Dat wel maar 61 uur haal ik sowieso nooit. Dagelijks aan de lader.quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
scheelt toch weer een paar procent
Of gebruik je hem heel weinigquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ja scheelt ook wel wat je ermee doet hoor, dit is wel behoorlijk hoog dit keer
Ja zoiets haal ik ook denk ik. Nu 20% na 5 uur screen time.quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
M'n telefoon is wel echt helemaal op hoor met 7u screentime
Dat vind ik zondequote:Op zaterdag 3 september 2022 01:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ach hangt van zoveel factoren af, als je echt veel eruit wil persen moet je je resolutie ook omlaag gooien. brightness enzo ook zo laag mogelijk houden. ach spielerij
als het niet nodig is hoef je dat ook niet te doen tochquote:
ja ik ook, kan je net zo goed een smartphone van 100 euro nemen danquote:
ja preciesquote:Op zaterdag 3 september 2022 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga morgen in de duinen fietsen en als ik beetje gps/maps ga checken neem ik toch voor zekerheid batterij mee
Een hoesje eromheen vind ik eigenlijk al zonde. Maar anders heb je wel heel snel krassen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ook, kan je net zo goed een smartphone van 100 euro nemen dan
Ik had. Dacht laatst dat m'n telefoon kapot aan het gaan was dus toen vond ik dat ook niet meer nodig. Nu wel overal krasjes.quote:
Sjiekquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:41 schreef Schakeltopia het volgende:
haha vind wel handig, als de wekker gaat kan je met die flap flapperen en dan snoozed ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |