Denk niet dat hij zoveel beter is dan vorige week eigenlijk, alleen Evenepoel is duidelijk minder. . maar goed, als dit morgen doorzet, is Roglic "gewoon" weer kandidaat nummer 1 ja, die had ik ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjonge, Roglic dan toch weer volledig op de afspraak, dat had ik dit jaar niet meer verwacht.
Tenzij dit zijn enige slechte dag is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenpoel zou er morgen wel eens flink doorheen kunnen zakken.
Vandaag 50 seconden in vier kilometer.
Denk eigenlijk dat hij zowat alles in 1,5 km verloor, daarna hield hij prima stand..quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenpoel zou er morgen wel eens flink doorheen kunnen zakken.
Vandaag 50 seconden in vier kilometer.
Na vandaag gaat Astana dat wel doen, lijkt mequote:Op zaterdag 3 september 2022 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
QuickStep moet morgen niet gaan rijden om de kopgroep bij te halen, lijkt me de strategie
Morgen gaat Astana wel rijden met die simpele aanloop en daarna zal Jumbo wel het tempo bepalen bergop.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
QuickStep moet morgen niet gaan rijden om de kopgroep bij te halen, lijkt me de strategie
Jij gaar lekker op Sander hèquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:28 schreef Slobeend het volgende:
WHAT A STAGE. OH BOY. BACK ON TRACK
quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na vandaag gaat Astana dat wel doen, lijkt me
Maar hoe meer je de ploeg kan sparen, hoe minder geïsoleerd Evenepoel komt te zittenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Morgen gaat Astana wel rijden met die simpele aanloop en daarna zal Jumbo wel het tempo bepalen bergop.
Als je de regie uit handen geeft, dan kan de rest daar wellicht moed uit putten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat hij zowat alles in 1,5 km verloor, daarna hield hij prima stand..
Wel apart dat QS dan zo enorm hard reed om de kopgroep zo dichtbij te houden, geef ze dan gewoon 10 minuten als je zelf niet top bent.
quote:
quote:
Vinden jullie wielrennen eigenlijk leuk?quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:28 schreef Slobeend het volgende:
WHAT A STAGE. OH BOY. BACK ON TRACK
Het is heel parmantig en een tikkeltje tenenkrommend hoe hij dagelijks daar als een volksmenner loopt te schreeuwen hoe fantastisch het allemaal wel niet was.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij gaar lekker op Sander hè
Alweer een simpele aanloop? Weten ze in Spanje dat er ook bergen aan het begin van de etappe kunnen zitten?quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Morgen gaat Astana wel rijden met die simpele aanloop en daarna zal Jumbo wel het tempo bepalen bergop.
Voert wel de forcing vandaag, rijdt bijna iedereen eraf.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij zoveel beter is dan vorige week eigenlijk, alleen Evenepoel is duidelijk minder. . maar goed, als dit morgen doorzet, is Roglic "gewoon" weer kandidaat nummer 1 ja, die had ik ook niet verwacht.
Kan helaas alleen in Andorra.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alweer een simpele aanloop? Weten ze in Spanje dat er ook bergen aan het begin van de etappe kunnen zitten?
Waar slaat dit op? De schreeuwende Kleikers werkt op m'n lachspieren. Verder post ik toch niet negatief?quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vinden jullie wielrennen eigenlijk leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |