Zou niet gek zijn. Morgen wordt opnieuw bijzonder interessant, helaas kan ik het niet zienquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:34 schreef Columbiafan het volgende:
Evenepoel zal misschien ook wel last hebben van die val.
Als je van wielrennen houdt haat je Sander, lijkt me toch.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vinden jullie wielrennen eigenlijk leuk?
Ja, maar als je de kopgroep 6/7 minuten geeft, is er niks aan de hand voor QS en is het gat ook te groot voor andere ploegen om het gat dicht te rijden. Nu hielden ze het gat zo klein dat Jumbo waarschijnlijk ook nog wel geloofde in de ritzege toen ze op kop gingen rijdenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als je de regie uit handen geeft, dan kan de rest daar wellicht moed uit putten.
En het blijft soms lastig inschatten hoe slecht of goed de anderen zitten.
Dus misschien was het een soort van 'pokerface' tactiek.
Ik vond het hier niet zo op z'n plek, that's all.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? De schreeuwende Kleikers werkt op m'n lachspieren. Verder post ik toch niet negatief?
Luie Purito dit jaar? Ai.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die door Purito ontworpen rit werd helaas een flop.
Alto del Pusche is wel pittig aan profiel te zien. Maar het kan zwaarder inderdaad. Sowieso weinig echte zware bergetappes deze Vuelta. Misschien etappe 18 dan nog maar het is weinig. Of etappe 20 maar daar zijn weinig echte zware cols.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:28 schreef Slobeend het volgende:
Een etappe met meerdere cols was toch fijn geweest morgen...
Het is eigenlijk een gimmick geworden, maar oke, 'what a stage' was dit keer zeker terecht.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vond het hier niet zo op z'n plek, that's all.
Als dit z'n mindere dag is, klopt dat ook wel, dit kan hij hebben. Als zijn niveau dalende is, was dit een enorme tik, dan is hij na morgen mogelijk de trui al kwijt.quote:
Bewust gedaan uiteraard, Guillen droomde ervan dat het spannend bleef tot rit 20. En daar offer je dan je hele parcours voor op.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alto del Pusche is wel pittig aan profiel te zien. Maar het kan zwaarder inderdaad. Sowieso weinig echte zware bergetappes deze Vuelta. Misschien etappe 18 dan nog maar het is weinig. Of etappe 20 maar daar zijn weinig echte zware cols.
Javier Guillen heeft huiswerk.
Ik ken Evenepoel niet goed genoeg, maar hij maakt doorgaans een zeer ambitieuze indruk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar als je de kopgroep 6/7 minuten geeft, is er niks aan de hand voor QS en is het gat ook te groot voor andere ploegen om het gat dicht te rijden. Nu hielden ze het gat zo klein dat Jumbo waarschijnlijk ook nog wel geloofde in de ritzege toen ze op kop gingen rijden
Het zou wel logisch zijn als zijn niveau dalend is, hij was een week na de Tour al heel goed. Bij Roglic verwacht je een latere piekquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als dit z'n mindere dag is, klopt dat ook wel, dit kan hij hebben. Als zijn niveau dalende is, was dit een enorme tik, dan is hij na morgen mogelijk de trui al kwijt.
Uiteindelijk prima stand gehouden, het leek er even op dat ie er helemaal doorheen zat maar uiteindelijk prima stand gehouden.quote:
Hij liet gisteren in dat interview wel al uitschijnen dat hij wel wat last had van die val.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat stapje als ie wegloopt ziet er wel moeizaam uit, maar ook niet extreem ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |