quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:21 schreef engine het volgende:
[..]
Wil natuurlijk wel melding hebben als Dazzler ineens om half 5 's nachts gaat streamen
Gewoon dieselgenerator meenemen onderwegquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik doe het eigenlijk vooral zodat m'n batterij langer meegaat
Verbruikt weinig eigenlijk als ik slaap.quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik doe het eigenlijk vooral zodat m'n batterij langer meegaat
scheelt toch weer een paar procentquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:26 schreef engine het volgende:
[..]
Verbruikt weinig eigenlijk als ik slaap.
Da's toch best wel netjesquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:
hij staat nu 61 uur aan sinds de laatste lading
nog 36% heb ik
Dat wel maar 61 uur haal ik sowieso nooit. Dagelijks aan de lader.quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
scheelt toch weer een paar procent
Of gebruik je hem heel weinigquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ja scheelt ook wel wat je ermee doet hoor, dit is wel behoorlijk hoog dit keer
Ja zoiets haal ik ook denk ik. Nu 20% na 5 uur screen time.quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
M'n telefoon is wel echt helemaal op hoor met 7u screentime
Dat vind ik zondequote:Op zaterdag 3 september 2022 01:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ach hangt van zoveel factoren af, als je echt veel eruit wil persen moet je je resolutie ook omlaag gooien. brightness enzo ook zo laag mogelijk houden. ach spielerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |