groot, mijn favoriete grootte is 1000-1500 stukjes. Groot genoeg om even bezig te zijn, maar klein genoeg om weg te leggen / in kortere tijd klaar te hebben.
[ afbeelding ]
Of ze wilde er van af, neem aan dat ze weet wat ze er voor betaald heeft ooitquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:57 schreef littlemindy het volgende:
Klopt, ik denk niet dat de eigenaars idee hadden van wat je in de winkel betaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |