Ik nietquote:
TR gemacht vanwege deze opmerking die zowel vol laster als onwaarheden bezitquote:
Afgevinktquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TR gemacht vanwege deze opmerking die zowel vol laster als onwaarheden bezit
Je kan ze ook nooit eventjes alleen laten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:29 schreef maily het volgende:
Kom op kinders, dit is een gezellig topic ja?
Oke, gelukkig ben jij nu in da housequote:Op zaterdag 3 september 2022 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ze ook nooit eventjes alleen laten.
Ik zal wel weer even de bezem er door heen halen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:43 schreef maily het volgende:
[..]
Oke, gelukkig ben jij nu in da house
Ook afgevinktquote:
Wat had jij dan vanavond moeten doen als je niet op FOK! had kunnen posten?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger kreeg je nog een waarschuwing of een ban als je sfeer verziekend bezig bent in een sc. Jammer dat het nu niet meer zo is.
Kijken of ie een hoge boom kon vinden in de buurt?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat had jij dan vanavond moeten doen als je niet op FOK! had kunnen posten?
Ik kan hier een eerlijk antwoord op geven, maar dat is niet zo netjes voor je moederquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Film kijken, spelletje spelen, modelbouw, treinbaanplan maken, huishoudelijke dingen, mijn reet af vegen na het schijten, ik heb ook nog ergens lego, dus ik vermaak mij wel. Als ik niets meer weet te verzinnen kan ik altijd nog lachen om de banreden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |