Tomquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb die film al een keer gezien idd ... geen zin in
Nee morgen ook nog. Dat is wel m'n laatste dienst hierquote:
Heb je nog wel iets moeten doen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee morgen ook nog. Dat is wel m'n laatste dienst hier
Morgen ergens anders op een houtje bijten .... tis watquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee morgen ook nog. Dat is wel m'n laatste dienst hier
Zo nu en dan. Maandag en dinsdag was afzien maar over het algemeen makkelijk verdiend geld hier.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nog wel iets moeten doen?
Bolussenquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:26 schreef engine het volgende:
Hierna zes weken nachtdienst in Terneuzen... Jeej
Mosselenquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bolussen
Verder is het wel een uithoek ja
Doen hoor als je er bent.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Mosselendaar heb ik dan wel weer zin in.
Z'n bolus heb ik nog nooit geprobeerd. Tevens een vreemd woord voor iets eetbaars.
Hij is 85 als ik goed reken. Geen idee hoe goed hij nu nog isquote:
Wat is daar te doen dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:26 schreef engine het volgende:
Hierna zes weken nachtdienst in Terneuzen... Jeej
Dat moest ik even opzoeken maar dat ga ik wel proberenquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen hoor als je er bent.
En een smos voor lunch
Wij zaten regelmatig op kantoor in Goes.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken maar dat ga ik wel proberen![]()
Een gasturbine overhaul. Dat is eigenlijk meer mijn werk.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij zaten regelmatig op kantoor in Goes.
Daar was het standaard iedere lunch een smos halen.
En omdat we allemaal autistisch zijnwas er een excel om te zien wie welke smos gehad had
quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:36 schreef engine het volgende:
[..]
Een gasturbine overhaul. Dat is eigenlijk meer mijn werk.
Ja, er zijn er meerdere. Het ding waar wij het haalden had er een hele kaart vol mee gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:37 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn verschillende? Zag er zo snel maar één versie van.
Jep alleen dat is een hele kleine. Volgens mij is het zo'n soort machine deze keer (net iets anders maar in grote vergelijkbaar).quote:
broodje gezond basis sla tomaatquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, er zijn er meerdere. Het ding waar wij het haalden had er een hele kaart vol mee gemaakt.
(https://www.smoske.nl/)
Het gezonde deel hadden ze vrij los gelaten.quote:
OKquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gezonde deel hadden ze vrij los gelaten.
Dat kon je er wel weer op laten leggen.
koopjequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Jep alleen dat is een hele kleine. Volgens mij is het zo'n soort machine deze keer (net iets anders maar in grote vergelijkbaar).
quote:
En die mag jij dan weer onderhoudenquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:45 schreef engine het volgende:
[..]
Je ziet wel dat oude gasturbines uit Europa aan Afrika verkocht worden. Of onderdelen daarvan.
Niets voor jou voor in de achtertuin of op je balkon?quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Jep alleen dat is een hele kleine. Volgens mij is het zo'n soort machine deze keer (net iets anders maar in grote vergelijkbaar).
quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, er zijn er meerdere. Het ding waar wij het haalden had er een hele kaart vol mee gemaakt.
(https://www.smoske.nl/)
Kunnen de zonnepanelen weer van het dakquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets voor jou voor in de achtertuin of op je balkon?
We moeten gewoon weer gas uit de grond gaan halen in groningen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
Maar met dat dure gas .. moeten we niet een andere oplossing bedenken om stroom op te wekken in de power plant ?
Kerncentralesquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
Maar met dat dure gas .. moeten we niet een andere oplossing bedenken om stroom op te wekken in de power plant ?
Ik woon er niet meer .... en toen ik er wel woonde deden ze het ook al en gebeurde er niksquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We moeten gewoon weer gas uit de grond gaan halen in groningen.
Maar kunnen ze die gasturbines niet vervangen door zonne-energiequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:49 schreef engine het volgende:
[..]
Kerncentrales
Maar zolang die er niet zijn hebben we de gasturbines nog nodig.
Daarom, kan prima dusquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon er niet meer .... en toen ik er wel woonde deden ze het ook al en gebeurde er niks
Nee dat gaat maar voor een gedeelte. En hoe doe je dat in de winter als de zon om 4 uur weg is?quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kunnen ze die gasturbines niet vervangen door zonne-energie
Windmolens ... bellen we Soundragon ff om er 1 te plaatsenquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat gaat maar voor een gedeelte. En hoe doe je dat in de winter als de zon om 4 uur weg is?
Op je balkon?quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Windmolens ... bellen we Soundragon ff om er 1 te plaatsen
Heb er geen last van als ik uit mn raam kijk zie ik er een paarquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:56 schreef engine het volgende:
Windmolens zijn net asielzoekers. Iedereen is voor maar niemand wil erbij in de buurt wonen.
Omhoog gegaan in dat ding?quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:10 schreef chufi het volgende:
Heb wel eens een van binnen gezien .... op een Spaanse hoogvlakte
Ja dat lijkt me ook best spannend daar bovenin.quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet ... kijk wel uit .... hoogtevreees
en dat waren nog niet van die hele hoge ...
Nee klopt ... de turbine zit boven... doe je ook dingen met windturbines of is dat dan iets heel anders? Ik zie wind dan als een ander soort gas , nml luchtquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook best spannend daar bovenin.
Onderin lijkt me niet zoveel te zien?
Nee windturbines is wel echt een ander verhaal. Maar het principe van een turbine blijft hetzelfde.. Iets in beweging zetten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klopt ... de turbine zit boven... doe je ook dingen met windturbines of is dat dan iets heel anders? Ik zie wind dan als een ander soort gas , nml lucht
OK... stoom is dan wel hete natte luchtquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nee windturbines is wel echt een ander verhaal. Maar het principe van een turbine blijft hetzelfde.. Iets in beweging zetten.
Wel af en toe een stoomturbine. Die zijn ook vaak gekoppeld aan de gasturbine.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... stoom is dan wel hete natte lucht
Ok ... misschien iets voor de toekomst als de gasturbines uitstervenquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wel ja
Alleen heeft een stoomturbine een rotor met verschillende trappen. Een windmolen heeft maar één trap (de wieken).
De generator is ook weer een ander verhaal. Daar werk ik ook niet aan.
Zonder te spelenquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het Hongarije of zo toch ... is ie wel door ?
alleen weer op streams te volgen neem ik aanquote:Op zaterdag 3 september 2022 02:18 schreef engine het volgende:
[..]
Zonder te spelentegenstander had afgemeld.
Maar sowieso veel vlaggetjes er nog in
Ga er vanuit dat Viaplay alles uitzend maar heb ik eigenlijk nog niet opgezocht.quote:Op zaterdag 3 september 2022 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
alleen weer op streams te volgen neem ik aan
Heb gekeken en zelfs dat PDC logo is verdwenen ...quote:Op zaterdag 3 september 2022 02:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat Viaplay alles uitzend maar heb ik eigenlijk nog niet opgezocht.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb gekeken en zelfs dat PDC logo is verdwenen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 3 september 2022 02:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook. Wat raar. Morgen hebben ze ook geen darten op het programma staan. Benieuwd waar dat gebleven is dan.Misschien valt het niet onder de PDC vlag ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel dit is gewoon een PDC toernooi. Maar ook raar dat het logo weg is bij Viaplay.quote:Op zaterdag 3 september 2022 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien valt het niet onder de PDC vlag ...
Vorige week zaten ze nog in Nieuw Zeeleand... misschien gaat het om de importantie van het toernooi..quote:Op zaterdag 3 september 2022 02:46 schreef engine het volgende:
Ook niks over te vinden als ik een beetje Google.
Denk misschien alleen voor bepaalde serie toernooien de rechten gekocht?quote:Op zaterdag 3 september 2022 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week zaten ze nog in Nieuw Zeeleand... misschien gaat het om de importantie van het toernooi..
Ja zoiets ... het is een zooitje op de verschillende toernooi markten.. Wat moet ik met hockey dames / heren NL competitie ....quote:Op zaterdag 3 september 2022 02:53 schreef engine het volgende:
[..]
Denk misschien alleen voor bepaalde serie toernooien de rechten gekocht?
De mijne is nog te kort..quote:Op zaterdag 3 september 2022 03:12 schreef engine het volgende:
Het is wereld baarddag vandaag. Mooi moment om weer eens te scheren
Hebben we het dan over weken of maanden?quote:
Dat ook nog.quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:03 schreef pullup het volgende:
En dat raketje hoort de lucht in te gaan ergens vandaag
Nou ja, ik heb hier in dit topic enige expertise opgedaan met die dingen en schat de kans groter in dat hij er vrolijk blijft staan omdat er een reiger op heeft gescheten voor de lancering.quote:
Abort mission,there was a reiger pooping on the rocket.quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hier in dit topic enige expertise opgedaan met die dingen en schat de kans groter in dat hij er vrolijk blijft staan omdat er een reiger op heeft gescheten voor de lancering.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Abort mission,there was a reiger pooping on the rocket.
Er staat een sukkel in de wegquote:Op zaterdag 3 september 2022 07:29 schreef FreshFruit het volgende:
@:Soury Check die mooie zonnebloem.
[ afbeelding ]
Wow.quote:
Ja, vraag me nu af wat Soury voor haar ossenwit heeft moeten neerleggenquote:
Prima ontbijt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:43 schreef pullup het volgende:
Wel handig dat het meteen ook naar yoghurt smaakt
quote:
Heer aloa.quote:
MrsL.quote:
Straks even naar de kermis.quote:
Kort slaapje.quote:
Goeiemoarn.quote:
Toch liefquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:50 schreef engine het volgende:
Ik werd wakker met een enthousiast appje van m'n moeder om me een fijne vakantie te wensen
Heb alleen geen vakantie maar toch
Jaquote:
Doen ze goed ... hoop dat het goed gaatquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ze zijn zelf op vakantie dus zal wel even wat dingen door elkaar gehaald hebben. Met de fiets naar Spanje
quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
Fijne vakantie Heit en Mem van Engine.
[ afbeelding ]
Zijn je ouders op de fiets naar Spanje?quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ze zijn zelf op vakantie dus zal wel even wat dingen door elkaar gehaald hebben. Met de fiets naar Spanje
Je pakt wel de leuke feestjes.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn je ouders op de fiets naar Spanje?
Ik ga niet hoorquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je pakt wel de leuke feestjes.
Gooi je een linkje in MEN?quote:
Dat is best stoer en sportiefquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Zoiets doen ze bijna ieder jaar en dan zijn ze een paar weken onderweg. Wel met het vliegtuig terug.
Luie donder.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is best stoer en sportief![]()
Lijkt mij ook wel wat op fietsvakantie, wel met een elektrische fiets![]()
Valsspelertquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is best stoer en sportief![]()
Lijkt mij ook wel wat op fietsvakantie, wel met een elektrische fiets![]()
Beetje epo erbij?quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan dan gewoon verder en meer fietsen
Een Red Bullquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan eerder een energie drankje
quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat ik niet van mijn fiets vlieg
Jawel hoorquote:
1 slok hier, de rest is de direct de wc in gegaan.quote:
Als ik die lucht ruik zegt mijn maag sat ik het niet in mijn hasses moet halen om te drinken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heel wat nachtdiensten op doorgekomen. Jammer dat het zo meurt, dat wel.
De mijne ook. Maar met een trein door het allerholst van de nacht razend, zegt mijn hoofd neus dicht en ad fundum.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik die lucht ruik zegt mijn maag sat ik het niet in mijn hasses moet halen om te drinken.
Ik krijg split face nooit meer van mijn netvlies. Dit soort dingen gaan vaak erg fout.quote:
Minder dan 3 euro per kilo.quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, vraag me nu af wat Soury voor haar ossenwit heeft moeten neerleggen
Met de echte dronkenlappen als commentatorenquote:
Ja al een maand ofzo. Ik wacht wel met piepers kopen als ik het vet eindelijk in huis hebquote:
Die heb ik gemist, dit scheelde ook niet veelquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg split face nooit meer van mijn netvlies. Dit soort dingen gaan vaak erg fout.
Beter dat liep niet best afquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, dit scheelde ook niet veel
Ja simpel ding en compact, schuif het zo mijn keukenkast in.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon zo'n zwarte van de Blokker?
Dat is om de punten?quote:
Het zit vol iddquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:58 schreef pullup het volgende:
Er stond vanochtend 500 m voetgangersfile richting Zandvoort trein, gelukkig ging ik de andere kant op![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Graag iets als bij de laatste training danquote:
Iedere keer als ze Artemis zeggen doen ze een shotjequote:Op zaterdag 3 september 2022 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Met de echte dronkenlappen als commentatoren![]()
[ afbeelding ]
En dan stopt elke trein ook nog op vier tussenstations. Hoop dat het treinpersoneel een schoenlepel bij zich heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:58 schreef pullup het volgende:
Er stond vanochtend 500 m voetgangersfile richting Zandvoort trein, gelukkig ging ik de andere kant op![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:07 schreef chufi het volgende:
Perez in de rondte.... geel Max op 1 voor de Ferraris
En nu je reet afvegenquote:
Die ene is wel handig voor peuteren in je neus al ben ik bang dat iemand die dit kiest per ongeluk haar hersenen eruit trekt. Ach niemand mist haarquote:
Ik kijk nog maar weinig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef engine het volgende:
@:chufi
Viaplay heeft nog wel reclame voor het darten
Alleen bepaalde toernooien dus.
Ja nu je het zegt 16 sep Amsterdamquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:19 schreef engine het volgende:
@:chufi
Viaplay heeft nog wel reclame voor het darten
Alleen bepaalde toernooien dus.
quote:
Het is zoooo saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Zal ik hockey opzettenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is zoooo saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
frank de boer tijden herleven
Heren of dames?quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor mij zou de keuze simpel zijn
Ik keek de laatste tijd meer dames, ook wel omdat de heren niet live werd uitgezonden.quote:
Ik vind de dames al snel gaanquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik keek de laatste tijd meer dames, ook wel omdat de heren niet live werd uitgezonden.
Heren gaat een stuk sneller, maar of dat het nou leuker maakt ..........
Dan moet je ook even heren kijken, zie je het verschilquote:
Nu niet ... andere keer misschienquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je ook even heren kijken, zie je het verschil
Straks nog een serie wedstrijden toch?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:28 schreef pullup het volgende:
Man3![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)t-artemis-opnieuw-af
Ze hadden niet eens een reiger nodig als excuus deze keer
De dames is veel trager idd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik keek de laatste tijd meer dames, ook wel omdat de heren niet live werd uitgezonden.
Heren gaat een stuk sneller, maar of dat het nou leuker maakt ..........
Ik ben wel snel Ding dong ....quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
De dames is veel trager idd.
Daarom kijk ik het niet.
Geen enkele.quote:
Ja wel.quote:
Niks bijzonders wat ik aan jou neus ga hangenquote:
Oke, dan niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks bijzonders wat ik aan jou neus ga hangen
Ja de groeten met je.quote:
Ik voel me een beetje balsturig... Is dat een symptoom?quote:
Mafkezen te over die dit dus gelovenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet![]()
Kan toch niet waar zijn
Waanzinquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Mafkezen te over die dit dus geloven
Oh even in mijn dikke vriezer gekeken. Het is andijvie stampot en speklapje.quote:
En mayo lekker heurquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
Opgebakken aardappeltjes met ijsbergsla...
Ok dan nietquote:
HP saus is ook lekkerquote:
nog 2 ja nuquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks nog een serie wedstrijden toch?
Oh ik was te laatquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:28 schreef pullup het volgende:
Man3![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)t-artemis-opnieuw-af
Ze hadden niet eens een reiger nodig als excuus deze keer
Leuke uitslag. Het voetbal moet wel echt beterquote:
Ik heb het niet gezien...quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuke uitslag. Het voetbal moet wel echt beter
Ja kan je volgens mij overal kopen. Lekker hoor, op friet en ja dat was het wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Dat is uit de supermarkt?
Ik zal het onthouden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan je volgens mij overal kopen. Lekker hoor, op friet en ja dat was het wel.
Nee hoorquote:
Wat ben je toch een boer soms.quote:
HP kopen, lekker heurquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms loop ik in een blauwe overal
Ik heb dat ook nog nooit gegeten, zal eens zo'n flesje zoeken. Wat voor smaak is dat ongeveer?quote:
Soort Curry BBQ saus denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gegeten, zal eens zo'n flesje zoeken. Wat voor smaak is dat ongeveer?
Met veel geweld?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:31 schreef pullup het volgende:
Wrappie op zijn Mexicaans gaat het worden
Nee hoor, met veel bonenquote:
Nee zuur en zoet. Beetje Mayo achtigquote:
Klinkt wel goedquote:
Moet ik een keer geprobeerd hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zuur en zoet. Beetje Mayo achtig
Het is prima saus. Gewoon kopen de brits zijn er gek opquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet ik een keer geprobeerd hebben
Ik skip diequote:
Ik ookquote:
Alles te veelquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:50 schreef pullup het volgende:
Wel paprika poeder, Chili poeder en knoflook
Neutraliseren met kaas en zure roomquote:
Oregano? Komijn?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:50 schreef pullup het volgende:
Wel paprika poeder, Chili poeder en knoflook
Klinkt goed, had ik niet dus wat tijm en rozemarijn erdoor gemiktquote:
Dat hoor ik vakerquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook ... voor mij smaakt dat naar zeep
Hoe smaakt zeep?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook ... voor mij smaakt dat naar zeep
Ik heb ooit een broodje gegeten wat helemaal beschimmeld was aan de onderkant. En toen dacht ik zeep te etenquote:
Ieuw .....quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een broodje gegeten wat helemaal beschimmeld was aan de onderkant. En toen dacht ik zeep te eten
Oh kom op wie heeft niet ooit in zeep gehapt? Soms ziet het er uit als een lekker hapje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:17 schreef pullup het volgende:
Genoeg zeep in mijn bek gekregen om te weten hoe dat smaakt
Koriander is vies maar smaakt niet naar zeep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OKIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Daaromquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kom op wie heeft niet ooit in zeep gehapt? Soms ziet het er uit als een lekker hapje.
Ga je mond spoelenquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder kocht dit soort shit. [ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |