Mietjequote:Op zaterdag 3 september 2022 10:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren verjaardagfeestje gehad. De klacht is dat ik morgenochtend vroeg op reis vertrek . Moet vandaag nog paar dingetjes regelen om op vakantie te gaan. Maar doordat ik amper tegen drank kan heb ik nu een megagrote kater en dus geen energie om dingen te fixen
Klacht: niet tegen alcohol kunnen.
het is mijn eerste kater dit jaarquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mensen die altijd moeten vertellen dat ze een kater hebben als ze hebben gedronken
Zegt diegene die verslaafd is en niet kan stoppen met alcoholquote:
Weer je medicatie niet genomen gozerquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zegt diegene die verslaafd is en niet kan stoppen met alcohol![]()
Grote bek in KLB maar wel als een flikker posten in het stoppen met alcohol topic dat het je niet lukt
Je denkt echt alpha te zijn maar stiekem ben je een 40+ jarige aan alcohol verslaafde pauper.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer je medicatie niet genomen gozer![]()
Wat een zelf projectie, ik hoop dat je er iets mee doetquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je denkt echt alpha te zijn maar stiekem ben je een 40+ jarige aan alcohol verslaafde pauper.
Je onzekerheid zie je terug in elke post van je
Erg hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |