Eens!quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:38 schreef Chivaz het volgende:
Mark Rutte is met afstand de meest glibberige leugenachtige politicus die ik ooit heb gezien.
Financieel gezien... maar er leven ook mensen in dit land...quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:38 schreef -Sigaartje het volgende:
Mark Rutte heeft Nederland helemaal niet kapot gemaakt. Het land is in topconditie.
quote:
Dat glibberen, lijkt meer op flessen en dat liegen ook.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:38 schreef Chivaz het volgende:
Eens met deze post, Mark Rutte de fopliberaal die qua eurofilie niets onder doet voor Guy Verhofstadt.
Mark Rutte de langstzittende premier die net zo goed voor D66 of zelfs GroenLinks uit had kunnen komen gezien het beleid.
Mark Rutte is met afstand de meest glibberige leugenachtige politicus die ik ooit heb gezien. Hij weet zich overal onderuit te lullen en er is werkelijk niets wat deze man kan deren.
Eigenlijk is hij een uitstekende politicus alleen gebruikt hij zijn skills niet voor het verbeteren van het land maar vooral om het land in de uitverkoop te doen om op deze manier een wit voetje bij zijn bazen in de EU en het WEF te halen.
Hij zal de geschiedenisboeken in gaan als een van de beste premiers die vooraan liep met het transformeren van Nederland in een onbeduidende provincie van de Europese superstaat.
Hij zou een top autohandelaar zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:41 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dat glibberen, lijkt meer op flessen en dat liegen ook.
Hij komt op mij zo ongelovelijk onbetrouwbaar over, bah, walgelijke vent.
Zoals ik en ik heb het uitstekend.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Financieel gezien... maar er leven ook mensen in dit land...
Het punt is dat hij teveel gelogen heeft... (Zijn leugentegoed is op!)quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:41 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het zal jouw tijd wel duren...quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:44 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zoals ik en ik heb het uitstekend.
Hij heeft liegen tot een kunst verheven, en als je hem niet zou kennen en je luistert naar hem dan zou je misschien nog geloven dat deze man integer is, zo goed is hij.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:41 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is nu goed dat we meer en meer zien wat er gebeurd is...quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:16 schreef Harvest89 het volgende:
Nederlanders hebben Nederland kapot gemaakt.
Er hebben geen Duitsers, Belgen, of Chinezen 10 jaar lang massaal op de VVD gestemd hoor.
No shit Sherlock!quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:31 schreef Bocaj het volgende:
Ik ben meer en meer van mening dat Mark Rutte de afgelopen jaren Nederland geen goed heeft gedaan!
Dit lijkt op WEF beleid...quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:47 schreef Aiciu het volgende:
Ze zijn goed bezig om Europa naar de klote te werken.
Verzin een virus, start een oorlog, hier en daar wat economische sancties om het volk arm te maken.
Kut auto's, overal trajectcontrole, alles wat normaal was is nu abnormaal en wie niet mee wil wordt verwijderd.
De aarde is plat en de zon zweeft er rondjes boven.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
Ben je er intussen ook achter de aarde om de zon draait.
Voor de deur (in alle openheid) en alle journalisten of achter gesloten deuren?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat is het beleid van het WEF dan precies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |