Lol. Triggerd, snowflake?quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:10 schreef Bocaj het volgende:
Het is toch niet normaal meer?
Jetten die niet komt APB 2e kamer...
Geen vlees reclames in Haarlem... (GroenLinks)
Straten in A'dam niet vrouwelijk genoeg...
Diversiteitsmanager bij een bedrijf...
enz.
enz.
enz.
Ik had al eens ergens anders geschreven dat het allemaal kinderlijke nietszeggende besluiten zijn maar die wel flink ZUIGEN...
Je zou ze allemaal zo met de VLAKKE hand een klap willen geven!![]()
![]()
Stokpaardje van domrechts natuurlijk. Dat de VVD al 10 jaar van alles afbreekt hoor je ze niet over maar oh wee als een Groen Links gemeenteraad een paar postertjes niet meer op een bushokje plakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meid, het is wat.
Ik zie hier niets waar ik ook maar tien minuten wakker van lig.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:13 schreef Zwansen het volgende:
TS wordt met de dag een grotere huilbaby.
Het enige goede dat hij hier ooit heeft geproduceerd is het boter-topic.
Oh zeker wel!quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:13 schreef Waldorf22 het volgende:
Dat de VVD al 10 jaar van alles afbreekt hoor je ze niet over
Ik kende het woord doormiemelen niet, maar het beschrijft gevoelsmatig precies dat wat TS meestal doet. Dank voor het verrijken van mijn vocabulaire!quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo kennen we rechts natuurlijk, eerst klappen geven, daarna niet eens praten, maar gewoon doormiemelen.
Wat zou je eerste agendapunt zijn? Invoering van verplichte Nederlandse les?quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:16 schreef Jahr00n het volgende:
gwn optyfe met die geluktzoekers in dit land
als ik aan de macht zou zijn zou dit land met een half jaar hersteld zijn
Fijn dat het in de (boter)smaak viel!quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:13 schreef Zwansen het volgende:
Het enige goede dat hij hier ooit heeft geproduceerd is het boter-topic.
Je bent dus klaar met LINKS Nederland maar ook met RECHTS Nederland of hoe moet ik het zienquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oh zeker wel!
KLB / Mark Rutte heeft Nederland kapot gemaakt!
POL / Haalt Rutte de kerst nog wel?
We need Trump for Holland. "Make Holland Great Again!"quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:16 schreef Jahr00n het volgende:
gwn optyfe met die geluktzoekers in dit land
als ik aan de macht zou zijn zou dit land met een half jaar hersteld zijn
Rutte is niet rechts meer...quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:23 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Je bent dus klaar met LINKS Nederland maar ook met RECHTS Nederland of hoe moet ik het zien
JENSENquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Hoe komt het dat je zo geradicaliseerd bent in je links/rechts denken? Volgens mij was dat eerst wel minder
JA21 gaat het worden... Netjes Verstandig Rechts... de Boeren er ook nog bij... BBBquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Veel rechtser dan de VVD/CDA ga je het niet krijgen hoor.
NWS natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Hoe komt het dat je zo geradicaliseerd bent in je links/rechts denken? Volgens mij was dat eerst wel minder
Links zuigt met al die wetjes en besluiten...quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Die gaan dit land redden ja.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
JA21 gaat het worden... Netjes Verstandig Rechts... de Boeren er ook nog bij... BBB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You need to be cold to be queen.
Bocaj gespotquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
JA21 gaat het worden... Netjes Verstandig Rechts... de Boeren er ook nog bij... BBB
Je gaat je echt niet ergeren aan een of andere minister die de APB niet haalt of een APV ergens in het land als je niet al extreem getriggered bentquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Links zuigt met al die wetjes en besluiten...
Geradicaliseerd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |